Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Julai 2011

KALAU BANGANG - CARI MAKAN JADI BARUA



NOTA:


suruh belajar jadi bangang
dah besar jadi barua
buatlah kerja yang halal untuk
cari makan
hentikan lah jadi barua


nota:

dalam filem ada suntingan
dalam filem ada bunyi
dalam filem ada suara
dalam filem ada pembetulan warna
dalam filem ada bunyi latar
dalam filem ada bunyi suara tambahan

dalam filem tak pernah ada manipulasi

jangan bangang!

holywood pun tak tahu
apa bendanya manipualsi filem
kah kah kah


NOTA:

dibawah ini ialah contoh klip youtube
yang telah di sunting
yang telah dibubuh bunyi
yang telah di betulkan warnanya

tidak ada manipulasi
tidak ada sesiapa yang berlakun dalam klip ini



SILA HAYATI KLIP VIDEO DARI TV RAKYAT YOUTUBE





VIDEO PERHIMPUANAN DI MANIPULASI – meloya

KUALA LUMPUR 20 Julai - Portal berita propembangkang dikesan mengubah video berhubung kejadian yang berlaku pada perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) pada 9 Julai lalu, bagi memburukkan imej polis.

Tindakan pihak berkenaan dianggap melampau apabila mereka dikatakan membuat teknik ubahan (tampering) pada klip video itu.

Sumber berkata, hasil himpunan video yang diperoleh untuk didedahkan kepada umum, polis mendapati terdapat klip yang dibuat pertindihan suara.

KAH KAH AKH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. MANI PULASI INI APA…. kah kah kah…

kah kah kah…. APA DIA KONSEP MANI PULASI DALAM FILEM… kah kah kah..

kah kah kah…TAK PERNAH DENGAR PUN FILEM ATAU VIDEO DI MANI PULASI….kah kah kah

kah kah kah…MANA PUNYA SEKOLAH FILEM ADA AJAR MANI PULASI…. kah kah kah..

woit…. APA DIA MANI PULASI…kah kah kah..

kah kah kah... APA YANG MANI…kah kah kah...

kah kah kah.... APA YANG PULASI… kah kah kah..

nota:
padan muka
kerana selalu buat kerja manipulasi
hinggakan malaon ini ingat dalam filem atau video ada manipulasi
ciis…. gebedah… kenapa kamu bodoh sangat
kenapa kamu tak belajar jadi pandai
kenapa kamu belajar jadi bodoh
kah kah kah


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, Kebodohan itu Kurniaan Allah. Bukan satu kesalahan. Tapi bangang macam diorang ni kehendak sendiri. Buat rugi duit je ambik kelas tuisyen.

# Jgn Pangkah Dacing#

-MatCermin-

Tanpa Nama berkata...

TT, Kebodohan itu Kurniaan Allah. Bukan satu kesalahan. Tapi bangang macam diorang ni kehendak sendiri. Buat rugi duit je ambik kelas tuisyen.

# Jgn Pangkah Dacing#

-MatCermin-

Khun Pana aka johanssm berkata...

Video tu tidak ditapis atau sunting atau ditambah dengan special effects.

Allow me to say POOKeeMak to that policeman and to the Polis Inpigtor General.

Dan syabas kepada doctor -doctor yang berdiri sama tinggi dengan Dr. Jeya .
Dan syabas sekali lagi kepada MMA / Kesatuan Pegawai Perubatan yang berdiri teguh bersama rakyat Kuantan untok robohkan Lynas.

Tanpa Nama berkata...

cis, bacul punya polis prebet.... ini prebet..dan anak cucu dia bakal jadi sampah masyarakat.. dah banyak contoh kita tengok..mana anak2 kepada polis yang makan rasuah,salah guna kuasa buat kerja2 jahat..semua tak ada masa depan... lu mesti mau ingat prebet.... LANGIT TAK SELALU CERAH!!!! doa orang yang teraniaya selalunya dimakbulkan ALLAH

Tanpa Nama berkata...

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/267591_232454603454333_197667700266357_747810_7195134_n.jpg

Ini ada gamba si malaon ni cara dekat, takde nama atau nombor polis, jangan jangan polis pakai samseng pukida buat kerja busuk?

Tanpa Nama berkata...

Dia dah belajar tapi masih bodoh... nak buat mcm mana? Dah dtg dari spesis bodoh. Itulah dia melayu

Tanpa Nama berkata...

ini bangang dan bodoh

serenity9260 berkata...

hahahhaa,kerana nak masuk umno zaman pasca mdadey,syarat utama mesti le jadi bodo sampai ngikut pe yg si tukang jilat cakap walau ke lumbang jamban najib sekalipun,walaupun najib tak pernah pakai tandas kat rumah die,hahahaa

1.Gol Penalti Paling Best Dalam Sejarah(Video)
2.Tokong Yang Dibuat Daripada Botol Arak(Gambar)
3.Nenek Dengan 700 Ekor Kucingnya

kelibat berkata...

jadi barua dapat duit
jadi barua dapat pangkat
jadi barua dapat pingat
jadi barua dapat imbuhan
jadi barua dapat jadi melayu
jadi baru dapat jawatan
jadi barua dapat projek
jadi barua dapat datuk
jadi barua dapat kedudukan
jadi barua dapat semua free
siapa tak mahu jadi barua
rugi tak jadi barua
kah kah kah
malaysia cemerlang gemilang terbilang kerana jadi barua
kuku kuku kuku

Tanpa Nama berkata...

Ini Polis penagih shabu.... 9jul dapat stok banyak lebih dari biasa.... dah berapa hari tak tido so tak sedar sangat tu... bro

ku_seman berkata...

Cerita barua ni sama saja. Ada yang orang tuduh jadi barua kerajaan, ada juga yang tak sedar mereka jadi barua Cina dan India dalam pembangkang. Barua yang tak sedar jadi barua ini yang bahaya sebab dia perasan dia pejuang, tapi sebenarnya pejuang kepala hotak.

Tanpa Nama berkata...

manipulasi pun kao tak tau? keluar mani baru puas sih

Tanpa Nama berkata...

butoh la...depan mate je kot sb g pijak org bagai...ugut makcik2....fakk!!

SL Chan berkata...

kah kah kah..biasalah tu..kalau FTG kata ada manipulasi ertinya tiada...kah kah kah...tukang putar alam jadi lintang pukang...kah kah kah..pergi lanchowlah...

Silap Kona berkata...

dah pulas, keluarla mani. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ini Ku Seman...wartawan utusan kan?....La...Lu kan dulu wartawan hiburan?...Lu cakap jadi barua cina dan india dalam pembangkang?...Lu banggang...Lu tengok projek pemimpin Umno dapat...sama sapa kasi jual?...sama melayu ka?...pantat lah...semua cina juga sapu...Ini Melayu yang patut dipanggil Penderhaka...Lu tak usahlah tulis pasal politik...lu tulis pasal artis sudah lah...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Ini Ku Seman...wartawan utusan kan?....La...Lu kan dulu wartawan hiburan?...Lu cakap jadi barua cina dan india dalam pembangkang?...Lu banggang...Lu tengok projek pemimpin Umno dapat...sama sapa kasi jual?...sama melayu ka?...pantat lah...semua cina juga sapu...Ini Melayu yang patut dipanggil Penderhaka...Lu tak usahlah tulis pasal politik...lu tulis pasal artis sudah lah...kahkahkah

ku_seman berkata...

Kpd Tanpa Nama 12.06 AM, memang banganglah you. Memang ketinggalan keretapi, saya tak jadi wartawan hiburan dah berbelas tahun, Alahai...Satu lagi kenapa you penakut sangat, tak berani guna nama? Memanglah awak ni, baca surat khabar lama.