Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 10 Ogos 2011

PENIPUAN SEDANG DI RANCANG




NOTA:

suasana politik
jelas menunjukkan
bahawa sokongan terhadap pakatan rakyat melonjak
ertinya pakatan akan mendapat kemenangan


waspada!

jika pakatan kalah
jelas ada berlaku
penipuan

ini penipuan yang sedang dirancang
di bawah ini hanyalah salah
satu dari taktik
penipuan i


MAT TIPU




2,000 WARGA ASING PUNYA LEBIH DUA DOKUMEN
- meloya

Sejumlah 2,000 kes membabitkan warga asing dengan satu biometrik tetapi mempunyai lebih daripada dua dokumen, dikesan Jabatan Imigresen sejak 1 Jun lepas di 69 pintu masuk di seluruh negara.

Ketua Pengarahnya, Alias Ahmad berkata, senarai itu kini dalam pemerhatian dan jabatan sedang menjalankan siasatan untuk mengenal pasti mereka.

"Ia mungkin disebabkan daripada beberapa punca, satu mungkin mereka tukar pasport baru kerana pasport lama hampir tamat dan kemudian masuk balik guna pasport baru,” katanya pada satu sesi taklimat kepada media di sini hari ini.

Sehubungan itu, beliau berkata pihaknya perlu menjalankan siasatan dengan teliti dan tidak mahu terburu-buru mengambil sebarang tindakan. - TIEWNAMA

NOTA:
negara kita dalam huru hara
semua kerana rosmah dan najib ingin terus berkuasa
kerakyatan diberi pada mat bangla
kerkayatan diberi pada mat indon

kita todak ada pilihan'
lagi lama rejim rosmah najib berkuasa
lagi hancur negara kita ini

anak anak muda sedar lah
negara ini adalah untuk kamu
jika semua harta dan kekayan negara dirompak
oleh rosmah dan najib
kamu akan di wasiatkan dengan hutang yang berterusan

anak muda!
akhirnya dunia ini adalah milik kamu

10 ulasan:

golok perak berkata...

maka berkokok la golongan bajang beranyut lagi bangang yang mengatakan pilihanraya kat malaysia ni adalah yang paling bersih ... lebih bersih daripada pilihanraya kat amerika, kat britain, kat filipina, kat indonesia ... pada demer-demer yang menjadi pencacai angkat najis umno tu lepas ni korang kena angkat pulak najis pendatang haram yang dah mendapat kewarganegaraan yang berikan oleh BN tapi jangan sekali kali datang kat kami sebab kami tak nak tengok korang berada di persekitaran kami dan berkongsi oksijen ngan kami

Tanpa Nama berkata...

org indon leh tukau nama 1 bln sekali..
ari ni nama Mismah bln dpn tukau nama Rosmah...kesian Umno ni ngan indon pun kena...

Tanpa Nama berkata...

ahh bosan la tt..asyik tipu sj..mana tindakan?mana tindakan?mana tindakan?

Tanpa Nama berkata...

oit.. tanpa nama 10 Ogos 2011 4:14 PM..

mana tindakan? kepala hotak lu la.. tindakannya ialah lu turun jalanraya la bodoh.. takkan nak melalak melolong tunggu orang buat kerja untuk ko? bangnagnyer takleh dihajor..

DeepThroat SPR berkata...

sistem biometrik!? kah kah kah

senang je...computer programmer boleh buat program untuk SPR bila mat bangla, mat indon, mat pilipin ni mengundi sekali je tapi keluar dalam data SPR mengundi ON TIME dalam di lima kasawan DUN dan Parlimen....

senang je nak kesan ni..geng Pakatan Rakyat kumpul nama-nama hantu-hantu ni dam kita tengok data analisis mengundi especially TIMING hantu-hantu ni keluar dari kubur pegi mengundi..gerenti timing mendaftar mengundi mesti serentak...TIME Clock dalam komputer satu-satu benda SPR tak bole nak ubah...

PRU13 SPR gerenti kantoi!!

Tanpa Nama berkata...

Mismah adalah Miss Mah... atau pun Rosmah yang Dara!!! kah kah kah

Lang berkata...

dulu... kalau tak tipu bukan cina namanya...

kini... kalau tak tipu bukan bn namanya

selamanya... kalau tak ditipu bukan melayu namanya...

kehkehkeh

Tanpa Nama berkata...

Seruan pada Anak Muda Malaysia,
Malaysia ini negara kamu bukan untuk Mat Indon,Bangra,Burma mahu pun Mat Gagak.Sekiranya 2.6 juta PATI ni diwarganegarakan dalam tempuh masa yang pendek kamu akan kehilangan hak sebagai warga tulin.Lihat apa yang berlaku disekitar Bandaraya Kuala Lumpur,ekonomi sudah berpindah tangan kepada Mat Indon.Ini baru ekonomi,2.5 juta akan mengubah banyak hal lagi.Fikirkan.

Tanpa Nama berkata...

kalau dah baggang tumpang la sepinggan nasi kangkang. tak payah nak cakap pasal apa tindakan. ni dia ayat kebanggaan deme semua: bior pape asalkan bergaye. bior jilat asalkan tak kebulur. bior umno asalkan bertuan. bior sindrom down asalkan teman ni melayu gagah perkasa terbilang-gemilang lagi temberang.. kah..kah..kah. teman semasa kat sayong dulu ada pakcik mengadu dia kena buang kuaje hanya kerana lela kurang ajor dijoloknya jubo birch yg sedang mandi kat sungai dgn hulu golok, pas tu baru dihunjamnye dgn lembing.. bukan dia sorang je kena blacklist. semua org kampong kat situ. ye la, kabonya habis aksar omputih dan bangla disondol dgn kerambit. tapi hari ni, teman maleh nak citer la. berani baring depan keta rajagopal je. bila lela kena gantung kat pokok getah tu org sungei tak cakap ape sbb takde sape nak sokong dah. sokong setakat jalanraya tu...bior le beno-beno. yg sokong bincat tu, memang le kepala bana kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kalau dah baggang tumpang la sepinggan nasi kangkang. tak payah nak cakap pasal apa tindakan. ni dia ayat kebanggaan deme semua: bior pape asalkan bergaye. bior jilat asalkan tak kebulur. bior umno asalkan bertuan. bior sindrom down asalkan teman ni melayu gagah perkasa terbilang-gemilang lagi temberang.. kah..kah..kah. teman semasa kat sayong dulu ada pakcik mengadu dia kena buang kuaje hanya kerana lela kurang ajor dijoloknya jubo birch yg sedang mandi kat sungai dgn hulu golok, pas tu baru dihunjamnye dgn lembing.. bukan dia sorang je kena blacklist. semua org kampong kat situ. ye la, kabonya habis aksar omputih dan bangla disondol dgn kerambit. tapi hari ni, teman maleh nak citer la. berani baring depan keta rajagopal je. bila lela kena gantung kat pokok getah tu org sungei tak cakap ape sbb takde sape nak sokong dah. sokong setakat jalanraya tu...bior le beno-beno. yg sokong bincat tu, memang le kepala bana kah kah kah