Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 10 Ogos 2011

SENATAK DI SERANG KKS



SERANGAN PENYAKIT KKS





5 BEKAS PEMIMPIN PKR, SETIAUSAHA SULIT SEDIA JADI SAKSI KES ANWAR
- meloya

KUALA LUMPUR 9 Ogos - Lima bekas ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) menawarkan diri untuk menjadi saksi kes liwat Anwar Ibrahim terhadap pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

Rata-rata mereka beranggapan, tindakan peguam bela Penasihat PKR mahu menemu ramah Najib dan isteri, Rosmah adalah suatu yang tidak relevan kerana kedua-dua mereka tidak ada kena mengena dengan kes tersebut.

Mohamad Ezam Mohd. Noor berkata, beliau sedia menawarkan diri untuk dipanggil menjadi saksi kepada kes liwat Anwar.

"Jika Perdana Menteri dan suami boleh dipanggil oleh peguam bela untuk menjadi saksi jadi mengapa saya tidak boleh dipanggil sebab saya lebih tahu siapa sebenarnya Anwar," katanya..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... AGAKNYA APA YANG AKAN DI KATAKAN OLEH MAT EZAM KEPADA TUAN HAKIM... akh kah kah..

kah kah kah....TUAN HAKIM....ANWAR LEBIH SAYANG PADA AZMIN DARI SAYANG PADA SAYA..... kah kah kah..

kah kah kah... HINGGA SAYA DI HINGGAPI OLEH PENYAKIT KKS.... kah kah kah..

kah kah kah...SAYA TERPAKSA PERGI INDON KERANA KKS... kah kah kah

kah kah kah...APA DIA KKS ITU?..... kah kah kah..

kah kah kah.....PENYAKIT KUREEEENG KASIH SAYANG..... kah kah kah...

kah kah kah...YANG PERGI INDON ITU APA PASAL?.... kah kah kah..

nota:
ramai penyokong anwar yang kena kks
gobala anwar saari dan rahimi
semua kena kks
hanya zul nordin saja yang bukan kks
zul nordin ditkrif kena pernyakit gila talak kah kah kah

NOTA:
siapa dapat jawab
kerana apa mat ezam
pergi duduk di indon?
siapa dapat jawab
kah kah kah

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sebab dia ada isteri kedua/perempuan simpanan kat sana...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

"Jika Perdana Menteri dan suami boleh dipanggil oleh peguam bela untuk menjadi saksi jadi mengapa saya tidak boleh dipanggil sebab saya lebih tahu siapa sebenarnya Anwar," katanya..

Tuan Hakim akan kata pada Mat Ezam "kau dah tak relevan" -meminjam kata-kata Hakim Cekelat Hacks, Kah..Kah..Kah.

Tanpa Nama berkata...

sesumpah nie penakut.tahun 1999 semua penyokong anuar kena isa.sesumpah nie cabut lari ke indon.bila dah cool baru nampak muka..gelakkan dia..kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Beruk beruk ini dahulu,jangan tanya apa yg dia maki,caci,keji,kutuk,sumpah seranah dan macam macam lagi kat Najib dan Rosmah...tapi tanyalah apa yg dia tak maki,caci,keji,kutuk,sumpah seranah pada Najib dan Rosmah...

Tanpa Nama berkata...

Si pelelong air liur @ pencacai dah timbul balik dah....!!!! Ish..Ish.. Sedihnya....Terjengket-jengket, terlompat-lompat, tersorong-sorong pipi nak jadi saksi...Kesiaaaaannnn mamat KKS tu..., Oklah, semak balik nama2 yang kita nak panggil untuk kes ni, ada ke tak nama dia...Keshiaaoouunnn...Alalalaaa...Busyuuukkk....!!!

Tanpa Nama berkata...

mat ezam pergi indon niaga sawit kot....ada perniagaan sana>..hmm

Non-Governmental Individual berkata...

taun 2007 mat ezam pernah cakap , " nanti akan ada seorang pemuda mengaku diliwat anwar"

taun 2008 shyfool dikatakan diliwat oleh anwar pada taun


hebat mat ezam boleh ramal masa depan... kah kah kah..

Non-Governmental Individual berkata...

yg paling kenal dato seri ialah Admin, Ezam jadi setiausaha politik Dato seri 2 taun je.. setiausaha politik yg paling lama berkhidmat dgn dato seri ialah Admin..

sebab tu pilihanraa PKR dirancang supaya azmin dimenangkan jadi timbalan presiden, sbb dato seri percaya Admin aje..

Ezam merajuk sbb DS sayang Admin.. admin ada 2 ijazah - ekonomi dan matematik..

admin anak angkat Madey.. admin ada master dalam ekonomi,,, admin lagi pandai buat keje..

ezam pandai cakap je.....

Non-Governmental Individual berkata...

pejuang anti rasuah apa yg mempertahankan perasuah..?

beberpa bulan sebelum masuk ameno bukan main ktutuk najib dan dollah..

aku tak tahu mcm mana org ameno boleh pecaya dgn mat ezam ni..

cabar mat ezam yg kononya pejuang anti rasuah buat public statement suruh najib ,dan madey disiasat...!

hamdino berkata...

kalau DSAI tu betoi2 kaki tutuh juboq - sure si ezam kotak tu dah tentu meruah beranak kut juboq beramboq2 - entah dah berapa puluh ekoq anak dah hasil mangsa kena tutuh pungkoq jika KKS tidak wujud - sbb si ezam tu lebih jamboo drp si azmin - perati tengokla muka dia - skit punya jamboo ka - dia punya pungkoq lagilah - sure cukup punya gebu pnyia - kalau DSAI betoi2 kaki main pungkoq - ataupun member2 lain yg kaki2 tutuh pungkoq yg berkeliaran - dah pasti meleleh2 ayaq lioq bila dok dekat2 dgn si ezam jamboo tu - sure butuh masing2 naik keraih tegang punya .....

Tanpa Nama berkata...

senatak ni mmg muka tak malu, semua nak diofferkan diri. hari tu siap mintak tempat nak lawan anwar kat permatang pauh, ada hati plak tu...wakakakak

Tanpa Nama berkata...

bro,

mat bisul gila talak? gila talak tak pe lagi... ni tahap gila babi dah....kah...kah...

Lang berkata...

sesuai dgn pepatah.. hidung dah kemek pipi disagat2...

dia ada 6 kotak diari bekas bos dia... sbb tu dia tahu sangat siapa bos dia...

sindrom kks adalah mereka penjilat ludah tegar...

Tanpa Nama berkata...

mAT eZAM asyik nak kenakan Anwar untuk tujuan peribadi dan kepentingan sendiri. mAT eZAM tambah dosa sendiri depan mata rakyat dan rakyat yang sokong die nie merupakan rakyat yang teraMAT BODOHNYE SAMPAI TAKLEH LANGSUNG DISELAMATKAN LAGI SELAMA-LAMANYE...

pemuda_spg4 berkata...

kah kah