Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 10 Ogos 2011

LAGI BUKTI SPR TIPU




INI LAGI BUKTI JIKA TAK PERCAYA





nota:

nama ada pada kad mengundi
tapi nama hilang dalam kad
pengenalan kah kah kah







LAGI PENGUNDI BERTINDIH DIKESAN
- keadilan daily

Dewan Pemuda Pas Kawasan Titiwangsa (DPPKT) mendesak Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) dan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) menjelaskan kewujudan beberapa lagi pengundi bertindih di parlimen itu.

Menurut Ketuanya, Mohamad Suhaimi Abdul Aziz, carian pihaknya mendapati terdapat beberapa individu yang mempunyai nama yang sama dalam daftar pemilih SPR.

“Ada beberapa individu mempunyai 1 kad pengenalan lama tetapi memiliki dua pengenalan baru yang sama, nama yang sama dan mengundi di dua parlimen yang berbeza,” katanya dalam satu kenyataan media.

Beliau memberi contoh nama seperti SA’AD BIN SAMSUDIN, yang memiliki no kad pengenalan lama iaitu 1479323.

Kad pengenalan barunya pula adalah 380913105681 dan 510913105553. Beliau mempunyai dua hak mengundi iaitu di Parlimen Titiwangsa dan Parlimen Setiawangsa.

Contoh kedua, terdapat seorang wanita yang memiliki kad pengenalan lama yang sama iaitu 4802777, tetapi memiliki kad pengenalan baru berbeza iaitu 550620055800 dan 560620055412.

Beliau bernama SHODAH BINTI ABDUL RAHMAN dan mempunyai kelayakan mengundi dua kali di Parlimen Titiwangsa.

Contoh ketiga, seorang lelaki bernama MOHAMAD BIN ISMAIL, memiliki kad pengenalan lama 8370614 dan dua kad pengenalan baru, iaitu 540405025757 dan 540405025095 dan memilik hak kelayakan mengundi di Parlimen Setiawangsa dan Parlimen Titiwangsa.

Contoh keempat melibatkan seorang lelaki bernama ANDERSON A/L P ARPUTHANATHAN. Yang memilik kad penganalan lama yang sama iaitu A0831847 dan dua kad pengenalan baru yang berbeza iaitu 671117106499 dan 671117105963.
Beliau mempunyai hak kelayakan mengundi di Parlimen Setiawangsa dan Titiwangsa.

NOTA:

penipuan demi penipuan
bukti semakin jelas
orang ramai semakin sedar
pru ke 13 ini pakatan rakyat akan menang besar

tetapi

walau pun dapat sokong besar
pakatan rakyat akan ditipu
apa yang kita baca diatas adalah
sebahagian dari proses penipuan itu

hasilnya

pakatan rakyat akan gagal di pru 13
bukan kerana tidak ada sokongan
tetapi gagal kerana ditipu

tak percaya?

tunggu dan lihat !


18 ulasan:

din palat arau berkata...

Tips nak menipu guna sistem "BIOL METRIK" yang canggih dan telus
Hari pengundian:
Jam 8.00am hingga 10.00am;Ranto Madura guna MyKad simati A,buang undi di Parlimen Arau.
Jam 10.01am hingga 12.00pm;Ranto Madura yang sama juga guna MyKad simati B,buang undi diParlimen Kangar.
Jam 12.01pm hingga 2.00pm;Ranto Madura yang sama juga guna MyKad simati C,buang undi di Parlimen Padang Besar.
Jam 2.01pm hingga 4.00pm;Ranto Madura yang sama juga guna MyKad simati C,buang undi di Parlimen JERLUN.
Ujian biometrik sudah pasti lepas,sebab segalanya di set di server.Ubah database ikut timeframe supaya tally dgn MyKad Ranto yang sama muka tapi berlainan gambar.
PERINGATAN!CERITA INI HANYA KHAYALAN SEMATA2,TAK MUNGKIN SPR YANG CEKAP DAN TELUS AKAN BUAT MACAM INI.
Kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

tu baru kat KL, belom lagi kerusi yang bakal kalah kat luar KL. kah kah kah
apa nak jadi dengan malaysia, pilihanraya pun tipu....

TopiJerami berkata...

aku terbaca blog papagomo nk suruh KDN beri penjelasan..hehehe

aku berani jamin KDN akan diam membisu je..isu nie akan senyap lawan kita kali nie dajjal ape..

Pemotong kek yg hebat

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Malam tadi aku bermimpi sangat MENARIK

Aku dengar ada sesuatu yang datang membisik di TELINGA KU

Tak perlu buat BERSIH 3.0. Buat terus RUSUHAN 3.0...kah kah kah..kah kah

Sebab Rusuhan tak perlu mohon PERMIT...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

SPR memang kaki tipu.Masa tiada internet dulu, semua orang hairan bagaimana kerajaan Pas terengganu boleh tumbang,walhal rakyat negeri itu memang benci Apno. Sekarang mereka tak boleh tipu sebab rakyat boleh semak di laman web. Memang bodoh SPR ni,kalau nak menipu jangan jadi bodoh macam PM mat monggol tu.Sekarang terbukti penipuan telah berlaku di semua negeri.Jadi rakyat kena turun secara besar-besaran dijalanan kali ni untuk menjayakan rombakan sistem pilihanraya.Dengan cara begini kerajaan haram BN patut di ajar.Jangan ambil mudah,kerana anak muda di seluruh dunia telah bangun dan yang terakhir adalah di London.Jangan ambil mudah ini adalah menunjukkan sistem kapitalis yang diagung-agungkan oleh kroni gerombolan selama ini akan hancur kerana banyak menipu rakyat,demi kuasa mereka sanggup menipu.

Tanpa Nama berkata...

Boikot PRU13 selagi SPR tak BERSIH!....

golok perak berkata...

jadi lepas ni jangan ada orang-orang umno yang nak menafikan tiada rakyat asing yang menjadi warga negara malaysia dan terus boleh menjadi pemilih dalam pilihanraya ... kalau ada yang menafikan maknanya mereka ni adalah sebuta-buta, sebangang-bangang dan setolol tolol bajang beranyut punya manusia, inilah malaysiaku yang bakal di warisi kepada bangla, indon, myanmar, filipine, nepal dan segala macam jenis manusia ... dan rakyat sendiri terus ditindas dengan segala macam akta dan segala macam penindasan, apa lagi yang kita ada sebagai warganegara, bumiputera ? aku ingat lagi pada tahun 1990an dulu bila pas mula ambil alih pemerintahan kelantan dan pakatan pembangkang ketika itu atas nama Barisan Alternatif (BA) mula bertapak dan semakin dilihat mengancam kedudukan BN, macam-macam tohmahan yang dikeluarkan oleh BN kononnya negara ini bakal terlepas ketangan orang asing dengan memomokkan cina sebagai ancaman, tetapi sekarang ni semua orang boleh lihat siapa sebenarnya yang menjadi ancaman ? PAS ? PKR ? (dulu ada S 46) ? DAP ? ... semua tu salah ! ancaman sebenar datang dari BN sendiri !! tengok berita hari ni Nazri Aziz kata Mismah boleh menjadi pemilih .., itu yang di siarkan di dalam media, berapa ramai lagi yang tidak disiarkan di dalam media ? itu pun masih nak kata SPR tidak mendaftar orang asing sebagai pemilih ? patutlah ALLAH sediakan neraka yang paling bawah untuk golongan MUNAFIK yang akan kekal selamanya disitu... komer tanda cakap aku ni ... kalau aku jumpa mana-mana warga asing kat kampung aku lepas ni paling tidak aku maki, atau aku ludah atau aku tibai ngan apa je yang dapat aku capai ketika tu ... orang kampung gajah ni dah hilang sabar ... komer jangan salah kan kami kalau semua ni terjadi ...

Tanpa Nama berkata...

dah tau deme menipu kan..apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan? apa tindakan?

Tanpa Nama berkata...

golok perak,
10 OGOS 2011 8:17 AM
ko tibai skrg pun xpe.aku nk tgk gak brp ramai orang asing mati lps ni.jgn ckp je lebat tp buat nye tidak.buat dulu br ckp.jgn pung pang2, tp habuk pun tarak!

Tanpa Nama berkata...

SPR ni tak habis2 berbolak balik masih mahu menegakkan benang yg basah
eeeeee geramnyer..

serenity9260 berkata...

apa la tt,die nga wat magic tu,tepuk le tangan,wakakakaka :P

1.3 Lagi Planet Kerdil Ditemui Di Sistem Solar
2.Apple Memohon Untuk Tidak Membenarkan Penjualan Samsung Galaxy Tab Di Eropah
3.Rupa Angry Birds Versi Superhero

meluat kat umno dulu, kini dan selamanya berkata...

tanpa nama 9.38 ... ko memang tak kenal golok perak tak pe sebab aku pun tak kenal sape dia, tapi ko belum kenal orang kampung gajah lagi. Memang ko bangang celaka lagi hampeh terlaknat belum kenal ngan orang kampung gajah punya penangan . Ko tak kenal lagi sape tok sagor, sape si putum dan tentu ko tak kenal lagi cu ripin, li kg. teluk , pendek kata ko tak tau ape ape tentang orang kampung gajah sebab ko keturunan bodoh berlagak makan taik palat umno tu pasal tengin bahlol bertingkat ...

teman tau penangan orang kg. gajah

felcra changkat lada berkata...

teman setuju ngan meluat kat umno dulu kini dan selamanya dan ko (tanpa nama 9.38) belum kenal ngan orang kg. gajah (walau pun kami ngan kg. gajah kira berjiran) tapi teman respek kat diorang lebih lebih lagi ngan golongan veteran demer yang sentiasa cool tapi cuba ko tengok kat kg. gajah ada tak kedai cina atau kedai india kat sana ? 100% orang melayu yang berniaga disana, ekonomi 100% milik orang melayu kat sana, teman nak tambah ko tak kenal nama nama yang disebut oleh meluat kat umno tu teman nak tambah sorang lagi nama dia alang karim. Cuba tengok balik sejarah dimana mula-mula tempat orang inggeris di bunuh (bukan di medan peperangan) berlaku semasa orang melayu menentang british ? Pasir Salak ! ko tau pasir salak tu kat mana ? balik belajar dan buka buku sejarah dan buka peta malaysia cari kat mana pasir salak, nak teman ejakan nama pasir salak ?kalau bodoh jangan bagi orang lain tahu (pinjam kata-kata TT)
... ngancok wak komer

banjar alai teluk medan berkata...

kami memang dah lama marah kat warga asing ni dan tak lama dulu 'penjual karpet' yang menaiki rumah orang kampung kat belah sini dulu lunyai kena 'timpas' kalau golok perak nak 'timpas' warga asing belah-belah kg. gajah ke, teluk intan ke bagi tau kat orang sungai manik sana ramai kulaan kami ada kat sana. La ni kita dah tak boleh dok diam lagi dah, kita kena bertindak segera sebab depa ni memang kughang hajaq dan membawa masalah sosial yang tak habis-habis.

ayohhak kita timpas warga asing

Tanpa Nama berkata...

Kita tuntut senarai pemilih SPR ini dibersihkan dari segala kekotoran yang sengaja di cipta oleh parti yg memerintah sekarang.
Rakyat Msia tidak bodoh untuk ditipu sewenang2nya kecuali memang mereka itu bodoh. Harap dengan segala bukti yang ada PR membawa issue ini ke mahkamah antarabangsa kerana mahkamah Msia telah gagal berfungsi secara adil. Bee End mesti di bakul sampahkan kerana ia sudah tidak relevan lagi untuk rakyat Malaysia.

anti pengkhianat bangsa berkata...

tibai 3-4 org dlu..buat mcm sabah dlu, halau semua bangsa batak..abih semua lg blik kampung..semenanjung pn nk kena buat mcmtu jg kot..
mai kita kempen anti warga asing, klau jumpa belasah jee, biar dorng takut dgn rakyat msia..nie msa utk kita berjihad mempertahankn negara kita..

Lang berkata...

takyah mintak le senarai pengundi ni dibersihkan... takkan kuli nak bunuh tuan...

aku pon bermimpi jugak tt... internet diharamkan dinegara ni... lepas tu keluar kata2... sebab internet jadikan rakyat celik dan bijak... komputer diharamkan...

aku juga bermimpi... parti2 lain dari parti pemerintah diharamkan... lepas tu terdengar kata2.. sebab parti lawan asyik menyusahkan hidup pemerintah... mereka diharamkan...

tp semua tu mimpi le.. tiada kene mengena pada yg dah mati mau pun yg masih mendapat subsidi oksigen...

piut ngah layor berkata...

sape2 yang tak kenai orang kampong gajah...tak tau sejarah 'cuba try test' tengok darah pahlawan sejati melayu perak...kalau tak 'kena guni' hanyut dalam sungai perak sengajer ler...

anak batu gajah