Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 Disember 2011

BILA SHAHRIZAT ANGKAT KAIN - SATU DUNIA AKAN MUNTAH!





LEMBU SHAHRIZAT LEMBU





NFC: POLIS SAHKAN TIADA UNSUR PECAH AMANAH, SELEWENG – meloya

KUALA LUMPUR 1 Dis. - Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengesahkan siasatan terhadap kes Pusat Fidlot Nasional (NFC) dan pembelian kondominium mewah di One Menerung, Bangsar di sini, yang dikaitkan dengan keluarga seorang Menteri Kabinet tidak mempunyai unsur pecah amanah dan penyelewengan.

Timbalan Ketua Polis Negara, Khalid Abu Bakar berkata, setakat ini, pihaknya telah merakam percakapan 74 individu termasuk suami kepada Menteri Kabinet berkenaan.

Beliau berkata, pihaknya bagaimanapun masih belum memanggil Menteri Kabinet terbabit bagi membantu siasatan kes tersebut.

“Tetapi jika ada keperluan (memanggil beliau) dalam siasatan, maka kita akan panggil nanti,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

KAH AKH AKH
KAH AKH AKH
KAH KAH KAH


woit...CUKUP PANTAS POLIS BUAT KERJA.... kah kah kah..

kah kah kah...INI SATU REKOD... INI SATU SEJARAH... kah kah kah..

kah kah kah..MACAM MANA POLIS BOLEH BUAT KERJA CEPAT?... kah kah kah..

kah kah kah...JAWABNYA : POLIS TAKUT JIKA SHAHRIZAT ANGKAT KAIN....kah akh ak

kah kah kah...KALAU POLIS TERLIHAT BULU ITAM SAHARIZAT... kah kah kah..

kah kah kah...SUWEI....TUJUH TAHUH TAK DAPAT RASUAH....kah kah kahh


21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

timb kpn.... your mother fucker

oRang kAmpong berkata...

POLIS RASUAH XP DEPA XMENGAKU RASUAH.HANGPA JER YANG NGAKU MENUTOH PELACOR.KAH KAH KAH KIH KIH KIH KUH KUH KUH

Tanpa Nama berkata...

ini siasat pakai bulu jer nie.. sial...

Lang berkata...

dah paham ngapa sprm pas bola kat pdrm?... sbb sprm takut kena kutuk berdas2... takut nak jwp kalau ada yg terjun bangunan... bab igp atau assistant dia, mmg dah tau... tan sri pon dah dapat awal2... tabung bersara ada kat gunung... apa mau lagi?... kengkawan yg tinggalkan jawatan (bersara) semuanya menjadik2... sapa yg tak mau buat keje mcm tu... org nak ckp, nak tuduh... pi matilah... yg penting bila bersara everything ready termasuk daun muda...

Tanpa Nama berkata...

Sdr. Hisham

Pertama kali saya lihat saudara di perkarangan Masjid Negara pada 3 Disember 1974. Seorang anak muda berjambang yang mundar mandir dengan pembesar suara mudahalih. Saya juga anak seorang polis yang bersama dalam ribuan mahasiswa pada hari itu yang bangun membela rakyat di Baling.

Kesian. Setelah sekian lama, saya terbaca tulisan saudara " Bila Shahrizat...". Apakah itu kualiti komen yang dapat saudara hasilkan? Adus... makin jauh kita dari idealisma yang pernah kita impikan lebih 35 tahun yang lalu.

Pejuang lama tanpa nama

gmu berkata...

Tuan TT.

Darah Keturunan keling (DKK) mana ada labu betis...
Kurus melidi...
Darah Keturunan Melayu ada labu betis serupa bunting padi..
Tak payah angkat kain la....
Tutup aurat lagi baik.

Tanpa Nama berkata...

Memang suwei jadi melayu kena tipu dengan eeeeeeee.

Tanpa Nama berkata...

memang tak pecah amanah la bongok. duit tu dah masuk akaun dia sendiri. suka ati dia le nak belanja.

mcmana polis buat siasatan. ada org buat laporan polis ke

Tanpa Nama berkata...

Pejuang lama tanpa nama <---

2 Disember 2011 6:35 PG

Hai pejuang lama, rasanya anda sudah ketinggalan zaman. Sah gua nampak lu punyer komen pun dah paham yang lu sikalang sudah kuat sokong gerombolan.

Duhai pejuang bangang dari gerombolan!.. Berjuang pun bukan hari2 sentiasa muka serius saja.. ada hari mau jugak bergelak ketawa.. Takkan la tengah teran berak pun, lu mau buat muka sedey..

Tanpa Nama berkata...

hoi bro 635... baik ko pergi tanya braheng ali atau setengah2 'pejuang' sezaman dgn ko yg dah jadi kaki angguk, kaki cium tangan... "bakpo demo jjadi ggini, nni ko hasil perjuangan kito?"

sapi punya susu berkata...

tengok...bila kena kt umno,lindung umno. babi punya lembu.kuikui

Tanpa Nama berkata...

Mesti la Polis Raja Di Malaysia ni kecut, siapa berani siasat Angry Cow ni? najis banyak, nanti kena sendiri.

Tapi lembu pembangkang blh siasat betul2, sbab takde Angry Cow buat kacau.

- Kondo Beef

Tanpa Nama berkata...

poorah...hishamuddin...lu nanti terbeliak kotek nak menutuh sharxxxxxd...kah..kah..kah..

Non-Governmental Individual berkata...

haram jadah punya polis... kes pembunuhan IGP 1974 pun tak selesai2 lagi nak siasat...

kes Shalizat skejap je...

sejak bila polis dah cekap ni???? kah kah!

Tanpa Nama berkata...

angkat kain nampak anak anjin la... tapi anak anjin kelin kecik

Zee berkata...

Bodoh punya gerombolan pembangkang, tak mau terima kenyataan. Akalu kou dah set dia orang tu rasuah, buat apa nak suruh siasat lagi. Tak dak bukti menunjukkan rasuah atau salah guna kuasa, macam mana kes nak lekat. Tuduh pakai air liur saja bolehlah. SPRM punmasalah inilah, bukti tak cukup. Bila lepas orang salahkan mereka.

Tanpa Nama berkata...

250juta
2bijik kondo 6.9juta setiap satu
mercedes setengah juta
2lot tanah 3.3juta

pihak polis dah terima kertas laporan dan semua kertas tu kami dah siat... eh, siasat...
kami panggil suami menteri sendiri datang ke balai, dan kami tanya dia sendiri, dan dia sendiri mengaku tidak ada buat pecah amanah, tidak ada seleweng duit pinjaman, tidak ada buat salah... jadi keputusan siasatan kami setakat ini ialah, dia tidak bersalah... kalau masadepan dia nak tukar mengaku bersalah, kita tukarlah pulak keputusan siasatan kami...

apa punye kelentong daa!!!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 2

Tanpa Nama berkata...

bagaimana suami kpd seorang menteri bleh dpt projek suku bilion ringgit?
itu persolan yg menteri tu kena bgtau rakyat.

nizam berkata...

keta aku 2 bijik hilang, tak pernah nye jumpa.
kes pecah rumah kat desa duranta senawang smpi skrg tak setel2, siap pencuri tu buat rotation rumah yg akan dirompak.

apa cerita?

Tanpa Nama berkata...

Apa kejadahnya suwey tujuh tahun?,kan lebih elok tujuh keturunan!.

Tanpa Nama berkata...

itu bukan pejuang lama tapi pariah melayu dipariahkan oleh eeeee ada sekangkang reban ayam bagi musang jaga, ada kandang lembu bagi benggali jugak jaga. hari ini pejuang lama tu jadi bonama sbb dapat kuah je. dah poyo tu poyo jugak, melayu tak yah la nak berlagak. tak kesian ke tengok org umno terkebil-kebil tibai pas dan dap mcm dah takde modal utk survive di tanahair sendiri. peh, depan rumah berak cukong disedut, kencing bangla ditadah! kata sang pejuang itu toleransi akal budi santun bangsa, pi la mabuk!!lu pergi siam atau vietnam, dlm itu parlimen ada melayu ke? cuba la niaga kat pasar dia org, gerenti kena tending. Dei, jgn gelar diri sendiri pejuang la. Buat kutty loya je. Panggil kuli batak, pariah atau barua pendatang bermula dgn parameswara berakhir dgn tokay lumbu eee kah kah kah