Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 Disember 2011

APA TEERJADI DENGAN AJEN AJEN PARTI KEADILAN RAKYAT?



APA JADI DENGAN AJEN AJEN PKR




nota:
ajen ajen pkr
seperti ezam
seperti lokman adam
seperti zaid mat ariff
yang di seludup khusus kini kelihatan hilang
mereka langsung tidak ada membadapat liputan di akhbar
tv 3 meloya rtm yang selalunya akan memuatkan mereka kini diam
apakah kerja kerja sabotaj mereka telah diketahui?


CALON WINNABLE CETUSKAN GERAKAN SABOTAJ DALAM UMNO
–mkini

Beberapa perwakilan menimbulkan perkara itu dan mahu kepimpinan parti bertindak bagi menyelesaikan masalah itu, termasuk membentuk sebuah jawatankuasa disiplin.

“Winnable Candidate - tidak ada masalah kita serah kepada presiden, tetapi Presiden ambillah iktibar pilihan raya lalu, calon kalah jangan letak kesalahan kepada bahagian

“Kenapa kita tidak ambil tindakan, ini lebih dahsyat dari pembangkang, musuh dalam selimut, tubuh jawatankuasa disiplin PRU-13 serta merta,” kata wakil Pulau Pinang Musa Sheikh Fadzir.

Sesetengah perwakilan berpendapat kekalahan memalukan Umno pada 2008 adalah kerana dikhianiti di kalangan parti sendiri, khususnya di Kedah. Ini jelas kerana undi rosak adalah lebih tinggi daripada majoriti yang diterima oleh Pakatan.

Kebanyakan pemerhati politik juga berpendapat bekas perdana menteri dan juga presiden Umno, Abdullah Ahmad Badawi, yang mengetuai kempen BN pada pilihan raya umum lalu telah menimbulkan kemarahan ramai pemimpin Umno dengan menyenaraikan calon-calon pilihannya

KAH AKH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... MASA DOLAH BERKUASA DULU SIAPA AGAKNYA PILIH CALON ...kah kah kah..

kah kah kah...SIAPA PANDAI TEKA..... kah kah kah...

kah kah kah... SIAPA BETUL DAPAT ISAP TETEK LEMBU SHAHRIZAT.... kah kah kah...

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


woit...ITU PASAL MAHAFIRAUN MARAH DENGAN MENANTU ABAH... kah kah kah..

woit... KALI INI SIAPA PULAK PILIH CALON?.... kah kah kah..

kah kah kah...TAHU TAK....SIAPA YANG BEKUASA?...kah kah kah..

woit... INI KUNCINYA KALAU NAK TAHU...kah kah kah..

kah kah kah... ORANG YANG PILIH CALON NANTI MUKA HITAM BULAT BULAT ...kah kah kah...

kah kah kah... BADAN PENDEK PENDEK....GEMOK GEMOK... kah kah kah...

kah kah kah.... RAMBUT TINGGI TINGGI...BULAT BULAT... kah kah kah...

woit... DAN ADA 3 BIJI TETEK BESAR NIRU.... kah kah kah...

SILA TEKA SIAPA INI?


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro tt
lagi cool kalu tt dapat analisa dan kira berapa tinggi songkok puak umno pakai kalau susun semua dan tambah dengan sanggul roesmeah.agak2 saya sama tingi dengan rumah semi d.tapi bab kata hang jebat:songkok aje tinggi otak makin renek.patut nama kena tukar kepada perhimpunan songkok tinggi2,.juga tt wajar menyuruh tentang wakil pembahas,saya tengok orang yang sama aje wakil kedah p.pinang.kelantan semua raja lawak,mossa skh fadzair dok wat lawak sedia.umno patut latih orang baru.kata nak terangformasi.umno dah habis modal dan tinggal kumpulan musa fudair saja.orang muda umno hanya songkok meninggi.perbahasan nil.

mmmm

Tanpa Nama berkata...

mcm zila jalil pun ada tt..

Tanpa Nama berkata...

chip KERA, haji najibabun keluar fatwa terkini utk semua gerombolan:
jangan poligami!
ini mesti terpaksa baca skrip yg disedia oleh laki dia (sambil tersengeh2 sedangkan kepalalutut haji tengah menggigil) kahkahkah!

jangan biar diri anda diselubungi kelentong

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 2

Lang berkata...

mcm bik mama... tp tang muka hitam tu yg buat sangsi nih!!!

tt mmg suka buat pembaca berteka teki...

kalau hadiah tinggal dikondo dgn lembu tak mau la...

1Crony berkata...

Salam Bro TT. Nak pinjam gambar Roswah tu boleh tak? Nak beri lembu jantan (Shahrazat punya) tu melancap! Dah lama lembu jantan tu tak tengok tetek besar lembu betina, tup... tup.. dapat lihat kat blog TT, apa lagi mengamuklah dia nak melancap. Aku kata tak boleh, bini dia pun dah kena nasi kangkang, nanti lembu jantan pula yang terkangkang.