Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 7 April 2012

INI ADALAH BERSIH TIGA KOSONG



INI JANJI KITA 28 APRIL 500 RIBU DI DATARAN MERDEKA







28 APRIL PASTI DI DATARAN MERDEKA

5 ulasan:

cuti aku dah approved berkata...

TT,

lu ulang announce lagi sekali tip-tip, apa barang2 nak bawak dan cara pakaian masa demo.

aku rasa masih ada ramai yg tak tau ni.

bukan apa, datang melenggang mcm nak gi picnic lepas tu kena asap sikit dah lintang pukang mcm lembu shahrizat kena mercun!!

apa laa punya demostran. tak macho langsung.

Tanpa Nama berkata...

bro,

perkasa dah keluarkan kenyataan amaran pada pak samad.

lu taknak backup ke?

apa kata lu sound wira perkasa yang pondan tu.

murid pak samad berkata...

Wira Perkasa 1.3hatchback memang suka provoke & ambil kesempatan. IGNORE jer la. kalau kita amik pot pasal mereka & keluarga mereka, makin tinggi la idung mereka & makin luas lobang mereka, tanpa disedari taik berteraborr.
kalau betul berhajat, turun kl 28/04/12 nanti, diulang.. KUALA LUMPURR!! BUKAN TAMAN TASIK TITIWANGSA.

Tanpa Nama berkata...

kah...kah...kah...kasi demo pakai sarkot lagi baik....letak sarkot atas kepala....

Tanpa Nama berkata...

Aweks2 yg ada balak,buah hati, marka,kekasih tolong suruh semuanya turun demo hijau dan bersih 3.0,kalau mereka tak turun tinggalkan saje balak2 itu,balaks2 kat himpunan lagi cool,,biar balak2 yg duk kat umah pada 28/4/12 gagal dlm mencari aweks buat selamanya..lepas demo maybe bro hisham jumpa awek cun