Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 7 April 2012

SAHEH - BELUM TURUN KE JALAN RAYA - GEROMBOLAN SUDAH UNDUR




DARI LIDAH PENGARANG


pada awalnya dengan angkuh
gerombolan telah menolak
laporan minoriti - monority report
malah 3 yb dari pakatan di halau keluar
dari dewan sidang parlimen

kenapa sekarang mahu dibincangkan?

ini kerana bersih menjanjikan 500 ribu
ke dataran merdeka
baru dalam perancangan
belum lagi jadi
gerombolan terlah gentar

inilah kekuatan jalan raya
rejim zalim
rejim penipu
takut bila rakyat ke jalan raya

justeru pada 28 april ini jika
500 ribu kita duduk bantah
kita pastikan 7 tuntuan bersih di tunaikan

ini bukti saheh bahawa
ke jalan raya membawa hasil


MANA MALOAN INI?


NOTA:
napa senyap
demo sudah jadi budaya
semua rakyat dah pandai
berdemo kah kah kah


KABINET BINCANG LAPORAN MINORITI , KATA NAZRI - mkini

Kerajaan akan meneliti kandungan laporan minoriti pembangkang bersama-sama dengan laporan jawatankuasa pilihan Parlimen (PSC) mengenai penambahbaikan sistem pilihanraya yang dibentangkan di Dewan Rakyat Selasa lalu.

Menteri di Jabatan Perdana, Datuk Seri Nazri Aziz (kanan) berkata
bahawa beliau telah mengemukakan laporan yang disediakan oleh ahli parlimen Pakatan Rakyat itu hari ini.

Bagaimanapun, laporan itu hanya akan dibincangkan minggu depan.

Nazri memberitahu Malaysiakini bahawa beliau telah membawa perkara itu kepada kabinet hari ini tetapi Pengerusi PSC, Datuk Maximus Ongkili kini berada di luar negara, maka ia diteliti Jumaat depan.

KE JALAN RAYA TUNTUTAN BERJAYA



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Madey Mamak Kutty punya telor dah kecut !

Kah.kah.kah..........

Bila jumpa M.Mamak Kutty, jumpa Izat Kutty, jumpa Rosjib, ketuk mana satu makluk dulu !?

Kah.kah.kah..........

Ketuk semua makluk-makluk natang ni

Kah.kah.kah..........
Kah.kah.kah..........
Kah.kah.kah..........

mahadeath berkata...

takyah layan la rottweiller sekoq nih. fokus gang fokus, kita kuningkan Kuala Lumpur. masa bincang dah tamat.
wa punya sudah keras mcm besi, ayaq dah sampai kepala, tunggu masa nak pancut.

tok aki berkata...

Kah...kah..kah..Aje yg power tul demo n...baru kata nak pasang ubat nyamuk..nyamuk dh lari.dah..~~>PEOPLE POWER

Tanpa Nama berkata...

haahaahahahaha
Lepas Speaker dengan BONGKAKnya dan SOMBONG menghalau MP keluar dewan dan MENGATAKAN tidak ada ruang suara MINORITI REPORT dalam Dewan yang DIA PUNYA,
tiba-tiba menteri yang ada anak gangster kakli pukul dan kaki mabuk dan kaki rembat betina sudah kata nak bincang dalam mensyuarat Kabinat.
Apa ke jadah??
Menteri sudah kecut telur? Anak sudah buat taik punya pasal ker?
aiAnak SEBIJIK macam muka bapak. Satu MALAYA tak boleh tipu.
AWAS SEMUA ANAK DARA. Ini Bapal dengan Anak sama-sama kaki rembat punya.
hahahahaha
Ini menteri banyak sombong mau pukul semua orang dan sudah pukul Itu Kak Ijat. hahahaha
Amacam lu punya anak kalau masuk lokap? Itu body guard ikut sama ka?

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, Kau pun jgn jd bangang, tu semua tektik gerombolan 'membeli masa' dan nak redakan ketegangan.
Pastikan jika 7 baki tuntutan masih tidak ditunaikan selepas Himpunan BERSIH 3.0, maka Himpunan BERSIH 4.0, 5.0, 6.0 akan wajib terus diadakan sampailah tuntutan itu berjaya dilaksanakan.