Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 7 April 2012

MALIKUL SEMBAB BERSABDA LAGI




MALIKUL INI IKUT CARA NABI











TPM SERU UMAT ISALAM CONTOHI KEPERIBADIAN RASULULLAH - tiewnama

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin menyeru umat Islam supaya menjadikan sejarah dan keperibadian Rasulullah sebagai panduan untuk mengharungi dunia serba mencabar pada masa ini.

Muhyiddin, yang juga Ketua Bahagian Umno Pagoh, berkata soal akhlak, budi pekerti serta moral tinggi amat penting untuk hidup bahagia dan sejahtera tanpa mengira zaman.

"Kehidupan kita pada masa ini berhadapan dengan masalah sosial yang tinggi. Sehubungan itu, kita tidak boleh mengabaikan soal akhlak dan moral kerana jika tidak, kita akan hanyut dalam arus globalisasi," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada majlis sambutan Maulidur Rasul Umno Bahagian Pagoh di Masjid Felcra Bukit Kepong dekat Muar malam tadi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH

woit..... haJAS5659O9##322...KAH KAH KAH..kah kah kah

kah akhb akh...56Z33(0238*&% #36&*%54 3$679(^4#@#@$7800) ...kah kah kah...

kah kah kah....()8*&^%#@#^^##&) *&$@@6*8*&653@$689900_0) ...kah kah kah..

kah kah kah....865#34^7889() 9075z4@#@@@23@#%7898^ %54##3^789 ..kah ah kah..

kah kah kah... (8&*6754#$ 33^8()09 *6756$23&&**...kah kah kah

woit... WAt DE FAK ... REKRUT NABI PULAAAAK.... kah kah kah

woit...JANGAN LAA TIPU MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah...MELAYU DAH LAAA BODOH... 54 TAHUN KENA TIPU...kah kah kah


KITA ULANGI SEKALI LAGI



NOTA:
anak anak muda
yang ketinggalan
pada bersih 2.0
sila datang pada 28 april
kita sesama bikin sejarah

hidup ini hanya sekali!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tt, burit harian lapor 70k turun bpahat sambut pm kat stadium bp.
separuh padang bola je penuh, ada la anggaran 30k kot. kahkahkah.
pastu dok umum paling ramai dlm malaya.

depa ni xpandai mengira kot.
100k jadi 5k.

yg ramai kat padang bdk jambul (askar).

Tanpa Nama berkata...

Untuk pengetahuan kawan lamaku di Pagoh.... kau bertanya tentang pengundi hantu kerana aku bekerja didalam SPR maka aku jawab dalam blog TT kerana tuan punya blog ini begitu peka tentang politik menipu. Jika penerangan aku kurang jelas maka kamu dan rakan yang lain boleh merujuk blog seumpama ini. Ini disebabkan pergerakan aku terbatas dan sentiasa saja diekori...salah langkah aku mati tidak berkubur.

Ramai yang keliru dengan istilah pengundi hantu. Sebenarnya pengundi hantu hanya dalam SPR saja. Kita tidak akan berjumpa orang yang akan mengundi dua kali dalam satu pilihanraya. Kalau ada pun itu hanya kes terpencil yang jarang dilakukan secara terang-terangan.

Pengundi hantu ini sama tarafnya seperti undi pos. Ada nama pengundi tapi orang lain yang tukang pangkah sebagai pengundi.
Nama pengundi yang meragukan, ada pendatang haram jadi warga Negara, penduduk tetap dapat kad pengenalan biru, undi mat bangla/mat indon, ada satu alamat 100 orang tinggal, beratus ribu nama hilang, kawasan mengundi di alih, sempadan kawasan mengundi di ubah adalah strategi menipu. Mereka ini wujud atas nama saja tapi mereka tidak datang mengundi ditempat yang telah ditetapkan.

Orang luar tidak tahu pekara tersebut kecuali kakitangan SPR dan segelintir pemimpin UMNO Baru saja yang mengetahuinya. Mereka ini sebenarnya yang bertanggongjawab keluarkan kertas undi mengikut jumlah pengundi klon yang tersenarai dalam daftar pemilih dalam satu kawasan pilihanraya dan mereka sendiri yang pangkah kertas undi tersebut secara sulit agar jumlahya akan memberi kemenangan kepada calon BN. Siapa yang akan mengira kedatangan pengundi, sedangkan agen pilihanraya telah diberi rasuah sebagai tutup mulut?

Inilah strategi yang selalu diguna pakai oleh SPR yang membolehkan UMNO dan Barisasn Nasional mendabik dada kononnya mereka lah yang disukai oleh rakyat dan paling layak memerintah. Tapi sebenarnya mereka adalah kerajaan haram yang selama ini menguasai Malaysia secara menipu.

Itu sebabnya mereka begitu berani meluluskan dakwat kekal untuk digunakan dalam pilihanraya nanti. Sebenarnya itu adalah tindakan BN/SPR memperbodoh-bodohkan pihak Pakatan Rakyat saja.

Jangan pandang remeh apabila ada pemimpin Barisan Nasional mengistiharkan bahawa mereka begitu yakin merampas kembali kawasan yang dikuasai oleh Pakatan Rakyat kerana mereka memang merancang dan bersedia untuk melaksanakan penipuannya..... jangan biarkan Mohd. Najib dengan kuncu-kuncunya melakukan lagi rampasan seperti yang dilakukan di negeri Perak.

Sudin berkata...

Orang lain disuruh ikut keperibadian Nabi.....
Menteri-menteri melayu ikut peribadi siapa pulak,babi...?
Bunuh Altantuya pun boleh jadi menteri perdana....bukankah babi namanya menteri-menteri dan ahli lanun gerombolan Umno(B)ni...???

Tanpa Nama berkata...

Yes !
We won't let you walk alone this time.

With you,we will "ROCK" the regime,UMGOK-BN till it crack !


“Strong underlying fundamentals are in place, and we believe this is a business cycle that has staying power.”
Jim Owens quotes

average joe berkata...

when you walk through a storm
hold your head up high
and dont be afraid of the dark
at the end of the storm
theres a golden sky
and the sweet silver song of a lark

walk on through the wind
walk on through the rain
though your dreams be tossed and blown
walk on walk on
with hope in your heart
and youll never walk alone

You'll never walk alone

Aunty Bersih

see you at dataran merdeka 28th april 2012!

-average joe-
klakka-la.blogspot: MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI (LET'S LEARN AND UNDERSTAND)

kampong lad berkata...

''berucap pada majlis sambutan Maulidur Rasul''

ikut cara nabi hanya ketika sambutan birthday rasul (ini pun cuma kata2). bermusim macam musim buah. depa buat nabi macam tokong, boleh ubah sana, ubah sini, pusing depan pusing belakang.