Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 7 April 2012

DATUK SERI TOH PUAN NAJIB - TERKINI TER NOW !




MENTERI WANITA BARU





NAJIB PANGKU JAWATAN MENTERI WANITA - mkini

Perdana Menteri Najib Razak mengumumkan hari ini bahawa beliau akan memangku jawatan menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat.

Ia berikutan pengumuman Sharizat Abdul Jalil untuk melepaskan jawatannya dalam kabinet apabila tempoh perkhidmatannya sebagai senator untuk penggal pertama tamat pada 8 April berikutan kes National Feedlot Corporation yang melibatkan keluarganya.

Najib mengumumkan perkara itu pada satu majlis di Temerloh, Pahang hari ini, lapor TIEWNAMA.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit... KETAWA UNTUK SATU MINGGU... kah kah kah..

kah kah kah..TERGOLEK DOG KETAWA...kah kah kah..

kah kah kah... INI JAWATAN PALING TEPAT UNTUK NAJIB.... kah kah kah..

kah kah kah..AKHIRNYA MALAYSIA MEMILIKI MENTERI WANITA YANG BERKEBOLEHAN...kah kah kah..\

kah kah kah...BUKAN SAJE BOLEH MENIDURI WANITA..BUNUH PUN BOOOOLEH...kah kah kah

NOTA:
suami najib pasti gumbira
kah kah kah




19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woit... wanita2 umno, pakai cawat besi. Ini worang depan belakang dia boleh balun. Tak caya??? Cuba tanya roh altantuya. Abis lohe lah jubur korang. Kebanyakan wanita umno jubur masih dara... kah kah kah

Fitrix berkata...

Perdana Menteri,Menteri Kewangan dan Menteri Wanita.Perggh larat ke buat kerja utk ketiga-tiga portfolio tu?Atau mkn gaji buta je

Lg satu patut masuk dlm Malaysia Book Records sebagai Menteri Wanita pertama berjantina lelaki.Ini satu rekod yg hebat dan kalau xde dlm Malaysia Book Records adalah satu tragedi

average joe berkata...

Najib Razak mengumumkan hari ini bahawa beliau akan memangku jawatan menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat. Ia berikutan pengumuman Sharizat Abdul Jalil untuk melepaskan jawatannya dalam kabinet... tamat pada 8 April

eh maaf ralat, silap typo pulak! sebenarnya ni ha:
Najib Razak mengumumkan hari ini bahawa beliau akan memangku menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat. Ia berikutan pengumuman Sharizat Abdul Jalil untuk melepaskan kainnya dalam kabinet kayujati tepat pada tengahmalam 8 April

harap maklum
-average joe-
klakka-la.blogspot: MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI (LET'S LEARN AND UNDERSTAND)

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah...kementerian wanita dah dapt menteri yg paling sesuai...menteri yg memang meminati wanita pada tahap yg amat melampau...penyelamat wanita SATU MALAYSIA.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

hahahaha x tau nak kata apa dahh

Tanpa Nama berkata...

hahahaha x tau nak kata apa dahh

Tanpa Nama berkata...

Tidak ada yang lebih layak menjadi menteri wanita melainkan Najib.

Harharhar

Tanpa Nama berkata...

ni baru betoi selak kain nampak bulu, selak bulu nampak biji ...selak biji nampak batang peliaq tok jib

kampong lad berkata...

de fuckto menteri ialah nyonya mansor....awat tak lantik dia jadi senator, senang cerita.

FMZam berkata...

Kenapa saya rasa Rosmah yang suruh Najib untuk ambil jawatan itu? Lu tengoklah bro, lepas ni Rosmahlah yang akan berada di belakang Menteri Wanita baru kita ni, apa saja suara yang keluar dari mulut Najib adalah suara Rosmah beb!

Tanpa Nama berkata...

Saya nak britahu,

Lepas ni pak menteri ni akan buka banyak 'pusat-pusat' wanita....

Woi boleh tengok banyak pusat lu...
Nanti boleh kasi adjust la sama itu pusat....

Lagi satu,

Makcik Semah lah akan jalankan tugas sbgai menteri....
Katanya saya mewakili menteri wanita....

Nak kata apa, umngok kan boleh!!

AA

Tanpa Nama berkata...

:



sukses berkat kawin-mawin dengan

roz-mah dah dapat bagi satu

transformasi yang bolih digelar

transformasi of the year 2012 untuk our

diamond- cushioned- couple [thx to Jacob and Co ] -


.

najib tertraspom ke '..the good wife ..'


and madam tertranspom ke '..roz da man...'

.


.


SO cadangan nama baru untuk najib


n-transpom ~~~~~ naj + ...aah = na jah +at =najahat!!
\




ditutupi dengan salam 1 malaysia

transpom punya transpom - kote pun lesap!




mat kkk




.

Tanpa Nama berkata...

:



sukses berkat kawin-mawin dengan

roz-mah dah dapat bagi satu

transformasi yang bolih digelar

transformasi of the year 2012 untuk our

diamond- cushioned- couple [thx to Jacob and Co ] -


.

najib tertraspom ke '..the good wife ..'


and madam tertranspom ke '..roz da man...'

.


.


SO cadangan nama baru untuk najib


n-transpom ~~~~~ naj + ...aah = na jah +at =najahat!!
\




ditutupi dengan salam 1 malaysia

transpom punya transpom - kote pun lesap!




mat kkk




.

Tanpa Nama berkata...

Jaga2 wanita umno lubang jubur masing2. Najib mmg geram dgn lubang jubur wanita umno yg masih belum disentuh utk diteroka oleh najib. Najib mmg gemar berjubor dari usia remaja lagi dan masih mampu utk menebuk lobang jubor wanita umno walaupun dah tua.

Tanpa Nama berkata...

hahaha!!!hari ini dalam sejarah 1malaysia,menteri jaga wanita 1malaysia mempunyai telor,hahaha!!!

Keliwontron berkata...

Mintak share yer hehe

Tanpa Nama berkata...

sekarang terbukti najib adalah isteri Rosmah.Najib sudah transformasi.transform jadi Wanita..

Tanpa Nama berkata...

hahaha...satu catatan baru dalam negara 1malaysia menteri jaga hal ehwal wanita dari kalangan lelaki mempunyai telor,kahkahkahkah!!!!

Tanpa Nama berkata...

Err...apa lagi dia pangku?

lembua tua tu masih berpangku?