Isnin, 3 Disember 2012

KES ROGOL AMAH AKAN DI BUKA KEMBALI



SETAKAT INI
laporan polis kes rais yatim
merogol amah  ini terlah dibuat
dibalai polis kuala klawang
jadi failnya masih disana
bila bila  masa boleh dibuka



BERITA

Lupakan Hasrat Tukar Kerajaan - Rais
KUALA LUMPUR: Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim meminta rakyat negara ini supaya melupakan hasrat untuk menukar kerajaan pada pilihan raya umum akan datang.
Sebaliknya, beliau menyeru mereka yang ingin melakukan transformasi, agar melaksanakannya bersama-sama dengan kerajaan yang telah dan sedang berbuatdemikian.
"Siapa yang menyatakan mereka hendak buat transformasi, (Perdana Menteri) Datuk Seri Najib Tun Razak sudah buat, sedang dan terus buat transformasi untuk kebaikan kita semua.
"Terlampau banyak aset negara, khazanah sosial dan kemasyarakatan yang sudah kita miliki. Jangan tukar sebegitu sahaja," katanya kepada pemberita ..


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...  INI PERMINTAAN YANG JUJUR DARI RAIS YATIM.... kah kah kah..

kah kah kah...INI PERMINTAAN TULUS IKHLAS.... kah kah kah..

kah kah kah... BAYANGKAN KALAU KERAJAAN BERTUKAR... kah kah kah...

kah kah kah...PEROGOL YANG PERTAMA YANG AKAN DI DAKWA IALAH RAIS YATIM... kah kah kah..

kah kah kah... KEMUDIAN RAHIM TAMBI KECIK.... kah kah kah..

kah kah kah... KES KES ROGOL INI AKAN DI BUKA KEMBALI.... kah kah kah...

kah kah kah...UNTUK SEBUAH KERAJAAN BARU... MEMBUKA KES MENTERI MEROGOL ADAKAH POPULAR.... kah kah kah,...

kah kah akh...BUKAN SAHAJA POPULAR... MENDAKWA RAIS YATIM TIDAK PERLU MENGGUNAKAB BELANJA YANG MAHAL.... kah kah kah....



-----

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

jangan tukar kerajaan..kalau itu dia minta..OK...takda hal...kita tak akan tukar kerajaan...kerajaan itu kekal.KITA NAK TUKAR UMNO,PM DAN MENTERI MENTERI yang low class,pelahap,takder maruah dan takde intergriti...kerajaan kita takan tukar..itu kompom.cuma kita tukar player je....GILA KO NAK TUKAR KERAJAAN....MANA BOLEH....TUKAR PM,UMNO,MIC BN DAN MENTERI MENTERINYA IT OK...DIBENARKAN DALAM PERLEMBAGAAN...NAK TUKAr KE..RAJA AN...MANA BOLEH.kannnnnnnnn

Tanpa Nama berkata...

tukar perogol tak per!

Tanpa Nama berkata...

terbaekkkk...anwar ibrahim masuk keluar mahkamah, dihina sebelum didakwa....akhirnya dijatuhkan hukuman...terbukti beliau teruji...pimpinan umno yg laen ???
- ada nama

didi penang berkata...

kalau kita berani tukar umno dan barisan...tanpa prejudis..kita juga berani tukar pakatan rakyat kalau mereka menyeleweng.dan kalau pakatan kita berani tukar kita juga berani tukar tiub kalau hansem boy tu masih berlagu....selamat hari ulang tahun yang ke 55 tt...ooohhh ..itu ko kena kira dari depan sebab ko lambat muncul.....heheheheh syabas beaty....?

Tanpa Nama berkata...

lebih elok buka seluar dan bakar punai dia dgn 2 biji teloq.....
kasi amah bakar...