Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 3 Disember 2012

HISHAMUDDIN RAIS TAK DAPAT BIDADARI KERANA DIA ATHEIST






 DI KELILINGI OLEH BIDADARI
APABILA ALLAH MEMILIH
UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION
BERKUASA DI MALAYISA
dan
NABI BANI EEE INI DAPAT
ON9
DENGAN ALLAH
NOTA:
tukar tiub tak dapat bidadari
kah kah kah
kah kah kah
kesian apa nak jadi

soalan nya
bila kita jumpa bidadari itu
umur kita berapa?
kalau umur 18 tahun okay juga
boleh enjoy de menjoy

tapi kalau bangun bagun 
tetiba umur 60
kah kah kah
kecewa besar
melaiankan ada viagra
kah kayh kah

NOTA
satu lagi soalanyaang belum ada yang menimbulkan
kaum wanita yang soleh
yang sembahyang tak tinggal
dapat apa?

dapat brad pitt
atau david beckham
atau elton john
kah kah kah

INI NABI BANI MELAYU DAPAT BANYAK BIDADARI

Nabi Palsu bani Melayu ini kaki perempuan. Perempuan-perempuan didalam gambar itu adalah gundek-gundek dia. Nabi palsu Mamak ini ada 2 orang isteri manakala Hishamuddin Rais masih lagi bujang. Tak percaya? Tengok gambar disini http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2010/09/reezal-merican-beristeri-2-dan-kaya.html

Kaki perempuan pun boleh jadi nabi. Hanya di Malaysia! Celaka sungguh si Mamak Penang ni!! Potong jalan! Sepatutnya salah seorang daripada isterinya menjadi isteri Hishamuddin. Barulah adil! KAH KAH KAH on WAHAI BANI MELAYU - NABI KAMU TELAH MUCUL DI PULAU PINANG -
REEZAL KAKI PEREMPUAN
on 12/3/12

TAK DAPAT BIDADARI 
Jackie Chan, pelakon Kung Fu terkenal membuat kerja amal dan menolong orang miskin di China dengan wang hasil dari titik peluh sendiri. Tetapi sayang sekali dia tidak akan masuk ke syurga kerana dia bukan dari bani Melayu dan tidak membeli agama yang dijual oleh Penjual Agama di Malaysia.
 
 Manakala si Ee Naina yang menyamar sebagai bani Melayu ini pula bukan sahaja telah tidur dengan ramai bidadari di Malaysia tetapi akan dihadiahkan 72 bidadari disyurga kerana dia adalah pengikut sang Nabi yang disanjungi oleh bani Melayu. Soalan kepada penjual agama:

Mengapakah si EE Naina ini, SharEEzat, Mamakthir, dan lain-lain dari kalangan bani Melayu yang telah merompak wang rakyat Malaysia akan masuk ke syurga manakala Jackie Chan akan masuk ke neraka?

Adakah Hishamuddin Rais sang Komunis Sosialis Atheist akan disiksa di neraka manakala anak Naina yang dipilih Tuhan ini akan masuk ke syurga dan akan dihadiahkan 72 bidadari? Di manakah keadilan? on WAHAI BANI MELAYU - NABI KAMU TELAH MUCUL DI PULAU PINANG -






---------

17 ulasan:

suka hati aku berkata...

ee ni dapat bidadari neraka so kalau kita tak dapat pun tak rugi apa lebih baik tak dapat daripada dapat

Tanpa Nama berkata...

Kenapa sibuk yang TT tak dapat bidadari? Apa dia bidadari itu selain satu umpan bagi orang yang percaya satu jenis agama baik Kristian, Yahudi dan Islam agar ikut ajaran berkenaan dan masuk dalam kumpulannya.
Aku dengar satu ucapan dari pita oleh seorang ustaz yang mengatakan jika seorang yang diterima masuk syurga akan dapat bidadari dan boleh melibat dalam aktiviti seks tak terhingganya! Apa nonsense ni?
Syurga diimpikan sebagai dalam satu senario ada ramai bidadari, banyak air anggur mengalir dan banyak air susu dan semua penghuninya berada dalam keseronokan tak terhingga. Apakah ini balasan bagi mereka yang beriman, beraqidah, bertakwa dalam menjalankan ritual agama? Nampak macam satu dogeng aje.Tapi orang agama akan mengakhiri dengan ' Tuhan tu maha mengkasehi, maha mengampun dan Tuhan tu tahu segala-galanya'. Sama dengan pendapat yang "Hisamuddin Rais Tak Dapat Bidadari Kerana Dia Atheis". Satu pernyataan tak logik langsung! Kerana TT pun bukan mengejar atau mengharapkan sangat bidadari yang tak wujud langsung dalam dunia syurga kerana apa bidadari boleh memberinya nanti tidak akan diterimanya.

Tanpa Nama berkata...

ooo nabi bani eee inilah yg rampas bini orang utk menjadi bidadarinya
dulu ada saorang isteri penyanyi...juga saorang pelakon tivi
diambil menjadi bidadari bini ketiga nabi bani eee yg dikaruniakan banyak RM$$$$

Tanpa Nama berkata...

tapi kalau bangun bagun tetiba umur 60...

KAH KAH KAH

tak bole blah ini komen!

KAH KAH KAH!

adakah ada manusia yang sudah mati boleh ceritakan benda yang mustahil ini???

nabi mereka pun bercerita ketika dia hidup... bukan mati pun... pastu sembang je lebih!

Bani Playboy berkata...

Perempuan-perempuan didalam gambar itu bukanlah China Doll seperti yang disangkakan oleh para pengulas. Trust me! Saya adalah seorang Bani Playboy yang sudah tidur dengan ramai China Doll.

Kemungkinan besar gadis-gadis itu adalah dari kalangan bani Melayu atau bani Indonesia. Lelaki Melayu boleh melanggani China Doll tetapi kebanyakan China Doll tidak sukakan lelaki berkulit hitam legam metalik macam Reezal. Kebanyakan China Doll tidak suka tidur dengan lelaki India yang berkulit hitam legam metalik macam Reezal Naina Merican bukan kerana rasis tetapi kerana takut silap haribulan kondom pecah dan mengandung seorang anak hitam legam metalik macam Reezal. Bila balik China, masalah besar nanti. Faham faham sahajalah. Di negara China bukan macam di Malaysia dimana bangsa EE boleh menyamar menjadi Melayu. Kalau lahir anak hitam legam metalik macam Reezal sudah tentu tiada rakyat China yang akan tertipu jika anak Reezal mengaku berbangsa Cina.

KAH KAH KAH

BIDADARA berkata...

TT you tanya satu soalan yang cukup hebat yang patut dijawab oleh nabi dan ularmak bani Melayu.

Kalau Najib dapat 72 bidadari, bagaimana pula dengan Rosmah? Adakah Rosmah akan dapat 72 bidadara atau bidadari? Kalau dapat bidadari, adakah bermakna lesbian okay?

Kalau bidadara, mungkin kesemuanya muka macam Shah Rukh Khan, lelaki kegemaran Cik Ros. KAH KAH KAH!

Di syurga, tak cemburu ke si Rosmah bila melihat si Najib mengentot 72 bidadari yang muka macam Ziana Zain?

Bagaimana pula dengan anak Rosmah? Tak malu ke Rosmah kepada anak-anaknya bila dia dientot oleh 72 bidadara?

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

EEE ni sekarang menikmati keindahan "syurga" d dunia:hidup mewah dgn dkelilingi wanita2 cantik tapi kesemua nye ini hanya sementara krn yg cantik akn tua n jadi hodoh; yg sehat akan sakit,yg muda tegang akn jadi tua kecut,yg hidup akan mati! Soal d mna kita selepas mati,samada d syurga atau d neraka BUKAN urusan kita manusia;hanya ALLAH sahaja yg tahu.cuma kita dperintahkan oleh pencipta utk menyembahNYA n berbuat baik;sape masuk syurga atau neraka DIA yg tentukan bukan kita manusia,cuma kita berusaha utk jadi ahli syurga mengikut ape yg dajar oleh Rasulullah dan Quran dan bukan djadikan Allah utk melabel org lain itu masuk syurga/neraka!

Tanpa Nama berkata...

Sosialis komunis amat kejam di china. Menindas umat islam dan berlakunya pernghapusan etnik islam. Kembali pada islam. Islam bukan pada umno atau pas.

Tanpa Nama berkata...

sapa lak jamin si ee tu masuk syurga?
Merapu ni...Apa keno jang?

Yang menolak tauhid memanglah jamin masuk neraka...atheis jangan risau...jamin masuk neraka...
kaki zina pakai kondom jamin masuk neraka...
kaki tonggang tonggeng ...jamin masuk neraka...
Sapa kata orang kafir buat baik masuk syurga?
Sapa lupa iblis pun kata dia buat baik tapi degil dan sombong...jamin masuk neraka...
Ini alam tuhan punya ...apa pasal reject tuhan?

Tanpa Nama berkata...

Nabi sapa cakap kaki betina..kasi rasuah masuk syurga? Nabi atheis ke?

Kalau atheis tak masuk syurga...jangan kecik hati le...

DIDI KOTA BELUD berkata...

kalau dah tau spesis macam ni.....kita kutuk je.....american ni kalau dia cakap sudu,jangan bagi dia sudu...dia minta garpu sebenarnya...DAN KALAU DIA NAK BAGI ENGKOU SERIBU....JANGAN HARAp LEBIH LEBIH...DIA AKAN BAGI KO TAIK PALAT JE...ITU CARA AMERICAN NI...kalau dia bercakap depan kita....kita melancap je depan dia ni....eeeeeeeeee...beeeennncciiiii....eeeeeeeemmmmaaaakkkkk....beeeennnnccciii....eeeeeeeeee

didi penang berkata...

aiseymen..tt sudah lebey ni....apa cerita mengarut ni....aku pun nak juga masuk syurga dan aku harap jackie can masuk sekali....puilah ko tt.....duit ko baru 1 juta..anak american ni dapat juta juta renovet mara pertama kompleks...ko jangan kan pertama,kedua komplaks pun belum tontu...apalah..ko nak lawan orang dua bini ke...baik jangan..cuma penipu je mampu berbini dua...kalau ko jadi penipu..TAKNAK KAWAN NGAN LU BRO..dan last sekali aku nak pesan kat ko tt....tayam yang ko pasang kat pelir anak american hari tu dah cabut lum...belum...padanlah kawin dua...pakai tayam...dapat nikmat tayam jelah mereka berdua yerrr.....heheheheh....

Tanpa Nama berkata...

Orang atheis ada hati nak masuk syurga??? he...he..he...

Orang atheis tak caya Tuhan ada??? he...he...he...

Dunia ini tetiba wujud secara magik???? Tak ada pencipta??? Ni lagi tak logik...
sama ada kamu nak bidadari atau tidak ..kamu tak boleh lari dari balasan tuhan...
mana mau lari????

naina american berkata...

bani playboy....kahkah kah kah kah....BLACK METALIK KAUUUU....kalau kat china...mak budak kecik metalik tu..kalau polis komunis datang tanya..."che ker se sui thek hai che...." mak budak tu pasti jawap...." wo puq che tau....nimen wean sia men teh ren."...alah dalam BM LEBIH KUARNG GINI LE BUNYi NYER..." HOAKALOHHHH...ANOK GAPO DIO NI..."......mak budak..." tauuu beh...mano kita tau anak siapo ni..mu gi tanyo ore tingkak bawo...hoakalooh...."....hehehehehehehee....MELAYU JANGAN BODOH LAGI LER.....bosan.

Tanpa Nama berkata...

lebih baik ikut TT dari mamak kelentong ni.....
mulut cakap islam....
kote kuat cakap bureet.....
mamak pariah cilaka....

Tanpa Nama berkata...

ha..ha...TT tidak boleh ikut...mamak tak boleh ikut..dua-dua kaki betina...satu kaki kondom ..satu kaki china doll...
APA BEZANYA?

HE..he..he...syurga tak mahu konon? sekarang boleh cakap...nanti sudah masuk kubur...mulut tak boleh cakap...syurga neraka bukan perkara main-main...
logik apa atheis tak caya tuhan?
itu nama bangang.....

Unknown berkata...

oii isham oii..aku ni bleh kata pengikut setia blog hang..kpala otak hang mmg aku respek..si mamak pedukang ni.aku meluat gila..mmg xbleh pandang..tp hang jgn la dok ckp pasal agama mcm tu..maybe hg mmg xcaya tuhan..aku harap tuhan bg petunjuk kt hang. sbb hg ni baik mcm jackie chan tu..atau pun, aku cabar hang ajak.berdebat dgn mana2 ulama kat malaysia.ni pasal tuhan..jgn ajak ulama UMNO plak..confirm2 hang menang..ajak ulama PAS ka apa ka ok..ciow bro..