Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 3 Disember 2012

BERITA BAIK YANG DI TUNGGU TUNGGU - KAMERA AES AKAN DI CABUT







 NOTA:

anak anak muda di selangor
yang telah lama menyampah dengan kamera ini
sila buat ikuti tukar tiub
untuk maklumat terkini

jika telah kenal pasti tempatnya
sila tunggu arahan dari kerajaan selangor

kalau tidak sabar 
cabutkan lah kerana
kamera ini adalah alat untuk mengkayakan kroni
tetapi
ketika meruntuhkan tiang kamera ini
sila rakamkan  dan sebarkan di youtube dan facebook
ini untuk sakitkan hari penyokong kamera ini

CONTOH TERBAIK UNTUK DITIRU



Saiz Teks: A A A

Selangor roboh AES minggu ini – Exco

KUALA LUMPUR 3 Dis: Kerajaan Selangor bertegas akan merobohkan dua kamera Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) yang dipasang secara haram di negeri itu dalam minggu ini.
Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan, Ronnie Liu berkata, Kementerian Pengangkutan hanya ada dua hingga tiga hari lagi untuk menanggalkan kamera tersebut.
Menurut beliau, jika arahan itu gagal dipatuhi, kerajaan negeri menerusi Majlis Perbandaran Sepang (MPS) akan merobohkannya.
“Kita beri masa dua hingga tiga hari lagi kepada kementerian untuk tanggalkan. Jika tidak, kita sendiri akan robohkannya. MPS akan turun untuk berbuat demikian.
“Kita akan maklumkan kepada media sebelum ia dirobohkan. Ini bagi membuktikan ketelusan kerajaan negeri,” katanya ketika dihubungi.
Kerajaan Negeri sebelum ini menetapkan dua minggu kepada Kementerian Pengangkutan, bermula 12 November lalu untuk menanggalkan AES di Selangor.
Ronnie berkata, dua kamera tersebut di Kajang yang dipasang di kilometer 6.6 Lebuhraya Lembah Klang Selatan (SKVE) dan di kilometer 301.6 menuju ke utara di Lebuhraya Utara-Selatan tidak mendapat kebenaran daripada Pihak Berkuasa Tempatan





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit...INI BERITA BAIK.... kah kah kah..

kah kah kah...INI MEMBAWA UNDI UNTUK PAKATAN.... kah kah kah..

kah kah kah... CAKAP CAKAP TAK GUNA..... kah kah kah...

kah kah kah.... AKSI MESTI MAHU SAMPAI.... kah kah kah



--------

4 ulasan:

geng didi kota belud berkata...

tadi aku tengok laporan parlimen di tv 1...datuk rahman bakar kena interview...sebelum tengok nama,aku ingat menteri ni orang cina...tau tau nama rahman bakar....laporan parlimen 70 lebih aes kena pasang...dia ni cakap 1000 lebih...nampak poyo jer ini menteri...apalah...cakap macam sesak nafas...tapi bila bab pakatan..dengar pulak suara tengking jantan dia...bila beri penerangan..macam orang kaya bersalah je..banyak sangat menteri macam ni bersarang di dalam kerajaan..macam takde pendidikan je...dalam hati aku last last keluar suara aku....BABI LAH KAU..!!!!

Tanpa Nama berkata...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Tanpa Nama berkata...

AES - mesin mengkayakan kroni umeno. Setahu aku, jalan kawasan kajang tu bukan kawasan kemalangan. Putrajaya juga bukan kawasan kemalangan.


AES dipasang kawasan tu sbb kawasan tu banyak kereta lalu. Banyak kereta lalu bermakna banyaklah saman masuk.


Kenapa Putrajaya banyak AES? Sebab di situ banyak kakitangan kejaan. Di situ banyak orang ameno. Dapatlah ambik balik sikit2 bonus
yang dah bagi dulu. yang kena saman pun banyak orang ameno kat putrajaya.

Tanpa Nama berkata...

dah lebih masa ni....
bila boleh goyang...
tepatkan sikit masanya....
jgn pula NATO.....