Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 3 Disember 2012

UNDI TIPU YANG AKAN MEMENANGKAN GEROMBOLAN BANI MELAYU



KOMENTAR TUKAR TIUB
apa makna kenyataan ini?
kenyataan ini  bermakna semua sudah sedia
semua rancangan telah diaturs
semua penipuan untuk mendapat undi telah tersusun

mat bangla telah dapat kad pegenalan
mat indon telah dapat kad pengenalan
mat myamar telah dapt pengenanalan

pengundi hantu telah disusun
isteri polis undi pos
rela telah dipasang
undi tentera telah diatur
kawasan telah diubah
sempadan telah disusn
ada nama di tambah untuk gerombolan
ada nama dihilangkan untuk pakatan

kalau ikut kajian
united malays national organisation
tidak mendapat sokongan

tetapi najib razak berani cakap
pakatan rakyat bukan lawan united malaya national organisation
tetapai melawan satu sistem yang telah di atur
yang telah disusun untuk menipu
untuk memastikan gerombilan akan menang  

Dua pertiga pasti milik BN - PM



KUALA LUMPUR 1 Dis. - Datuk Seri Najib Tun Razak percaya majoriti dua pertiga pasti menjadi milik Barisan Nasional (BN) jika semua ahli UMNO dan parti-parti komponennya sepakat menyokong calon pilihan raya yang dipilih pucuk pimpinan.

Menaruh keyakinan itu dalam ucapan penggulungan pada Perhimpunan Agung UMNO 2012 di sini, Presiden UMNO itu percaya pakatan pembangkang tidaklah sekuat mana, tetapi cuma yang dikhuatirkan beliau adalah persengketaan dalam isu pilihan calon.

Atas sebab itu di hadapan lebih 4,000 perwakilan hari ini, beliau mengutarakan soalan cepumas untuk difikirkan oleh ahli UMNO dan BN demi meraih kembali mandat memerintah daripada rakyat.

UNTUK JANGAN KENA TIPU
MAKA 12 JANUARI 
SATU JUTA KITA TURUN




-----

2 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

BANGLA JALAN BERKEPAK,INDON BERNIAGA BERKEPAK,MYNMAR JUAL SAYUR SECOND HAND BERKEPAK,FILIPINA MEMBELOW BERKEPAK......semua kepak bagi kat dorang...macammana kita nak terbang...alamat jalan pakai kaki jelah kita semua,sampai mati kita tak akan tahu apa ada kat atas sana.....sial betullah kalau ada pemimpin macam ni...sial....!!!!

Tanpa Nama berkata...

ketua pengkianat,penyamun,pencuri mengkepalai DOA Jadi dia akan jadi apa saya pun tak tahu nak kata.yang amin pun pengkianat penyamun dah kena dah penyanyak sama penyamun kaaaaaaaaaa