Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 4 Disember 2012

SATU LAGI BUKTI SAHEH SPR AKAN MENIPU DALAM PRU13



SATU JUTA
bukan ancaman
INI JANJI

KOMENTAR TUKAR TIUB
satu lagi bukti saheh 
satu lagi tanda bahawa
pru13 ini adalah penipuan

pakatan rakyat mendapat sokongan yang ampoh
jika pru13 dilakukan dengan adil dan bersih
kerajaan baru pakatan rakyat akan ditubuhkan
tetapi ini hanyalah mimpi kerana
rancangan telah diatur
semua telah disusun
satu sistem telah dibuat oleh spr
untuk memastikan united malays national organisation menang

yang dilawan oleh pakatan rakyat
yang di tentang oelh rakyat
bukan united malays national organisation
atau barisan nasional
tetapi satu sistem penipuan yang diwujudkan
untuk memastikan sampai kiamat gerombolan ini tidak kalah

justeru 12 januari kita turun ke kuala lumpur
menuntut pilihan raya adil dan bersih

 Pegawai kanan SPR ada jawatan dalam Umno?

Harakahdaily,04 Dis 2012
KOTA KINABALU: Dewan Pemuda PAS negeri Sabah mendesak agar Suruhanjaya Pilihanraya (SPR)  tampil memberikan penjelasan berhubung isu salah seorang kakitangan kanan mereka di SPR cawangan negeri Sabah dikatakan turut mempunyai jawatan yang penting di peringkat pemuda UMNO bahagian Kinabatangan.

Hal ini disampaikan kepada Dewan Pemuda PAS negeri Sabah oleh beberapa orang rakyat negeri ini yang prihatin apabila mereka mendapati bahawa beberapa kenyataan pegawai SPR tersebut di media sosial kelihatan jelas menampakkan beliau mempunyai kedudukan dan kepentingan dalam Umno.

Justeru pemuda PAS Sabah menuntut agar respon yang segera daripada SPR.


SATU JUTA BERHIMPUN
DI KUALA LUMPUR
bukan ancaman
INI JANJI



------

4 ulasan:

suka hati aku berkata...

Sekarang ni perjuangan melalui pilihanraya tak berguna lagi. Sepatutnya Pakatan Rakyat bawak masuk senjata dan latih gerila baru boleh gulingkan UMNGOK-BeEnd. Aku dah lama perhati perjuangan tanpa kekerasan tidak akan berhasil. Saudara tukar tiub tolong siarkan komen saya ni sebab tidak ada apa yang nak ditakutkan kepada kerajaan BeEnd sebab dah sampai masanya perubahan dilakukan sama ada cara lembut atau keras kalau tak UMNGOK-BeEnd akan terus perintah Malaysia ni sampai bila-bila.

bayang bayang rakyat berkata...

spr pukimamak...baby punya spr...aku sumpah bunting gajahlah kamu semua.....cilaka..macam sial......???/

Tanpa Nama berkata...

saya tau nama pegawai tu. aksyah nasrah. klu x silap ketua penerangan UMNO Kinabatangan. sila cek

DIDI KOTA BELUD berkata...

12 JAN....KITA DEMO SAMPAI BERDARAH.BIAR LUKA LAMA MEMBENGKAK DAN MELETUP...KITA SIRAM K.L DENGAN KERINGAT.KITA DEMO SAMPAI BERDARAH...JANGAN SALAH FAHAM...AKU PUN MACAM ADNAN YAKOP BERCAKAP.....HEHEHEHEE....PENUH PLURAL....YA PLURAL...PLURAL KEPALA BANA MONYET SIMPAN MAKANAA KAT TEPI GUSI...HAHAHAHAHAHAHAH MUNYIT PROBOSKY....MADE IN KINABATANGAN.....HIDUNG MANCUNG..JUBUR MERAH KENA BUASIR.....