Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 4 Disember 2012

UNDUR NAJIB UNDUR - UNDER NAJIB UNDER


 SAMA SEPADAN
BERDIRI SAMA TEGAK
DUDUK SAMA TINGGI 
GEMOK SAMA SEGUNI
MACAM  BADAK SEDANG BERENDAM
MACAM LORI SEDANG ISI MINYAK

Najib perlu berundur jika benar-benar insaf

Muhammad Faeez Azahar,30 Nov 2012
IPOH: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak digesa berundur jika perdana menteri itu bebar-benar sudah menginsafi segala kelemahannya.

Menurut Bendahari Dewan Pemuda PAS Perak Fakhrulrazi Mokhtar, Najib tidak boleh menganggap kesilapannya adalah perkara biasa dan berasa cukup dengan hanya meminta maaf.

Sebaliknya katanya, permohonan maaf itu perlu disusuli dengan meletakkan jawatan dan memberikan peluang kepada mereka yang lebih baik untuk menerajui negara.

“Permohonan maaf tersebut menggambarkan pelbagai kezaliman yang telah Umno lakukan sebelum ini dan Najib melihat perkara ini sangat kecil dan mudah dimaafkan.

"Najib seharusnya berundur dan melepaskan jawatannya jika beliau benar-benar insaf akan perbuatannya seperti yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin di Negara lain," kata beliau kepada Harakahdaily.

Sementara itu, mengulas Perhimpunan Agong Umno (PAU) kali ini beliau berpendapat ianya seoalah-olah tiada arah tuju.

Menurutnya, pimpinan dan perwakilan Umno menggunakan perhimpunan kali ini lebih kepada  medan untuk menghentam dan memfitnah Pakatan Rakyat.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... ORANG PAS INI SUDAH SILAP.... kah kah kah..

kah kah kah.... BAHAYA BESAR KALAU NAJIB UNDUR... kah kah kah..

kah kah kah...NANTI JADI KES MACAM  MADEY MENGUNDUR.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU NAJIB UNDUR MUHYIDDIN NAIK.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU MUHYIDDIN NAIK.... PAKATAN JADI SUSAH.... kah kah kah..

kah kah kah... KERANA PUAN SERI NORAINI TAK GILA SHOPPING.... kah kah kah..

kah kah kah.... PUAN SERI NORAINI TAK  TERKINJAK KINJAK... kah ka kaj..

kah kah kah... PUAN SERI NORAINI    TAK PAKAI BEG BIRKIN... kah kah ka


-----

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku pelik la broo.....

Kenapa lelaki baca berita bani melayu kat TV3/4 kecoh 1 malaya bila bini putera william yang kurus cun melecun (bukan gemuk membadak) dikesan hamil....

insafdoh67 berkata...

Susah lagu ni. Kta nk sokong spe klau gtu... Jib ke muidin.... Kih.kih.kih....

ipar didi penang berkata...

aku tidak padulik...aku mahu undi pakatan saja....khalas......

didi france de voyage berkata...

apalah orang pas....bukan apa...SOPAN SANGAT....berundur kalau insaf...aku potonglah telinga aku dan terjun sungai pahang kalau dio insaf kat BENTONG najib ni....!!!!!..ahhh...macmam tu kan sedap bunyi intonnasi turrrr....atau yang lain...gi mampo mu jip.ambo dok jual gincu....???!!!! hahahahahaha

mek berkata...

kah kah kah
gemok sama seguni?
TT, lu memang lawak tak boleh blah.

Tanpa Nama berkata...

Giler ape..
Kalau berundur mana ada imunity..

Maunye sabit bersalah dalam kes altantuya tali gantung beb..

Gigil lutut nak taknak memang kena menang beb..

Tapi bagus la najib tak berundur sebab pakatan akan ada banyak modal nak sesah Najib macam TT cakap.