Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 23 Mac 2012

GUNAKAN SARKOT UNTUK KESELAMTAN BAYI




GUNAKAN GUA KALAU NAK PANCUT






SURAT DARI NEGARA KAPIR MAKAN BABI

Salam TT , Nama aku Amin . Duduk di sekitar Wokingham , UK . Kat sini orang putih nya makan babi . Makan ayam tak sembelih . Kemudian minum arak tahap extreme ! tapi tak pernah ada kes buang anak . Pastu , kat sini orang putihnya suka pakai baju ketat . Tetek bagi terjojol . Dah terjojol , kemudian berjogging sampai tetek bergegar-gegar . Bukan satu dua , tapi boleh katakan semua.


Orang muda ada . orang tua ada . Tapi kat sini tak pernah ada kes buang anak . Lagi , kat sini pada waktu malam sekitar pukul 12 ke atas , siaran TVnya ada tunjuk cerita lucah . Ada tayang tetek , pepek dan bulu pepek pun nampak . Dah tayang lepas tu dia goncang-goncang bontot supaya bagi orang lelaki tegang . Siap ada no. telepon kalau nak langgan .


Tapi kat sini tak pernah ada kes buang anak . Jadi aku ade la buat kajian sedikit Kajian Perbandingan

Kesalahan Orang Putih:
1. Makan Babi
2. Makan Ayam Tak Sembelih
3. Minum Arak
4. Tayang Tetek
5. Tayang Tetek dan Puki di TV = Tak pernah ada kes buang anak.


Kebaikan Orang Melayu:
1. Tak makan babi.
2. Tak minum arak.
3. Tetek dibalut dengan pakaian.
4. Semayang tunggang tunggit .
5. Hantuk dahi sampai hitam = Kes buang anak paling banyak ! kahkahkahkah What the fcuk !!!
By Anonymous on JANGAN BUANG BAYI - GUNAKAN KONDOM on 3/22/12




BERSAMA SOKONG PENEROKA


27 ulasan:

Rosnah berkata...

Saya tidak setuju dengan penggunaan kondom kerana menurut seorang ulama ianya tak patut digunakan.

Saya pernah tanya ustaz saya tentang penggunaan kondom. Beliau ialah seorang Pensyarah di Universiti Islam Antarabangsa. Menurutnya kondom adalah haram sebab Rasul dan para sahabat tidak pakai kondom. Bila saya tanya dia bagaimana pula dengan alat-alat moden seperti kereta dan komputer yang tidak digunakan oleh para sahabat, dia tunjukkan kepada saya bukti daripada Hadis Muslim yang cukup jelas menunjukkan bahawa kondom itu adalah haram untuk dipakai oleh umat Islam.

Ustaz saya suruh saya rujuk kepada Hadis Muslim no 3371 dan 3373 di dalam Kitab al Nikah bagi menunjukkan kepada saya bukti bahawa Rasul Allah melarang umat Islam daripada memakai kondom.

Jika tak percaya sila rujuk kepada Hadis tersebut di laman web Universiti Islam Antarabangsa Malaysia di

http://www.iium.edu.my/deed/hadith/muslim/008_smt.html

Baca Hadis Muslim no. 3371 dan 3373 di dalam Kitab al Nikah.

Jadi saya berharap Tukar Tiub tidak akan lagi menggalakkan anak muda menggunakan kondom kerana ia boleh mengakibatkan anak muda berdosa besar menggunakan sesuatu yang dilarang Nabi.

Tanpa Nama berkata...

Jangan la terpedaya islam ngan kapir ni..

Orang kapir ni syaitan/iblis wat deq jek bukan apa sebab depa dah tentu kapir ikut depa punya ..

Orang Islam tu yang kena hati2 kiri kanan atas bawah syaitan menyusuk tu kadang bila buat jahat mengalahkan orang kapir..

Mudah je orang islam kena balik ke Islam.. BUKAN MELAYU (sebab melayu byk asal ada banyak unsur hindu dan budha).. Paling penting jaga akidah dan ikut bebetul ajaran Islam (jangan ambik sikit2 itu ini laksanakan semua dalam Islam termasuk hudud).. akan gerenti lebih baik dari orang kapir yang paling baik dalam dunia.. Insya'Allah.. itu janji Allah.

Wallahualam..

Tanpa Nama berkata...

bangang pun analisa...macam mana kau tahu orang yang buang anak tu semayang tunggang tunggik?
Lu jangan main sedap hentam je...duduk kat negeri kapir kepala otak pun macam kafir gak....

Tanpa Nama berkata...

wahai LEBAI LEBAI seMalaysia
apa lagi tunggu
sungguh hina dahi lebam tunggang tunggit tapi banyak kes buang anak!
takbir LEBAI!

Non-Governmental Individual berkata...

wow... itu lah beza melayu yg penah pegi oversea dgn yg terperuk di FELDA..

yg penah pegi oversea pemikirannya lebih terbuka.. dan sedia menerima pandangan org lain...

Death to agnostic,atheist,free thinker berkata...

Aku dah lama perhati ramai yang komen kat blog tt ni mesti nak mengaitkan keburukan dengan Islam contoh kat Malaysia penduduknya semayang tunggang tunggit tapi banyak buang bayi, untuk pengetahuan anda yang macam tak suka dengan Islam ni, Islam takde suruh umatnya melakukan perbuatan terkutuk itu, sekarang ni yang banyak terlibat dengan pembuangan ataupun pembunuhan bayi ni adalah orang melayu yang dilahirkan Islam tetapi tidak mengamalkan Islam dalam kehidupannya. Disebabkan itu mereka telah terjebak dalam perbuatan zina yang akhirnya menyebabkan kehamilan luar nikah seterusnya menyebabkan berlakunya pembuang atau pembunuhan bayi yang tidak berdosa ini. Sekiranya mereka ini iaitu orang melayu yang islamnya hanya kerana pada ICnya ada tulis Islam betul-betul mempelajari, menghayati serta mengamalkan Islam saya yankin musibah ini tidak akan berlaku ataupun berlaku pun hanyalah kes-kes terpencil yang terjadi sekali-sekala. Satu lagi orang melayu ni seolah-olahnya menjadi pantang besar sekiranya anak perempuan mereka terlibat dalam kehamilan luar nikah dan melahirkan anak luar nikah seolah-olah ibu bapa dijatuhkan hukuman mati. Perkara ini harus kita sebagai orang melayu dan islam ubah kerana tindakan seperti mengusir,memukul,tidak mengaku anak dan sebagainya yang dibuat terhadap anak-anak gadis ini hanya menambahkan tekanan yang mereka hadapi dan ini antara sebabnya berlakunya gejala buang dan bunuh bayi ini. Sememangnya perbuatan zina itu satu kesalahan dan dosa yang besar tetapi menyelamatkan nyawa adalah lebih penting lagi. Kita kena buka minda dan ubah cara kita berfikir dan bertindak. Oleh itu ingin ditegaskan sekali lagi gejala buruk tidak ada kaitan dengan islam

Tanpa Nama berkata...

Ini perbandingan orang Putih dengan orang Melayu. Bukan orang Islam. Orang Melayu ada yang kafir, ada yang munafik dan sebagainya. Pilih sendiri.

Tanpa Nama berkata...

kalau kat negara arab pulak perempuan nya tak pakai baju dalam. smayang tunggang tunggit. maksiat pun ada. tp pakai kondom...
malaysia main pancut dalam. melambak anak haram

Tanpa Nama berkata...

Moolaysia memang negeri anak haram gitu, baka lembu....

Tanpa Nama berkata...

Ui, sedara..jgn hina org dahi itam atau org yg semayang tunggang tonggek. Kes buang bayi ni bukan keja dorang. Ni keja budak2 yg selalu tenguk 'skodeng'2. Oleh tu dia pun praktiklah doggie & blowjob kat gal dia. Olh kerna first time make lob, maka his little naughty dick pon tak dpt tahan geli. Maka t'pancutlah dlm dot..dot..dot...gal dia sbb tdk sempat cabut & terlalu sedap. Maka pregnant la gal dia. Jd, kenapa pak lebai yg disalahkan?

Tanpa Nama berkata...

Yang buang bayi tu yang tak sembahyang, makan "babi", makan dadah dan minum arak....

Tanpa Nama berkata...

duduk bagi kafir kata bagus...makan babi, minum arak....sondol sana sondol sini tak buang anak...lepas tu hentam melayu hentam lebai...apa kena mengena lebai dengan buang anak? duduk negeri kafir kenapa bertambah bodoh otak kamu?
Apa pasal tak cakap kalau tak nak buang anak jadilah KAPIR...tak perlu semayang tunggak tunggit....tapi tak buang anak...
kalau kau nak kapir itu engkau punya pasal....kau nak mampus...itu engkau punya pasal......jangan hina orang Islam yang tidak ada kaitan dengan misi buang anak...
Ajaran Islam tak ada kaitan dengan misi buang anak...AJARAN KAPIR YANG yang suka berzina sana sini.....TAK AKU SANGKA DUDUK NEGERI KAPIR BERTAMBAH LIBERAL BERTAMBAH TERBUKA MINDA...TAPI MALANGNYA TERBUKA MINDA YANG BEBAL LAGI BENGAP DAN BANGANG....

Tanpa Nama berkata...

halo bro...kalau kau nak jadi kapir ..memang sesuai sangat dengan isi hati kau...

Tanpa Nama berkata...

kho...kho...kho...kominih tengah masuk jarum...kho...kho...khoh...

Tanpa Nama berkata...

lu memang bodoh la bro..walau duduk luar negeri..orang putih yang duduk kat negeri orang putih pun tak cakap macam lu...lebih baik lu duduk kat negeri pasir berdengung..

Tanpa Nama berkata...

gua kensel undi lu brader lembah pantai...

Tanpa Nama berkata...

aku setuju dengan mamat ni . aku pun duduk uk tapi sekitar bayswater . orang putih kat sini memang la kapir laknat , tapi soal kemanusiaan mereka amat tinggi . mereka kalau mengentot akan bertanggungjawab . kalau ikutkan agama Kristian sudah tentu la salah . tapi atas sebab moral , mereka tidak akan buang anak sesuka hati .

orang melayu yang lahirnya Islam tapi bila soal moral biasanya punah . nak benda sedap tapi tak mahu bertanggungjawab . memanglah bukan pak lebai yang mengentot , tapi apa kerja pak lebai ? gomen bayar gaji takkan semata-mata sekodeng jer ?

kesimpulannya , melayu Islam di Malaysia sudah tidak ada moral . mereka ada ugama tapi bila soal moral semuanya terbarai . mengentot ni bukan sebab agama atau ape kejadah bende . mengentot ni sebab rasa sedap , ghairah dan stim . itu pasal anak muda nak rasa . nak try . so ini bukan soal ugama . ini soal moral .

orang Melayu bila orang cakap pedas sikit mula la cakap kapir . murtad . keluar daripada Islam la . aku naik menyampah dengan mentaliti orang Malaysia ni . bukan apa . itu adalah hakikat .

Yang merosakkan Islam adalah Islam sendiri . mustahil kapir . sebab kapir tak menganut Islam . apa punya mentaliti melayu Malaysia .. woi sedarlah woi !

Tanpa Nama berkata...

wahai kawan2.

betina2 yang beragama muslim tu tutup2 di atas tapi buka2 di bawah.

kenapa?

gatal lah....tak tahan lah

betina mau batang jantan masuk dia....

jadi tutup2 pakai burqa ke , tudung ke ....hanya untuk tunjuk orang je. di bawah tudung tu memang gatal juga.

jadi buang bayi ni semuanya pompuan melayu!!

they need a good fuck too!

pro rakyat berkata...

ada gerenti ke kondom dapat menghalang kehamilan, sapa boleh jamin, ini masalahnya kalau takde fikir halal haram kalau rasa nak berjubo terus berjubo, eloklah tu hidup serupa haiwan, lepas tu buat bandingan kat negara yang rakyatnya makan babi takde buang bayi kat negara rakyatnya tunggang tunggik sembahyang ada pulak, bukankah ini seolah-olah menggambarkan bahawa di mana ada agama islam di situ berlaku keburukan, ni nak tanya kepada anon yang duduk kat negara kapir tu kau ada makan babi tak sebab dari apa yang kau komen orang yang makan babi ni baik-baik belaka

kapitalista berkata...

kepada anon yang tinggal kat uk tu yang buat bandingan antara orang sana dengan orang sini macam persendakan islam aku nak tanya kau ada makan babi ke tak,rasanya kau tak berani nak makan babi, hari raya kau ada pegi sembahyang raya tak, kalau kau kutuk islam kenapa kau pegi sembahyang raya dan sambut hari raya, kau dah kawin ke, kalau kau ngutuk islam kenapa kau kawin cara islam, kalau kau mati nanti mayat kau ni hendak diuruskan cara islam ke atau cara kapir ada berani ke buat wasiat kalau kau mati mayat kau ni hendaklah diuruskan cara kapir, kalau kau tak percaya islam kenapa kau khatan biar anu kau tu berkulup macam orang kat sana

Tanpa Nama berkata...

Negara makan babi walaupun depa tak buang bayi,status anak tu banyak yang anak haram,tapi depa tak kisah dan aku pun tak kisah pasal depa tu kapir.kita plak banyak yang buang bayi pasal tak mau anak haram..simpan anak haram nanti orang mengata..buang la ceritanya.kalau guna hukum hudud aku percaya orang dah tak pikiaq pasal sarkot ni.orang akan pikiaq balasan hudud ja.nak tonggek pun takut.so laksanakan hukum hudud daripada laksanakan sarkot.

average joe berkata...

memanglah culprits mutlaknya para ceo dan pengarah, tetapi kita babitkan juga kak pijat sebagai sorang drpd beberapa yg bersalah dalam isu lembu 1malaysia,
walaupun kak pijat bukan bos, pengarah, atau pekerja dalam syarikat nfc...
kenapa?
sebab kita nampak jelas kaitan lembu dgn kedudukan kak pijat dlm gerombolan kera, maknanya kedudukan kak pijat dalam gerombolan kera semestinya mempengaruhi keistimewaan mendapat projek dgn mudah dan mendapat pinjaman lembut dgn mudah...

kita juga salahkan sistem dalam isu lembu ni...
kenapa?
kerana jelas sistem yg dicetus dan diamalkan gerombolan kera itu banyak lubang2 yg mudah dijolok walaupun buah cempedak terletak di luar pagar, kerana pagar itu sendiri banyak ketirisan, lalu sokong pagar pun membawa rebah, dan pagar pun ikut membaham padi!

serupa juga dlm kes buang bayi...
memanglah kesalahan jelas oleh pelaku2 sumbang sendiri, itu straightforward,
tapi kita tak dapat lari dari meletak kesalahan juga pada sistem,
dan (dikesali) tak dapat lari juga dari meletak sedikitsebanyak kesalahan pada pak2 lebai...

setelah berpuluh tahun masih berganda kejadian buangbayi, maka sistem itu tampak tidak kukuh atau mantap lantaran mudah dijolok juga segala lubang yg tiris...

setelah berpuluh tahun masih berganda kejadian buangbayi, maka maknanya pak2 lebai yg bertanggungjawab memdidik kerohanian dan menyebar sifat2 murni juga telah gagal memainkan peranan mereka dgn lebih efektif. serupalah kalau sekumpulan cikgu matematik di satu sekolah, saban tahun menghasilkan besar peratusan murid2 yg gagal matapelajaran itu, maknanya kumpulan guru tersebut telah sedikitsebanyak gagal memainkan peranan dgn lebih berkesan, walaupun kita boleh kata murid2 tu sendiri bengap tak reti hisab.

bila sesuatu kegagalan berterusan atau berpanjangan, takboleh lari, mesti sistem dan kumpulan pendidik/penguatkuasa ada peratusan dlm penyebab kegagalan itu, hatta sedikit mana pun. maka kenalah muhasabah, jgn tak reti hisab pulak, lalu diperbaiki.

wallahu'alam

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 5

Tanpa Nama berkata...

Yang banyak kes anak haram, kes rogol ada di negara kapir. Statistik di disini http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics

Tanpa Nama berkata...

Salute you Joe- ulasan yg bernas menggunakan akal dan otak!

Tanpa Nama berkata...

ramai betul pak LEBAI yang marah
HAR HAR HAR

Tanpa Nama berkata...

lu ni maha bodoh laa TT, negara kapir memang tak banyak kes buang anak, tapi banyak kes lain. Anak tak kenal bapa kat sana memang banyak, lepas tu depressed, lepas tu bunuh diri. Bunuh jugak tu. Lagi satu, mana lu tau yang buang2 anak kat Malaysia ni sembahyang tunggang tunggit?? lu ni memang barua laa

Tanpa Nama berkata...

Kat oversea anak haram diterima masyarakat. Banyak yg jadi orang terkenal. Kt negara kita pantang anak haram ni. Lebih hina dari penagih dadah padahal bayi tu x berdosa apa2