Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 23 Mac 2012

JANGAN LUPA 28 APRIL - DATARAN MERDEKA!



KOMTENTAR TUKAR TIUB


banyak kes bunuh
banyak kes pukul
banyak kes buat jahat
yang dilakukan oleh anak menteri
oleh anak orang besar
oleh anak raja gopal

ada orang biasa kena pukul
ada orang biasa kena bunuh
ada orang biasa ke inyaya

jawabnya hanya satu
turun ker jalan raya
pada 28 april
kita tuntut piliharaya bersih

kemudian kita humbankan gerombolan
lepas itu kita buka kes satu demi satu
ini wajib jadi janji pakatan rakyat
menangkap dan mendakwa mereka ini
tak perlu modal
dan tak perlu
pindaan perlembagaan

NOTA:
jangan lupa
28 april ini
dataran merdeka
tunngu pengumuam resmi!








PENGAWAL KESELAMATAN DAKWA DISERANG ANAK MENTERI - mkini

Anak Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Abdul Aziz didakwa menyerang seorang penyelia keselamatan di sebuah kondominium mewah di Mount Kiara pada malam Selasa lalu.

Ketua Polis Daerah Polis Brickfields, Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid ketika dihubungi hari ini mengesahkan bahawa dua laporan polis berkaitan dengan kejadian itu telah dibuat.

"Kes diklasifikasikan mengikut Seksyen 160 Kanun Keseksaan kerana terbabit dengan pergaduhan," katanya, yang keberatan memberikan butiran lanjut kes itu.

Seorang jurucakap pengurusan kondominium itu mengesahkan bahawa terdapat perbalahan kecil antara anggota keselamatan dan tetamu bangunan itu. Beliau enggan mengulas lanjut dan berkata butiran kejadian perlu dirujuk kepada polis.

Menurut sumber, kejadian berkenaan sempat dirakamkan melalui kamera CCTV.

DEMO FELDA JUMAAT 30 MARCH



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

orang kaya bangsat-bangsat belaka.

UMNGOK berkata...

Kalau kat negara kapir yang makan babi...dah lama menteri ni Letak Jawatan....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Xnak la himpun2 ni...nak gi cari keja lg best

Non-Governmental Individual berkata...

AYAH BOTAK, ANAK PUN BOTAK...

DR EVIL & MINI ME...

Tanpa Nama berkata...

dia ingat negara ni bapakkkk dan hemakkkk dia punya kot. kahakkkk ptuiiii!!

pakcik lan berkata...

Anak bapak...

Tanpa Nama berkata...

tentu anak babi tu sembahyang 5X sehari.

itulah.....orang islam UMNO macam binatang...

serang orang miskin dan lebih rendah taraf dari anak babi tu!

Tanpa Nama berkata...

Best choice of the year 2012


“All that's necessary for the forces of evil to win in the world is for enough good men to do nothing.”
Edmund Burke quote