Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 23 Mac 2012

BERITA SEDIH LAGI MENYEDIHKAN




BERIBU RIBU KERUSI DATANG



NOTA:
cukup mengemparkan
cukup sedih
lagi memilukan

ini berita dari sungai buluh
malam kelmarin

beribu ribu kerusi
telah datang
semuanya datang untuk mendengar hasan ali
ceramah tentang islam, melayu dan free loader


HINA LAGI MENGHINAKAN



NOTA:

pilu rasa dihati
sedih yang amat sangat

ini bendera haprak
ini lah hina se paling paling hina
hina yang amatb hina
bendera gerombolan
di hina sedemikian rupa

kalau ini bendera parti politik di jepun
pasti telah berlaku pergaduhan besar

siapa yang bertanggung jawab?
kah kah kah

7 ulasan:

Anti Patail berkata...

undi adalah rahsia....rugi betulla masyarakat yg xnak datang majlis yg UMNO buat....makanan bnyk siapa nak habiskan??

family aku pun dijemput bas berhawa dingin ke tempat majlis UMNO dimana zul nordin dan ada seekor UMNO lagi berucap...overall berkisar memburukkan pembangkang dan mempersoalkan Anwar Ibrahim bontot jubo sana biseksual yahudi sini....yg tu la yg dok dicanang.... tp kitorg bijak sbb kitorg tahu duit yg diguna adalah dana duit cukai rakyat & dana hasil pendapatan Malaysia....UMNO bagi apa pun kita amik....bagi duit amik....bagi makan bedal....biar la apa pun dia nak ucapkan canangkan.....esok bila kita undi parti mana pun bukan dia tahu...

kepada unit media UMNO dan anjing2 tengku faris yg baca tukartiub ni, korang ni memang bodoh bila berkempen....xubah mcm kempen Semangat 46 berkempen burukkan BN semasa zaman Mahathir dulu...itu dulu bkn mcm skrg....strategi mengaibkan individu lain xberkesan lagi la bodoh....

rakyat lebih nak tahu apa strategi, perancangan dari segi ekonomi utk rakyat sbb rakyat hidup tertekan barang rumah kereta keperluan semuanya mahal belaka, keje pulak susah nak dapat....apa sbb anwar ibrahim panggil jer beribu smp sbb rakyat nak perubahan yg ketara dari apa yg dialami skrg....paham x?

memandangkan korang ni bangang aku bagi contoh, cuba korang buat kempen politik tp jgn burukkan pemimpin pembangkang, fokuskan pada isu nak meningkatkan taraf rakyat dan membantu rakyat dlm keadaan ekonomi teruk inflasi >3.5% dan hutang negara 53% sikit lagi sampai paras kritikal 55% KDNK....contohnya BN janji hapuskan pinjaman PTPTN, isytihar PENDIDIKAN DAN PERUBATAN ADALAH PERCUMA UNTUK RAKYAT MULAI SELEPAS PRU SEKIRANYA BN MEMERINTAH.....barula acap bijak betul x monyet?

alamaya berkata...

Dulu madey kata melayu mudah lupa, melayu sengih.
madey kata melayu main bontot, melayu gelak.
madey kata melayu haprak, melayu angguk.
hari ini melayu haprak, bodoh & samseng kekal dlm 1gerombolan.
Tahniah buat DSAI kerana berjaya asingkan melayu bijak dpd melayu bongkak.

Tanpa Nama berkata...

gempar 1malaysia! rekod guiness terkini:

Biggest boobs
Fancy carrying an extra 8 stone in weight around with you?
We thought not.
This is the cost of having the world’s biggest, natural boobs.
The bad boys belong to...
jeng jeng jeng...
52 year-old Annie Hawkins-Turner (aka Norma Stitz)!
She wears a size 102ZZZ bra!!!

aduh!!!
pilu rasa dihati
sedih yang amat sangat
ini kes haprak
inilah hina sepalingpaling hina
hina yang amat hina
wakil gerombolan dihina sedemikian rupa
gerombolan suka buat benda2 nak cipta rekod terbesar terpanjang terlama terbilang
ingatkan yg menang:
62 year-old R*****
(aka F***)
tapi rupa2nya kali ni wakil gerombolan kecundang
betina lain pulak menang
aduh! pilunya perasaan penyokong2 1malaysia!
takziah ikhlas buat gerombolan dan wakil mereka!!!
(tapi takpe la, wakil gerombolan jadi jaguh kampung sendiri menang cipta rekod 1malaysia cukup la...)

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

SAPA KATA HAssan Ali tak ada pengikut?
Cuba bandingkan pengikut Hassan Ali dan pengikut Khalid Samad dulu.
http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2012/03/ceramah-khalid-samad-vs-ceramah-dr.html

Aku rasa maklumat Bang Isham ni salah dan mengelirukan.

Tanpa Nama berkata...

cepat skit masak buah tu. atau jadi buruk

Non-Governmental Individual berkata...

kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

KAHKAHKAHKAH