Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 April 2012

PENGUMUMAN PENTING







PENGUMUMAN

adalah diberi tahu
adalah di canangkan
adalah di war war kan
adalah di hebohkan

tukar tiub akan membuat
satu pengumuman penting

pengumuman ini akan dibuat
tepat jam 12.00 tengah hari
pada hari rabu 4/4/12 ini

semua laman
semua blogger
semua facebooker
semua tweeter
sila masuk ke tukar tiub




28 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hang jangan duk buat april fool sudah la TT

syj berkata...

TT nak Kawin la kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

hang dan 2000 penyokong hang nak masuk umno ke???? wah! ni gempaq betui ni...tak sabor nak tunggu!!!!

Tanpa Nama berkata...

saspen sunguh

Tanpa Nama berkata...

Kenapa Bro TT nak kawin ker

Tanpa Nama berkata...

nak tukar party.

DX berkata...

TT nak meminang bakal isterinya!
ketepi awal saari dan sha alyahya. ini tt yang lebih romantik akan mengajar cara meminang.

Tanpa Nama berkata...

Aku ingat hang dah insaf dan masuk dumbno..kah kah kak

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa PM nak BUBAR parlimen kot 4/4/2012 pukul 12 tengahari

Tanpa Nama berkata...

aku rasa PM nak bubar Parlimen pada 4/4/2012 pukul 12 tengahari

jebat_musibat berkata...

TT nak jadi masuk bertanding jadi calon PKR? takpun Umno? kahkahkah.

Pro_Pembaharuan berkata...

ishhhhhhhhhhhhhhhh... kalo idola aku kawin, aku je yg belum!! gagalist lagi aku!

ni pasal perhimpunan 28 april ker?

Tanpa Nama berkata...

tt cium tangan rosmah mansor. Kah kah kah.. Tt main bontot ngan nalla.. Hahaha..

HALIMI MN berkata...

Berkemungkinan besar bersama-sama Hassan Ali menayangkan video yang dijanjikan pada hari Isnin tetapi hari Rabu. Tak gitu....

Tanpa Nama berkata...

menurut sumber aku yang paling boleh percayai...

tukar tiub dah insaf dengan perjuangan oleh pakatan rakyat yang sia2, jadi dengar2 kabar tukar tiub nak beralih angin kepada puak satu lagi...

tahniah, moga cek kosong yang akan dapat nanti, jangan lupa belanja kami...

underBear berkata...

eh,bukan selalu ada teka-teka ka??
wat la shot fom ka hapa ka... TTR tukat tiub rahsia.

Tanpa Nama berkata...

TT nak umumkah akan bertanding lwn abah dio kek kolo pilah...hahahahah

bigfish berkata...

aku agak mesti tarikh pengumuman untuk BERSIH 3.0

apa kata aku cadangkan wat pengumuman secara langsung macam umumkan tarikh puasa dan raya kah kah kah

paling tidak umno kecut telur sikit walaupun keje menipu tetap diteruskan sampai kiamat

Tanpa Nama berkata...

TT dpt tido bawak kopek big mama!!

Tanpa Nama berkata...

tt...nko nak ajak kita org pegi disko rimba kerrr..lps tu mabok sampai tertongging...bole lebam dahi mcm lebai tukang karut...kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

skrip TT macam hasan ali lah....dah cium mulut ke????hahahahah

Tanpa Nama berkata...

TT akan menyarungkan kondom kat kepala bananya..kahkah

Tanpa Nama berkata...

Bersiap sedia utk mintak cuti.dah datang dahhhh

scootster berkata...

Tukar tiub akan buat rebranding, dah pakai TUBELESS la ni. sekarang TUKAR TAYAR terus....KAH! KAH! KAH!

Tanpa Nama berkata...

pada gua ada 2.
1. tt jadi calon pr di pru13.
parlimen pulak tu.
atau
2. polis arah tt ditutup.
kalau tak, pergi sungai buloh.
kah... kah... kah...

Tanpa Nama berkata...

Apo pulak kolopilah. Jolobo la.
rais yatim tu abah dio ko?
Patut la TT hishamudin rais.

Nota - tak baik hang melawan cakap omak abah kau. Tak masuk syurga nanti. Mengasau hidup dunia akhiran nanti

helmy berkata...

tt nak sunat selali lagi

Tanpa Nama berkata...

TT nak gi Umrah kat Makkah ker?
Pastu nikah ngan bakal bini kat depan Kaabah?
Imam Besar Masjidil-Haram yang tolongkan nikahkan?
Semua nie dibuat demi mendapat keberkatan?

OH MY GOD...!!! (O.o)~~IT'S SOOO UNBELIEVABLE!!!
*menadah dua tapak tangan~~*
Syukur Alhamdulillah....!!!
Macam mana laa agaknyew rupa TT pakai kain ihram nyer.
Bakal isteri mesti cun melecun.

Harharhar

(Aku yang taip pon dah tak tertahan gelak...harharhar)

TT jangan marah yer. Joking jew. LOL Harharharhar