Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 April 2012

CALON CALON HEBAT DARI MIC




CALON BARU MIC













MIC TIDAK AKAN MOHON TAMBAHAN KERUSI: PALANIVEL - mstar


JITRA: MIC tidak akan memohon tambahan kerusi pada pilihan raya umum ke-13 ini, sebaliknya akan menumpukan kepada usaha merampas semula kerusinya yang jatuh ke tangan pembangkang.

Presiden parti G. Palanivel berkata memenangi semula kerusi daripada tangan lawan adalah jauh lebih penting daripada menuntut kerusi tambahan.

MIC juga akan memberi tumpuan lebih kepada Kedah, Perak dan Selangor bagi menarik sokongan pengundi baharu dan golongan 'atas pagar', katanya kepada Bernama di sini, Ahad.

Katanya tiga negeri terbabit mempunyai pengundi kaum India yang ramai dan boleh membantu Barisan Nasional (BN) menawan kembali negeri yang dikuasai pembangkang itu.

Negeri lain tidak diabaikan tetapi MIC mengatur strategi berbeza di tiga negeri ini bagi mendapatkan sokongan pengundi kaum India, kata Palanivel yang juga Menteri di Jabatan Perdana Menteri.

Beliau juga melihat sokongan kaum India terhadap BN semakin meningkat dan mampu membantu BN mentadbir kerajaan pusat sekali lagi.

CALON BARU DARI MIC


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI NAMANYA STRATEJI UNDUR SEBELUM DISERANG... kah kah kah..

kah kah kah...MENYERAH SEBELUM BERTEMPUR... kah kah kah..

kah kah kah... MALAON INI SUDAH TAHU.... SUDAH SEDAR.... kah kah kah..

kah kah kah..... KERUSI MIC AKAN DIAMBIL BALIK OLEH GEROMBOLAN.... kah kah kah..

kah kah kah... KERUSI CAMEROON HIGHLAND UNTUK KETUA PEMUDA GEROMBOLAN PULAU PINANG... kah kah kah...

kah kah kah... SUNGAI SIPUT UNTUK SANKARAN PILLAI aka CHANDRA MUZAFAR.... kah kah kah...

kah kah kah....HULU SELANGOR UNTUK REEEZAL MEERICAN.... kah kah kah..

kah kah kah... TAK ADA PERSALINAN KULIT ... HANYA PERSALINAN ORANG.... kah kah kah..



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sial punya TT, berapa kali nak kena warning!!!!

aku tak sanggup nak tengok muka mamat nihhhh!!!

aku termuntah keluar cengkodok pisang seketul....tak sempat perut nak proses lahhh...

Non-Governmental Individual berkata...

hahahahahaha! hilarious....!

Tanpa Nama berkata...

spek ngan rupeparas...same kalerrr!!.. Idop Mlayu!!

Tanpa Nama berkata...

jgn lupa mahatet utk kursi estet kerilla

MAMAK LEBIH MELAYU DARI MELAYU berkata...

Saya saran TT kumpulkan semua gambar-gambar EEEEE termasuk gambar Shahrizat dan buat satu Photoshop untuk digunakan pada kempen di pilihanraya yang akan datang.

Orang Melayu harus sedar bahawa kaum Mamak yang mencuri masuk kedalam UMNO ini cuba menjadi lebih Melayu daripada kaum Melayu sama seperti sesetengah Melayu yang cuba menjadi lebih Arab daripada Arab.

Cuba TT paparkan gambar ini kat blog http://www.themalaysianinsider.com/images/uploads/2011/august/32/perkasa0329.jpg

Adakah gambar itu gambar muka orang Melayu? Muka dia hitam metalik macam MB tak sah Petak. Hitam tak apa tetapi hati mereka orang jauh lebih hitam dan gelap daripada kulit mereka. (Yang berkulit hitam metalik janganlah tersinggung dengan kata perumpamaan ini).

Tanpa Nama berkata...

Lahabau punya TT,

hilang stim nak mengongkek malam nie.

Hang Kebun berkata...

Dasar kitol nak menjahanamkan negara!!! ini tanah melayu bkn tanah kitol!!! aku boleh je idup dgn org india tp bkn dgn bangsa si kitol ni...!!!

ANAK JAWA berkata...

BRO TT, LU MIS PUTERA 1 MSIA.WA TAKUT DIA SAMAN LU NATI SBB TAK HIGHLIGHT DIA SKALI. HIDUP MAMAK KITOL LAHABAU.

Aku bukan keling berkata...

Sebagai orang india, saya rasa amat terharu dengan sikap murah hati orang melayu yang sanggup memberi jawatan kepada orang india dalam UMNO. Malah ada orang india yang jadi perdana menteri malaysia. Walaupun orang india yang masuk UMNO dan tidak mengaku dirinya berdarah india kami tetap respek orang melayu yang dibodohkan oleh mereka.

Apa yang menjadi persoalan dalam kotak fikiran orang india ialah...apakah orang melayu kat malaysia ni buta warna atau betul betul bodoh bahlol untuk ditipu oleh kaum mamak keling ini????

Mic tidak akan mintak kerusi lebih memandangkan banyak kerusi untuk orang india telah pun diberi dalam UMNO. KAH KAH KAH ! ! !

kapchai berkata...

keling ni ngongkek melayu termasuk melayu arab. tanya naina merican betul tak dia ngongkek sharifah. keling berjaya buktikan arab pun terliur dgn kuasa dan duit yg diberi umno. melayu boleh pakcucing je sebab arab gdebus pun tak ingin.