Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 7 Januari 2013

SEMUA WAJIB BACA MAKLUMAT INI - PENTING UNTUK SEMUA



PENGUMUMAN 
 JAWATANKUASA
 HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT
semua yang akan turun sila ambil perhatian
untuk mengelakan kesesakan
sila jangan bawa kereta ke dalam kota kuala lumpur
sila jangan buat ganguan jalan
sila jangan jamkan jalan raya

perhimpunan  ini dijalankan dengan aman
perhimpunan ini dijalankan dengan santai
suasana pesta
suasana bersama kaum keluarga

PANTAI TIMUR
- dari pantai timur 
- dari kelantan
- terangganu
- dari pahang
ambil komuter ambil lrt 
di wilayah gombak
berhenti di masjid jemek
dan bergerak dari sana ke stadium merdeka

 PERLIS KEDAH PULAU PINANG PERAK
sila ambil komuter
di slim river
di tanjung malim
di rawang
dan kawasan-kawasan yang sama
berkumpul di masjid negara
dan bergerak ke stadium merdeka

NEGERI SEMBILAN
naik komuter dari seremban kajang bangi
cuba jangan bawa kereta ke dalam kota

SELANGOR - PJ KLANG SHAH ALAM
sila ambil komuter
sila ambil lrt berhenti di universiti
berhimpun di masjid universiti malaya
bergerak ke brickfeilds
warga aman sedang menungggu

MAHASISWA dan ANAK MUDA
berkumpul di masjid UM
bergerak bersama-sama menuju brickfeilds

HIMPUNAN HIJAU
berkumpul awal di KLCC

ROYALTI
berkumpul awal di KLCC

MUFAKAT 
berkumpul di jalan sultan

SAMM
berkumpul di kelab sultan sulaiman


WARGA YANG LAIN
datang terus masuk ke stadium merdeka

NOTA
sila berkumpul lebih awal
dan mula bergerak ke stadium merdeka

NOTA
sila layari semua laman pro pakatan
para pemilik laman
para bloger anti united malays national orgnisation
sila sebarkan maklumat ini

ANAK ANAK MUDA
yang bijak desin flyer
yang bijak dengan media baru
sila sibuk dan gempur alam siber
sila gempaq dengan #kl112
sila buat heboh


http://facebook.com/HKR.KL112



LAGI PENGUMUMAN PENTING


PAKAIAN
sila pakai seringan mungkin
baju t
seluar
bukan kain ketat
seluar jeans
kasut sneaker kasut getah
bukan kasut tingi tumit
topi kain tudung
bawa towel kecil
gunakan beg selendang melekat ke badan

APA YANG WAJIB DI BAWA 
air dalam botol
garam halus
dan semangat berani melawan
TALIPON BIMBIT
pastikan cukup bateri
pastikan cukup kredit
pastikan dijaga betul betul

DOKTOR BOMOH DAN TABIB
penganjur himpunan telah berkerja sama
dengan satu kumpulan doktor ngo
mereka memasang khemah
mereka memakai pakaian yang AMAT JELAS bertulis
PERUBATAN

JANGAN JANGAN JANGAN
jangan bawa beg duit dengan duit yang banyak
jangan pakai barang kemas
JANGAN JANGAN JANGAN
jangan buat songel
jangan buat pekara TIDAK senonoh arah

IKUT ARAHAN 
sila ikut arahan UNIT AMAL
sila ikut arahan SKUAD AMK
sila ikut arahan PEMUDA DAPSY
sila ikut arahan tim SAMM
anak mahasiswa - sila ikut arahan PEMIMPIN PELAJAR

BERJALAN BERJALAN BERJALAN
himpuan kita santai
berjalan perlahan saperti ditepi laut
berjalan perlahan  saperti pengantin baru

JAGA JAGA JAGA AWAS!
ejen gerombolan
ejen provokasi
ada dimana mana
awas dan waspada
jangan terperangkap

KHABAR ANGIN
ini taktik yang akan digunakan oleh musuh
berita palsu akan disebarkan
jangan terperangkap
tunggu maklumat resmi

LAYARI LAMAN MELAWAN
untuk perkembangan terkini
sila ikuti laman resmi himpunan:

http://facebook.com/HKR.KL112







---------

5 ulasan:

gengjahat berkata...

bro lagi satu aku nak cadang kan...galak kan sume peserta demo pakai seluar yg ade poket kat tepi tu...ikut pengalaman aku sebelum ni, seluar tu byk bantu tuk letal botol air, tuala, garam, henpon...

Tanpa Nama berkata...

PestA bola ke kat stadium

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak nK gi boleh ke

Tanpa Nama berkata...

kalu lu tak pegi..lu pegi hisap puki big mama la..

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

JANGAN LUPA PAKAI SAFETY BOOT....AHHHH...PANDAI PANDAILAH KAMU PIKIR....AKU SUKA PAKAI SAFETY BOOT...SAFETY BOOT AKU NAMA DIA BULLDOG..KENAPA BULLDOG...PERNAH AKU TENDANG ANJING JANTAN ,KELUAR ASAP..TETIBA JE ANJING JANTAN TU JADI BETINA...KAKAKAKAKAKAKAKAKA.......LIMAAAAA HARIIIII LAGIIIIIII......