Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 Februari 2013

DARI DULU , DARI KELMARIN DAN DARI ESOK



MENGHASUT 
UNTUK MENGGULINGKAN
UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION

BETAUBAT  JANGAN BUAT  TEBAT
bertaubatlah.jangan disesatkan tukartiub dia tu kominis...kahkahkah ingat fatwa Sohibul Semah Harusssini raja itu bayangan Allah Taala didunia ini

.... sembahlah Allah Taala seperti kamu rukuk menunduk sujud kepada Yang Maha Berkuasa Yang Maha Mulia Yang Dipertuhan Yang Maha AGong. on SEMUA AGAMA MEMBAWA KEBENARAN - HANYA PENGANUT YANG MEMBAWA KESESATAN
Anonymous
on 2/5/13

 PENGHASUT






nama...hishamudin rais....asal..malaysia...perkerjaan...penghasut....status...belum pernah pancut......iyer keerrrr....?..kruk kruk kruk..itu bunyi pegawai imegresen zimbabwe garu kepala.....hahahahaha....hampeh kau tt...sampai yb nurul merah macam udang kau kerjakan..... on MEMANG NIAT KITA BERKERJA UNTUK MENGGULINGKAN KERAJAAN

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR
on 1/21/13


ANAK GAMPANG
hisham anak gampang. ini malaysia bukan bapak kau yang punya. jangan sesuka hati kau nak suruh orang ikut kepala bontot kau. ini negara kami..cakap kau nilai 1 sen..

nasihat kau yang macam gampang nak tukar negara ni jadi negara sosialis boleh blah boleh jalan. kalau kau nak negara sosialis kau boleh mampus pegi kat negara sosialis kau.. on SATU LAGI PROJEK PEMBODOHAN MELAYU



BUKAN SATU ANCAMAN
INI SATU JANJI


----

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kepada anak sundal siatas tu.. adakah kamu telah lupa atau jahil tentang pesanan nabi seperti dibawah ini -

"Ketahuilah bahawa setiap Muslim adalah saudara kepada Muslim yang lain. Kamu SEMUA ADALAH SAMA, tidak seorang pun yang lebih mulia dari yang lainnya kecuali dalam takwa dan amalannya."

Dah terang lagi bersuluh, bahawa sistem feudal yg. menyembah rajagopal dan mengkagumi darjat2 kebesarannya adalah bertentangan dgn pesanan diatas. Kau orang Islam ke apa ke? Atau org terencat akal?

~ Tun Tan Sri Dato Seri Org2 Kaya & Besar diRaja Lawak.com

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkah
coooooooool
tt anak GUM PUNK!!!!

Tanpa Nama berkata...

baca baca baca
jgn dengar meloponggggggg jar

http://www.sabrizain.org/malaya/hindu2.htm

http://veda.wikidot.com/info:malay-hindu-culture

dah baca.lebih dalam kaji kaji kaji
selidik selidik selidik
darah tu ada darah keling cina arab segala macam.org puteh campur melayupun jd melayu, dan jd raja melayu. melayu tu bangsa campur.

hiMALAYA-banjaran gunung tinggi di india
MALAYAlam-negeri gunung di india
tanah MALAYU-kota bergunung di malaysia skrg - cuma seberang lautan hindi jer sampailah ke malaysia.
darah madey ni kita dah bawa 2-3 ribu tahun.cuma mamak madey ni baru bercampur, itu pasal tak fhm2, masih perangai pendatang

Tanpa Nama berkata...

Huhuhuh

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

hasut si paku hasut...hasut beramai ramai....godam marilah godam marilah godam bekera kera....godam marilah godam marilah godam si anak kera......tukar tiub telinga nya pekak,tapi pennya tajam menusuk.kamu fikir siapa yang hebat dia kah kamu dia kah kamu....kamu fikir siapa yang hebat dia kah kamu dia kah kamu.....kalau pelir panjang sejengkal...jangan di duga puki si mak mah....kalau bodoh sampai sampai ke panggkal,janganh suruh orang jemaah...kalau bodoh sampai ke panggkal..janganlah lah suruh orang jemaah......-----(geylang si paku geylang versi pedas pedas nyum nyum)........