Selasa, 5 Februari 2013

PERNIAGAAN JUAL BELI AGAMA - MASIH ADA TIPU MENIPU





BUKAN AMARAN
SATU JANJI

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit...INI BARU BETUL JUAL AGAMA...kah kah kah...

kah kah kah... DUA KALI KENA JUAL... kah kah kah...

kah kah kah...JUAL AGAMA PUN ADA TIPU MENIPU...kah kah kah

Ahli perniagaan Singapura dakwa ditipu agensi umrah dan haji




KUALA LUMPUR: Seorang ahli perniagaan warga Singapura membuat laporan polis kerana mendakwa ditipu sebuah agensi pengurusan haji dan umrah tempatan yang dikendalikan seorang wanita.

Pengarah syarikat pengurusan umrah yang beroperasi di Johor Bahru, Jamaluddin Mohammad, 53, mendakwa wanita berkenaan tidak menjelaskan bayaran penerbangan membabitkan seramai 202 jemaah umrah menyebabkan syarikatnya kerugian lebih RM500,000.

Jamaluddin berkata, beliau mengenali wanita itu melalui seorang rakan dan pernah berurusan beberapa kali dengannya dalam urusan jemaah umrah dan haji sejak 2011.

"Namun kali terakhir pada tahun lalu beliau tidak menjelaskan bayaran membabitkan 202 jemaah yang saya kendalikan," katanya.

Beliau yang berasa dirinya ditipu membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak pada Khamis lalu.  TIEWNAMA

KALAU NAK LIHAT
JUTA JUTA DI JALAN RAYA
SILA TIPU PILIHAN RAYA


--------

1 ulasan:

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

Berita terkini.....hari ini ajibgor di gebeng meterai mou untuk MCKIP........Mudin pulok kat penang......tah buat apa tah...jual agama mangkali...visul kat airport banyaknya EEEEEEEE MMMMUAHHH tangan mudin...heheheheh......amboi bodek laebih noh....macacm tera.......aaaaahhhh....ini saheh...ini kumpjm jual agama....seorang lalaki warga india 44 thn...kena tangkap kat bayan lepas kerana menyorok dadah ketamin dalam SONGKOK....PUKIMAK PUNYA MANGKUK....DALAM SONGKOK DISOROKNYA.....SETIM LE MASA SEMAYANG KANG.....INI NAK BELAJAR JADI EEEEE LE NI TAPI KANTOI.....PUKIMAK BETUL...DALAM SONGKOK DIA SOROK....KALAU AKU TERBELI SO GKOK TU..APA AKAN JADI KAT AKU....APA AKAN JADI KAT AKU NI...JAWAP...JAWAP...JAWAP....MACAM MANA AKU NAK JAWAP...BELUM SAMPAI MASJID NIII.....MASIH PEGANG STRAW NI...HEHEHEHEEEHEHE.......