Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 Februari 2013

WORLD BREAKING NEWS - TUKAR TIUB PEMECAH BERITA

TERNOW
 TER KINI - TER HOT
TUKAR TIUB MEMECAH 
BERITA


PEJABAT RAIS YATIM DI GELEDAH SPRM


Haji Amrus Ibrahim
setiausaha politik Rais Yatim
telah digantung tugas.

Ini bersabit dengan pengeledahan 
bilik pejabat Haji Amrus oleh SPRM
minggu lalu. 

Jawatan setiausaha politik Rais Yatim
kini diambil alih oleh Abdual Hamid Osaman
yang juga pengarah Jasa Negerin Sembilan.

Apakah pengeledahan SPRM ini ada 
bersangkutan dengan pembayaran
duit tutup mulut seorang amah di Indonesia?


KALAU TIPU PILIHAN RAYA
KELUAR KE JALAN RAYA

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

amende lu citer sham...gerenti kawtimnyer. ini games cok-cok gendong ler...

Tanpa Nama berkata...

org jolobu tau ko cito nih?

ko asik do p ngail,ngocai,masang tapok...cirik gotak buku?

Budak longkang berkata...

Mazhab unitong meloyan ngerikan opocot.ah.x reti aku nak tulis.geli nak trcirit bler sbut.uwwweeeek.lagu tu lah.acu dkt pru ader jer la tgkp soal sprm la jkr lar nsr,rmlh ram lar,wayang beb.menang jer ader diaorg ambk tndakan.puki sumua org ader lar.jgn jdik bodo.abu sjer.kehkehkehkehkeh.aku tol2 gelak mcm nk tercirit klo tgok muker mamat yatim ni dok ulas isu or even kt tv.trus kena samak tv lps tuh.wakakakaka.org kg kao ke tu tt?ADEG
H ADEH ADEH,sakit prut aku gelak.

Tanpa Nama berkata...

Perogol amah ni patut ditangkap, sebab sudah manyak sapu duit ooo...

Tapi ingat ini hanya lawak dari SPRM sebab Najib monggol dah takut Selangor nak bubar DUN.Kah...kah..kah..

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

Ini caro nok cuci sikit daki kek ketiak dio tu agoknyo...apolah...bagilah dio relek dikit...anak eh baru yo kono cerai...jando bogotah laie....dio strees...anak stress...bini stress....takdo robengah lagilah dio stress...kesian....licin doh padang tu....tanam tanam rumput tok tumbui tumbui....kesian rais...nak bunuh diri sultan tak bagi...nak konkek lain amah.........sharizat tak supply....muuuuaaaahh.......baik jilat hisap pelir sendiri....itupun kalau boleh bongkok bentuk U.....heheheeehe....selamat...mahkamah takde kes kalau kono tangkap.....heeeeheheheh.......