Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 8 Februari 2013

SIAPA BUDAK UITM YANG BUNTING ITU ?






 DEN NAK TANYO
dah bunting ko bolom
kah kah kah

Rais: Media perlu jadi golongan pemikir dan pengkritik yang pentingkan keharmonian




MANADO (Indonesia), 8 Feb — Pengamal media terutamanya wartawan perlu menjadi golongan pemikir atau pengkritik yang sentiasa mementingkan keharmonian hubungan antara negara dalam setiap penulisan yang ... Read More

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... BILA MEDIA LAPOR RAIS YATIM ROGOL AMAH  PASAL APA SAMAN.... kah kah kah...

kah ah kah... BILA  MEDIA LAPOR ANK RAIS YATIM DAPAT KONTREK WIFI... KENAPA SAMAN WARTAWAN... kah kah kah..

kah kah kah...BILA ORANG JELEBU NAK CAKAP KES RAIS YATIM ROGOL AMAH ... KENAPA HALANG DARI MAHKAMAH.... kah kah kah..

woit... BETUL ORANG JELEBU TANYA ... HAL BUDAK UITM  NAPA  NAK SAMAN.... kah kah kah...


MENGIKUT RAIS YATIM
HANYA 2548 ORANG SAHAJA
YANG DATANG #HKR112
NOTA:
nak tanya
budak uitm
yang dapat hadiah kemera 
itu dah bunting atau belum?
kah kah kah


------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT, saya nak tanya yang si rais ni makhluk apa, maksud saya adakah dia bangang atau bahlol. Kerana dia pi Manado pidato pasal Penyatuan Melayu. Mungkin si Robengah tu pandai lebih sedikit dari bahlol bin bangang mentri kita ni. Kerana dia tau Indonesia itu serumpun dengan suku2 nya, ada Melayu, ada Minag, ada Batak, ada Jawa, ada Bawean, ada Madura, ada Papua. Mentri2 kita yang bodoh2 pekak tu tak payalah keluaq negeri menonjolkan kebodohan mereka. Buat malu kat negara aje.

Salam

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ahhhhh.....sudahlah pak......bapak .......pilih antara dua pak......fukrule terjun bangunan ke fukrule makan racun....pilih pak....pilihhhhhh.........!!!!!!?????.........(nadanya cukup marah dan geram).........bapa nya memujuk.......rule.....takan bapa suruh baca colum rais yatim tu .....sampai marah bapa macam tu rule.......BAPA KAN BUTA BURUF..............................hehehehehe.....kok begitu che kali........

Tanpa Nama berkata...

Si minang sorg ni,mulut je pndai susun ayat bahse mlayu..rupenye angry bird dia pn bole tahan buas gak yer!!!nk memburittttt je....hahahaha,wasatiyah butoh lu!

Tanpa Nama berkata...

3:39......
Sbab tulah kita sbgai jantan sejati ni digalakkan sgt berbudi bahse dan bersopan santun serta pandai membelit kata2. Dgn cara itu mudahla kita memujuk rayu btina-btina hatta amah atau awek uitm yang cun. Klu pndai susun ayat bahse mlayu, tak payah nak hadiah kamera pun kita bole dapat 'tanah skangkang kera tiga segi' amah dan awek uitm scara free! Tak gitu TT!

Tanpa Nama berkata...

Dia ada bini lawa yg 24 jam ikut dia kemana saja. Engkau ada????? forever alone memang
suka meracau!!!! Puuiihh!!

Tanpa Nama berkata...

TT ni macam minta di saman aje bunyi nye. Jangan ajuk ajuk pemimpin negaro, biadap namonya.....hau hau hau hau.....den nak ugut rakyat syria! Kah kah kah kah ugut pun kena rosma..eh..silap sosma!