Isnin, 29 April 2013

PENIPUAN SEDANG BERJALAN - UNDI TIPU SEDANG DIKUMPUL




KOMENTAR TUKAR TIUB
apa yang jelas penipuan sudah bermula
jika united malays national organisation menang
ini adalah kemengan dengan jlaan tipu



JUSTERU
1 - jangan terima keputusan tipu
2 - tubuhkan satu spr baru yang bebas dan adil
3 - adakan pru sekali 



Pengundi pos diarah mengundi di hadapan boss?

KOTA BHARU: Mungkinkah Umno sudah benar-benar terdesak apabila ada ketua-ketua jabatan dikatakan mengarah pengundi pos dalam kalangan kakitangannya membuang undi di hadapannya.
Beberapa pengundi pos dalam aduan kepada Lajnah Undang-Undang & Hak Asasi Manusia (Luham), Dewan Pemuda PAS Kelantan mendakwa mereka dipaksa berbuat demikian.
Pengerusi LUHAM, Mohd Abd Rashid Yah berkata, pengadu mendakwa ketua jabatan mereka mengarahkan supaya pengundi pos memangkah kertas undi di hadapan ketua jabatan.
“Malah ada juga pengadu memberitahu ketua jabatan mereka mengarahkan kertas undi pos tersebut diserahkan kepada boss untuk dipungut. 


TIPU PILIHAN RAYA
KITA TURUN JALAN RAYA


-----------

7 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Thailand .....um...melaporkan dsai mendahului 43 % undi tuk menjadi pm...najib cuma 39 %.....hahahahah...ini semua kerja macai macai umno...cara mengertak najib dari dalam...cara untuk minta duit lebey...hhhhahahaha.....cara untuk tambah peruntukan bahagian...hahahhaaa...aku kena kencing...najib kena kencing...kita semua kena kencing......tt...bukan 3 t lah....3 k....kencing kemut kencing.....hahahha

Tanpa Nama berkata...

Tukar tukar tukar tukar PENIPU PENIPU@KEPALA2 IBLIS SPR YANG TIDAK AMANAH.....INGAT JIKA NYAWA D HUJUNG KRONGKONG TIADA BERGUNA....INGAT KAMU SYAITAN YANG DI KENALI....HARAMJADAH@IBLIS INI AKAN D SUMPAH OLEH KETURUNANMU SENDIRI.

Tanpa Nama berkata...

tiada ke wakil pemantau dr parti bertanding semasa undi pos berjalan???klau x de..spatutnya kena ada wakil parti....wakil akan pantau sepanjang undi berlangsung....

Tanpa Nama berkata...

alo bro tt mintak bro buat page bik mama mcm dulu..

Tanpa Nama berkata...

celaka punya SPR! 7 jam menunggu untuk mengundi di London. Sinar Harian & Malaysiakini pun tak lapor tepat, kata semua berjalan lancar. Kepala hotak, mcm babi kena tunggu sampai 7 jam, dahlah sejuk, ramai balik mcm tu je tak mengundi, sapa yg nak tunggu lama-lama. seriously SPR mmg pukimak, jaga-jaga pengundi di Malaysia, SPR akan buat apa saja taknak bagi org mengundi. INI KALILAH!!!! ABCD!! ABU!!!

Tanpa Nama berkata...

Kalau ada undi tipu, dah ada orang mik gambar/video upload kat facebook.. bodoh tak boleh diajar puak MACAI (Mempercayai Apasaja Cakap Anwar Ibrahim) PR ni..

Tanpa Nama berkata...

report..saman juta2 la...cepatttt...kasi malu itu SPR...