Isnin, 29 April 2013

BERTINDAK SEKARANG JANGAN TERLAMBAT



PENGUMUMAN
masa untuk bertindak
jangan sudah kalah
baru bertindak
masanya ialah
sekarang!

WARGA SERDANG SILA BERTINDAK

Dekat Taman Sri Serdang....ada satu rumah NO 34.... di jalan 18/62....terdapat 11 nama pengundi yang tidak dikenali oleh tuan rumah itu sendiri. Kalau kami kata SPR dan Jbt pendaftaran menipu macam mana????. Ini baru satu rumah....Taman Sri Serdang ada berapa ribu rumah?????Bagi aku....BN ni sebenarnya adalah PARTI PENDATANG. on LAGI BUKTI PENIPUAN DALAM PILIHAN RAYA
adios TSS
on 4/29/13
JIKA BUKTI TELAH ADA
LAKUKAN  TANGKAPAN
CIVIL ARREST

-------

2 ulasan:

Awanama berkata...

1...malaysia..rkyat d bahulukan..pndatn
g asing d utamakn..janji d capati..kepale.....busot.....

Qaseh Bonda berkata...

Pada semua anggota kerjaan tak kira darjat khususnya yang bertugas di JABATAN PENDAFTARAN NEGARA, perubahan ditanganmu untuk selamatkan Malysia.

Pada muda mudi yang jemu tengok kuda-kuda tua dok curi tulang kat ofis tu semua jangan takut keluar mengundi. Ajak semua jangan tinggal sekoq pun nyamuk pun kat pejabat.

Depa yang dok sambung jangka hayat sampai 60 tu semua,biaq pi ke depa. Termasuk yang dok gebang deraih di padang golf, kerja langsung tak buat, balik2 nak sain yang tu nak sain yang ni. Kalut2 menteri panggil...i busy! i busy!!

KSN tu kerja dia check la puak2 JUSA dok makan gaji buta tu semua dok buat apa cek naa!!! Hang tu berkecuali bukannya nak mengekoq tett!! menteri' Dulu-dulu rakyat tak kenai pun KSN sebab jawatan tu ala-ala Jibril...Laa ni kaa dah ala-ala jin ifrit uols!!!

Jangan tunggu sampai rakyat jadi tuan baru pakat nak follow pakatan.

Jom kita ubah jadikan kerajaan mata-mata rakyat.