Isnin, 8 Disember 2014

LAWAK KANG KANG






NAJIB BEBAL 

BANGANG & MANAI


Pinda salah tak pinda salah. on NAJIB BUAT LAWAK BERDIRI
Anonymous
at 6:15 PM

P on NAJIB BUAT LAWAK BERDIRI
pasir jerlus
at 5:57 PM

LAWAK KANG KANG
Ini bukan lawak berdiri lagi.ini lawak nasi kangkang.dah sendiri menyamun, dia pula nak tangkap penyamun.kenapalah kau ni bangang sangat wahai mat monggol?kah..kah..kah.. Lebih baik kau berambus saja dari malaysia dan pulang ke pulau sewelesi.kah..kah..kah.. di situ banyak mat bangang macam kau.kah..kah..kah.. on NAJIB BUAT LAWAK BERDIRI
Anonymous
at 5:45 PM

DENGKI
engkau silap sham... jib bukan buat lawak... jib tau apa dia buat...engkau yang dok khayal ketum lagi... walau pelbagai halangan dari kak ros... madey... muhyiddin... umno... jib masih bertahan... dok tahan dengan 47 % sokongan...masih berkuasa...masih enjoy de menjoy...masih hidup dengan kemewahan... yang diperolehi dengan apa cara sekalipun.. 

jin seorang yang berjaya... itu saja yang boleh nampak... yang lain dok bising 2 tu biasalah... madey dok bising pasal risau entah apa orang tua tu mau...kah kah kah... yang dok bodek... yang dok biawak... yang dok angkat ... semua ada habuan....walau pelbagai krisis mendatang...jib tabah... jib kuat... kekuatan jib bertambah... tambah... sampai orang berbaris cium tangan jib... 

engkau nie dengki... biasalah melayu kalau tiada hasad dengki bukan melayu...engkau dengki tak dapat cium bau karipap kah kah kah... jib nak bagi offer... jadi.blogger uno dapat upah.... dapat datuk seri...dapat jawatan... ketua bernama pun boleh diuruskan....bagi tau on NAJIB BUAT LAWAK BERDIRI


-----------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Legasi Khalid Ibrahim akan diteruskan...bangunan SPRM akan dipenuhi mamat2 yg tengok filem blue sampai pukul 4 pagi...Suspek2 akan dibekalkan payung terjun dan gajet Mission Imposibble...arwah TBH dan Ahmad Sarbaini menunggu seorang lagi mangsa di alam barzakh...