Isnin, 8 Disember 2014

BUKAN PEKARA BARU






Siasat calon pesuruhjaya kehakiman cuba pengaruhi keputusan hakim, kata PAS


PAS meminta Suruhanjaya Pelantikan Kehakiman, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan Majlis Peguam menyiasat penghakiman seorang hakim Mahkamah Tinggi yang mendakwa seorang peguam kanan melakukan perbuatan tidak wajar dalam mempengaruhinya membuat keputusan.
Ketua Penerangan PAS  Mahfuz Omar dalam satu kenyataannya berkata, PAS memandang berat laporan Malaymail online bertarikh 4 Disember yang melaporkan berkenaan suatu teks penghakiman yang ditulis seorang hakim Mahkamah Tinggi Shah Alam. 
Dalam penghakiman tersebut, hakim tersebut mendakwa seorang peguam kanan melakukan beberapa perbuatan tidak wajar yang boleh ditafsirkan sebagai cuba mempengaruhi hakim tersebut yang sedang membicarakan kes melibatkan anak guam kepada peguam terbabit.
"Kenyataan dibuat hakim Mahkamah Tinggi ini adalah sesuatu yang amat serius kerana ia secara langsung menyentuh tentang kredibiliti sistem kehakiman dan integriti pengamal undang-undang di negara ini.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/siasat-calon-pesuruhjaya-kehakiman-cuba-pengaruhi-keputusan-hakim-kata-pas#sthash.htaiqFDS.dpuf

KAH KAH KAH

woit
apa jadi dengan kes
korek korek korek

suara macam
suara saya
bontot itam
rupa bontot saya
tapi bontot ITAM
ialah muka madey

KAH KAH KAH








---------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lawak Tuan Guru Isham....

Bontot Ayahanda hitam ke ????

Tukar darah muda selalu , kot kot warna puteh macam Jepun.

Tanpa Nama berkata...

Semuanya sandiwara keling juga.kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Mahfus sama hishamrais boleh duduk serumah sbb interlektual dia orang sama bagus.