Khamis, 16 Februari 2017

PERNIAGAAN BUMIPUTERA






!
SOKONG!

SATU LAGI

CABANG 

PERNIAGAAN

JUAL AGAMA


'Saya tetap teruskan 

Valet Doa walau 

dikecam'
Shah Alam: Pengasas Valet Doa, Hasrin Harin, 40, tetap akan menjalankan perkhidmatan itu meskipun dikecam orang ramai.

Menurutnya, perkhidmatan membacakan doa di hadapan Kaabah diperkenalkannya itu bertujuan memudahkan individu mempunyai masalah tidak dapat pergi menunaikan umrah dalam masa terdekat.

"Ini termasuk individu yang tidak berkemampuan untuk pergi kerana halangan seperti sakit atau terbabit dalam kemalangan. Saya yakin perkhidmatan dengan dijalankan ini, saya bukan membawa orang ramai melakukan maksiat," katanya ketika ditemui di Shah Alam, hari ini.


DICADANGKAN

AGAR DIBUKA

SYARIKAT

GANTI MASUK

NERAKA 

BERSAMA 

DENGAN PAKEJ

KATALOG

BOOKING

BIDADARI

PASTI MELETUP

PERNIAGAAN NI
-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini mcm kalu punya iman, dgn berbilyun2 duit curi, boleh ler tempah syurga 1st class next to Rasulullah saw. org kapir harbi pun boleh upah org Islam utk doa masuk syurga teratas sekali.

bygkanlah, org yg terima upah dok kusyuk doa dikaabah, org yg beri upah sibuk minum arak dan bergelumang atas perut. sbb dosa sedang diampun. boleh ke cam tu?

lain kali org yg menang nombor, bolehlah upah ustaz2 ni dgn duit menang nombor tu utk ampunkan dosa judi nombor tsb.

na'udzubillah

panglimo potaseh berkata...

Ini ada satu bisnis baek punye .. apa kata kita buat kotak hitam sebesar gajah .. boleh dibawa kulu-kilir .. sampai mana-mana kampung ayau pokan, pacak je .. bagi depa tawaf sambil di iring dengan keset doa .. alah ambik lah rm1500 seekor .. save apa banding pergi umrah yang cecah rm6000 saekor.

Tanpa Nama berkata...

bro, ini zaman apa? upgrade lah OS tu...kencing pun kena bayar...ini kan pula berdoa...pergi konsert boleh bayar..takkanlah nak tolong doa free..kenapa kacau sumber rezeki org2 agama? untuk duduk beribadah berdoa di makkah dan di madinah bukan free...jadi kalau bukan sesama umat islam tolong-menolong siapa lagi nak tolong...

noname berkata...

org Yg tak ade kesempatan nk pegi tak paYoh La nk kirim'2 doa kene baYor puLak tu. tuan punYe badan doa je La kat sini bahkan kt mane'2 skaLipun, tuhan itu maha mendengar n tau akan kepaYahan hambeNYE.