.

Khamis, 16 Februari 2017

MAIN GOLF PAKAI DUIT ANAK YATIM







MAIN GOLF  INTERNATIONAL
GUNA DUIT ANAK YATIM 
Menteri agama Datuk Seri Jamil Khir Baharom, Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (Yapeim) dan enam pihak lagi disaman Yayasan Pembangunan Anak Yatim/Miskin (PEMANGKIN). 

Pengasas Mohd Yusoff A Bakar dan Ahmad Fazli Hashim memfailkan saman RM20 juta itu atas dakwaan salah laku dan usaha menuntup yayasan itu. Pihak plaintif mendakwa Yapeim menggunakan dana PEMANGKIN untuk menaja program Jamil ke Eropah, Amerika Syarikat dan program-program Yapeim di Ausralia. 

Defendan-defendan lain dinamakan adalah anggota lembaga pemegang amanah PEMANGKIN Shahlan Ismail, Mohd Yusof Abd Rahman, Mokhtar Abd Razak, ketua pengarah Yapeim yang juga ketua pegawai eksekutif Abibullah Samsudin, pengarah undang-undang Yapeim Sharina Ramli dan bekas setiausaha syarikat itu Normala Embi. 

Plaintif-plaintif mendakwa Yapein dan defendan-defendan itu bertindak bersama untuk menjadikan PEMANGKIN tidak aktif, digulung secara rahsia tanpa memaklumkan atau dibincangkan dengan pengasas-pengasasnya. Mereka juga on BUKA BISNESS BARU
Publish | Delete | Spam
Sham J Johor
at 4:27 PM



----------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Masok soljal jual agama boleh kaya jugak

Bebende jual agama nih memang boleh buat kaya

Kalau dah di jampi kayu golf boleh jual bilyon bilyon jugak

Melayu Melayu main golf nih kaya kaya semua nya....

Pau Pau Pau

Jangan tak GEPAU !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Abang Jamil asnaf zakat. Tolak anak mudo Melayu di IPT semuo kono PTPTN, Jamil buleh guno duit zakat ikut fisabilillah. Dun worry. Be Hepi.

Tanpa Nama berkata...

ini wayang..ini drama..ini teater...ada ahli lembaga yg terima beratus ribu setahun dari yapeim..kalo saman salah laku, siapa nak jadi saksi..siapa berani kerana allah dan takut kerana miss soru..

Saiful berkata...

Ni la tetamu terhormat pas nnt..Nnt sapa2 Tanya la kat himpun tu mkn reta anak yatim Kena potong hapa..

Tanpa Nama berkata...

Dia ni akan turun bersama pas dihimpunan sokong ruu355! Kesian pas

Tanpa Nama berkata...

Dengar kabar jamil khir akan join himpunan ruu355. Elok jugak tu, mohon ramai2 pegang pastu kasi potong tangan dia sebab curik duit yapiem. Tapi... emmm ada berani puak2 tu?

Tanpa Nama berkata...

untung jadi melayu umno tau, makan minum tanggung, berak kencing tanggung, beramputb tanggung beres, nak cuci dosa pon tanggung, begitu untung jadi ahli kelab umno...sapa berminat mai join lah....ikut jejak.jamban.je..
buat lawak bodo, buat sketsa tepi jalan, cari ayat sesuai, penyatuan umab. ruu ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Menteri Yatim


Kasihan lah menteri tu
Dia pon anak yatim
Anak yatim tak beza tua atau yang muda..kakaka
Ya, dia ni tua sangat tapi dia ni anak yatim
Anak Yatim tua nak main golf...kakakak