Rabu, 21 Ogos 2019

KENA PAU








 KENA PAU

Anwar claims writer tried to blackmail him for RM400,000

BLACKMAIL

BAHASA 

ORANG 

PUTEH

MAKNANYA

BUKAN

SURAT ITAM

BLACKMAIL

MAKNANYA

PERAS UGUT

KENA PAU

DALAM

LORAT

ANAK MUDA

MUSTAHIL

TAK FAHAM

-----------------

13 ulasan:

Nope berkata...

Dulu, ada sahabat nabi minta jawatan gabenor, imannya teguh, tapi nabi tak beri. Dulu, ada sahabat nabi imannya kurang teguh, tapi diberi jawatan panglima perang. Jadi, tok sheikh dikatakan suka lubang kunyit, tapi tak rembat wang, tanah balak. Kasi chance la tok sheikh naik sheikh. Negara Kapir lakhanat okay je minum todi, threesome bebas, yg penting pandai tadbir tak merembat.

Awanama berkata...

Aung San suu Kyi berfirman marhumnya sewaktu aku jadi pembangkang dan terpenjara aku menampakan ribu ribu kemaluan pada rajim pemerintah akan tetapi kini aku sendiri ditontonktayang kemaluan kemaluan diri ku disaat democrasi kian pudar dan hilang

Awanama berkata...

mudah sejak merdeka umno dan kroni kroni merompak negara, agama kaum terus menjadi teras percaturan, tak ada sebab lain pun, 60 tahun mereka hidup mewah, semuanya dijual semata mata kepentingan kaum keluarga kaum kerabat, so sejak kalah mereka guna isu sama, agama kaum, porak peranda, disebelah sini pulak, isu bontot, kulum, sejenis masih berleluasa, persaingan kroni merebut harta karun, ekonomi punca pergelutan, tiada siapa pun memikirkan pasal negara bangsa pun, ini hakikat, so happy lah setiap hari ada santapan seks, lucah, porno, hubungan sejenis...nak cari makan macam Mana ? rakyat semakin susah, kos Sara hidup x turun, barang semakin tinggi, gaji masih rendah, semua ini akan melingkupkan negara, manakala pemimpin atas pulak asyik politik, politik Dan politik, kepada semua mereka...pi mampus lah...tiada seorang pun yang baik...kah kah kah semuanya penyamun...

yeop_sepet berkata...

Bapak anak ikan nie ada penyakit OCD (obsessive compulsive disorder). Dia OCD pd dua bnda je 1. Lubang kunyit 2. Jawatan PM

Unknown berkata...

Tuduhan yg saudara buat jika betul tidak pd anwar berat tgjwb saudara diakhirat. Dunia ini perjlnan shj hentiannya alam lain. Nasihat utk saya sendiri dan yg mahu terima.

Awanama berkata...

ini tukar tiub..sesapa yg dah lama dgn tukar tiub pasti akan faham..baca tukar tiub dgn semiotik..bukan dgn hukum agama..kalo lu org ikut betul2 tukar tiub, dlm sebulan ni, sudah byk kali tajuk blackmail dikeluarkan..ini bukan disbkan takdir..dan lu org tak perlu solat tahajud selama 40hari 40 mlm utk faham semiotik ini..kalo lu org ikut kisah sailang 1, sailang 2 dan dan sb kisah sailang ini bersiri siri, lu org akan jumpa watak2 sailang yg semakin hampir dijelmakan walaupun watak seks sbenarnya adalah sosok melayu islam yg anti minoriti lgbt,sosok yg ngaku pertahan kaum marginal namun membantai kaum itu slepas hantar surat pencalonkan prk PD.watak sailang dibocorkan ketika latifah koya mahu dinafikan hak utk mjd pegawai tertinggi sprm oleh parti keadilan..tp wawi sgt marah bila hak suaminya jd perdana menteri dinafikan..jgn lupa real politik..tanpa real politik maka politik jd tempang..bangsa, agama terutama islam adalah topeng utk menguasai ekonomi.hukum jilat kelntit isap kote hanya tirai menipu utk menguasai ekonomi harga mahal ceramah agama.warga kelate mengundi pas walaupun kelate tiada kemajuan infra namun pengundi kelate tinggal diselangor dikuala lumpur yg mempunyai 13 tol dan infra yg macam mcm.tanpa ekonomi maka kalian tak bole kawin dua,3,4, tanpa ekonomi maka kaum2 kaya pink form tak bole taja anwar and family atau kaum2 gangster tak bole taja isteri2 menteri..

Awanama berkata...

faisal tehrani ada 6 buku yg ditakuti oleh ulama2 jakim dan kdn..mrk takut akidah umat sunni sesat sb buku faisal tehrani..itu malaysia lama, dimalaysia baru ini masih ada YB2 yg takut dgn buku..kemudian mrk berckp media bebas, kemudian mrk berckp mengenai kebebasab bersuara spt seorg pesyarah universiti mengenai khazanah kpd kadir jasin,mrk berckp mengenai fitnah seks anwar tetapi dimalysia baru ini mrk menfitnah ahli parti mrk sndiri tanpa pertuduhan yg diputuskan kak mah..ooopppss silap..mahkamah..malaysia lama,ada watak idung oleh zunar, dimalaysia baru, masih ada watak idung besar tp tiada watak presiden parti yg ckp belit2, u turn sana sini atau watak azmin berkote besar atau haziq mulut besar atau mulut anwar terlopong besar bila SU kena tahan polis dibatam..dulu berdekah2 dipentas berckp mengenai merakyatkan projek2 rakyat, kini ahli2 falsafah ahli ekonomi kata pengambilan hak rakyat akan merugikan rakyat..begitu juga ptptn..gagal hapuskan interest yg dikenakan sedangkan bekas menteri keewangan yg tersohor didunia di malaysia juga gagal membantu pengerusi ptptn..bekas mneteri ini tiada petua, tiada strategi utk membantu org2 muda isu hutang ptptn..maka itu kempen pru akan dtg, para YB2 PH akan kata, kami memerlukan lagi 5 tahun untuk memperbodohkan rakyat dgn kisah pundek dan cibai..mana lu punya suratkabar rakyat??mana posto?nape sejarah melayu tidak diubah dgn mengatakan melayu itu seluas nusantara? napa sejarah komunis lawan tentera melayu yg makan upah dgn british tidak dibuka dibukukan disusun dlm silibus?yb2 PH sudah pandai mahu memperbodoh2kan rakyat seperti anwar mengatakan azmin letak jawatan kemudian anwar berpuas ati sb azmin tidak terlibat..pau yik mooon sedap dan dibuat oleh cina ,dimakan oleh sultan selangor..jgn la suka sgt kena pau..

Didi berkata...

Bro TT berapa lu dapat untuk burukkan AI. Hari-hari lu zikir nama dia, sejak bila TM jadi lu punya idola ...

Awanama berkata...

Apalah lu T.T, Lu saudara zakir naik ya???harap zakir dapat tunggang you punya anjinglah.takan zakir cuma tunggang politik dan agama negara Malaysia untuk selamatkan tengkok dia.Budaya burukkan agama lain bukan budaya negara kita bri T.T, zakir seharusnya jadi jantan mengalahkan ezi dengan menghadapi segala tuduhan negara asal dia bro

Awanama berkata...

Kah kah kah..
Tok syeikh xrembat?

Kah kah kah..
Hang pi crk sape dia rahim gaus.

Kah kah kah..
Dari mana dpt duit buat istana segambut

Awanama berkata...

Ini posting bulan Jun/Jul lalu. Nape main recycle pulak. Strategi, strategi lah tp nampak mcm astro je. Takde skrip lain ke, habis modal.

Lone ranger pomen berkata...

Aku pun nak buat la. Tulis Buruk org, tibai aje la, Bukan org lain tau pun . Pas tu blackmail. Ko taK nak bayar Aku terbitkan. Dah malas la nak Jadi pomen. Keje koto 2. Income taK la Sampai mewah gil2. Asik org Melayu lain ke buat. Aku pun nak buat jugak. Esok bila nak mati, Aku join la pas. Mintak no password masuk syurga.... Tgk gambar tU. Sambil gigit Paip pun bole buat duit.

Unknown berkata...

Dah brapa kali ulang la posting n komen nih...