Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 15 Oktober 2008

NAJIB ULANGI NAFI CAMPUR TANGAN KES ALTANTUYA – U.malayau

KUALA LUMPUR 14 Okt. Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengulangi kenyataannya bahawa beliau tidak pernah menyalahgunakan kuasa dengan campur tangan dalam siasatan pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaaribu.

Katanya, beliau tidak perlu memberikan sebarang ulasan mengenai khidmat pesanan ringkas (SMS) antara beliau dan seorang peguam terkemuka yang disiarkan oleh sebuah portal berita.

Saya tidak perlu memberikan sebarang komen mengenai perkara tersebut. Apa yang penting tidak ada sebarang penyalahgunaan kuasa,� katanya kepada pemberita di Parlimen di sini hari ini.

kah kah kah…. tak salah guna kuasa?...… wak mongol ni betul-betul kelentong…orang tanya lain dia jawab lain…. cakaplaa sms ni betul atau tidak…. kalau tak betul oklaaa…. sms tipulaaa… tapi kalau sms ni betul….macam mana ?

kah kah kah… ni yang rakyat nak dengar …..sms ni betul atau tidak…. tipu atau betul…. salah guna kuasa tu hal kemudian… yang rakyat nak tahu… sms ni betul atau tidak…. jangan lari larau …kah kah kah…ni macam ada barang nak sorok je… kah kah kah

kah kah kah.... helikopter berapa harga?.... kah kah kah.... dulu kapal selam... ni helikopter..... apa punya mongol.... kah kah kah



13 ulasan:

cucupakkasim berkata...

habisss..!! dari dalam laut sampai atas langit depa kebaih..apa yang tinggai untuk kita?

Tanpa Nama berkata...

Isham, kalau baca maksud tersirat tu 'beliau tidak perlu beri penjelasan mengenai SMS' dan 'tidak menyalahgunakan kuasa dengan campur tangan', DAH SAH ler Najib campur tangan. Pakcik dan makcik FELDA pon faham.

Ayiem berkata...

aku dulu maasa jaman sekolah rendah,aku pernah terberak dalam suar......aku selambe je buka seluar pastu letak kat paip air,aku masuk lam tandas basuh berak.....masa aku kuar tandas ada plak cik gu dan murid2 lain kat situ,cik gu tengah tanya saper berak dalam suar....aku gi dekat cik gu tuh,selambe je aku cakap "suar tuh aku punya tapi taik tuh aku tak tau".....aku ambik suar aku basuh,perah pakai semula.......

Najib dah bersumpah tak telibat ngan minah moggol tuh...kira dia tak bersalah lah tuh kunun....

Dia mungkin cakap ngan pak lah,no hp yang diaorg letak tuh mmg ler no hp dia tapi test sms tuh dia tak tau.......kekekkekeke dunia dunia

Jon berkata...

kah kah kah, memang lucu gelar Najib kita Monggol. Ini membuat sy teringat dulu di kampung sy, orang suka bela sejenis ayam yang lehernya botak...yang dinamakan AYAM MONGGOL

Tanpa Nama berkata...

ORANG YG BUAT SALAH TERHADAP SESUATU PERKARA SENTIASA BERDOLAK-DALIH. LARI TAJUK DARIPADA APA YG DIKATAKAN. ! INILAH CHAO CI BAI AMENO ! NAJIS B A B I ! PI MAMPOS LA !

Tanpa Nama berkata...

Apa lagi nak????
AMBIK....
AMBIK SEMUA. Kalau tak cukup lagi korek pulak kat Selat Melaka ker kat Laut Cina Selatan ker kat Laut Sulu ker. Atau pergi carik balik suku sakat kat Sulawesi tu. Korek apa yang patut.
Nanti bila nak mati siapkan kubur besar-besar. Masukkan segal macam harta benda dalam kubur tu sekali. Buat kegunaan lepas mati pulak...

Tanpa Nama berkata...

Imej Najis ni memang banyak diselaputi oleh 'tahi'( kes dengan ziana, altantuya, kapal selam ......) dan beliaupun sampoi mempamerkan imej yang kononnya suci dan bersih daripada tahi itu.Ini boleh berlaku kerana kuasa memihaknya bukan seperti yang terkena pada AI atau seumpamanya. Alahai bila PR boleh ambil alih pentadbiran negara? Kisah pemimpin negara buat tahi sudah sampai peringkat tepu dan malangnya semua mereka masih selamat daripada tindakan selagi PR belum dapat kuasa memerintah.

FatimahIbrahim berkata...

KIta tak tahu la kes ni. Najib pun tak buka mulut dia explain lagi. Susah nak cakap.
Tapi kepada sesiapa yang dok sokong Najib tu, hah, tak nak fikir 18 kali ke lagi?
Hahaha

Tanpa Nama berkata...

Salam abang isham,

Siapa yang nak mengaku berak tengah jalan ?
Polongpun tak akan mengaku !
Kah,kah,kah..........


Ngah.

Farouk berkata...

Tak kiralah sokong Najib atau tak, yang pastinya, Najib masih tidak beri kata putus sama ada ia benar atau palsu. Jadi kita tidak boleh buat sebarang tuduhan melulu jika tiada bukti. Jika dah ada bukti sahih (sms belum cukup kuat jika tidak diterangkan secara detail berkenaan tarikh, masa dan no pengirim serta lokasi), barulah boleh nak kutuk ke, nak apa ke...

BIJOUN berkata...

Bijan dah gigil la tu, tak lama lagi cari tempat utk bersumpah plak psl sms ni...

bodohlah najis berkata...

bro...wak mongol ni songlap duit...lu gelak wat pe...maki r byk2 ckit...baru betol

sani berkata...

Scence 2

Masjid Wilayah Persekutuan...AKU BERSUMPAH BLA!!! BAL!!!! BLA!!!!