Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 15 Oktober 2008

RASUAH BOLA SEPAK LIGA TEMPATAN BERLELUASA – B. hairan

KUALA LUMPUR: Rasuah bola sepak yang menggegar negara lebih sedekad lalu, kembali berleluasa dan menghantui kancah liga tempatan dengan jumlah laporan kepada Badan Pencegah Rasuah (BPR) mencapai tahap membimbangkan.

kah kah kah….. baru sekarang tahu….. semua orang dah tahu…. tu pasal stadium kosong….. kah kah kah…. ni macam kes sms altantuya…. Semua orang dah tahu nama peguam tapi surat khabar melayau tak tahu….. kah kah kah



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BENDA DAH BASI!!!!!!!!!
SELAMA NI SENYAP JER.
nOW, DAH TAK ADA ORANG PERGI EK STADIUM DAN SELEPAS BANYAK KES PEMAIN TAK DIBAYAR GAJI NAK UBAH TAJUK PULAK.
Kalau bola pun boleh rasuah bayangkan election UMNO.

yb4all berkata...

Saudara Isham
Berita Hairan nak tukar topik untuk kaburkan keadaan sensasi yang sedang melanda sekarang.

Kisah rasuah bolasepak adalah cerita yang sudah luput tarikh.

Antara yang terkini ialah bilamana skuad PDRM sendiri yang terbabit.

Siapa nak siasat dengan lebih lanjut?

kucing hitam berkata...

ceh!!!dulu dah bising-bising pasal isu rasuah dalam arena bolasepak.sekarang dah muncul kembali?

rasuah hanya merosakkan permainan bolasepak.jangan kita pandang entang dengan mengatakan ini adalah isu basi dah dah lama.kalau dalam arena bolasepak pun kita tak boleh bendung rasuah,macammana kita nak bendung rasuah dalam berpolitik??

Papa Chang berkata...

gaji sangkut..
mane nak cekau duit..
rasuah jelah sumber paling mudah..
skrg nie bukan main dlm malaysia jerr..
dh masuk dlm portal antarabangsa liga MSL nie..
tp bab2 tikam jelah..
bab lain.. website FAM pun takleh access!!

cucupakkasim berkata...

bulan ini kita kerja ooverrtimeee..
...kata ket pgh BPR kpd anggotanya...(mcm gambar p.ramle daa..)