Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 23 Mei 2009

BELAJAR BUDI DAN BAHASA


MENGENAL BAHASA MENGENAL BANGSA


Ada pelbagi cara untuk menujukan budi bahasa.

Budi bahasa melambangkan budaya bangsa.

Budi bahasa tanda penghormatan.

Budi bahasa dan penghormatan boleh membawa masuk projek. Masyuuuk.




16 ulasan:

atif berkata...

cium2 ..
sedut2 sikit..
slurrrp..
ke-ching$$$..

Tanpa Nama berkata...

Hahahahahaha... gua geli hati la brader. Bila gua bolih ambik gambar macam tu jilat tangan brader.... hahahahahahaha siapa mamat tu? satu demonstrasi mantap rakyat 1 Malaysia... hahahahahahahaha
Ini bolih guna untuk kempen Penanti lawan Aminah...!!!

Mohammad Hariry @ Che Har berkata...

bodo punye melayu dalam itu gambar... hahahahaha

Harizzamzuri berkata...

mmmuahhh.. bau kari la tangan hang. hehe

Tokwan berkata...

TANGAN SETAN...CIUMAN SETAN...BUDI SETAN...BAHASA SETAN...PROJEK SETAN

SEMUANYA HANYA KERANA SETAN PUKIMAK...

kah kah kah...kah kah kah

Sudin berkata...

wow....!!!
bodek sampai cam tu ????
Adeh.....udah tak ada nasi kat rumah kot ? sampai cam tu sekali bodeknya...

skyStone berkata...

ni anak najib ke..kuntraktur jilat tangan najis? heeee..NAJIS TU..
Balik nanti suh mamat tu maNDI WAJIB

dewamuzik berkata...

INI BAIK PUNYA JILAT NI... KAH KAH KAH..
KALAH CARBURETOR DUNG GINI...
MARI MENJILAT...
BIK MAMA TAK KISAH KE?

OBAMA SUDAH KENA HEMPAPA KE BELUM BANG HISHM? YE LA.. DAH SEBULAN JADI PM BARRU NAK WISH...

Keylee Daud berkata...

hahahaha....dia kucup ke jialt

fairusrazak berkata...

Tu budaya bodek dan ampusakum...Ni lah budaya yang berjaya diterapkan oleh kepimpinan kini. Tahniah la kepada kerajaan. Habis punah ranah semua..

Shahabooo Misai Tebai berkata...

Kaki ni bukan setakat cium kucup tangan saja ataupun sedut jilat luloq saja ....kaki ni sanggup jilat bontot pun mau ni asalkan dapat apa yg dia hajat dari orang yg dia jilat tu .....

SAKAN PUNYA PULUN PUNYA CIUM KUCUP SEDUT ....

kaki jenih ni pun sanggup sua lubang hidung dia kat lubang juboq Mat Monggol masa dia lepaih dia punya gastoksik kentut untuk di hidunya oleh kaki ampu bodek mcm yg dok ada mcm dlm gambaq foto tu....sikit punya hidu kentut Mat Monggol dgn penuh syahdu .....SURE DAPAT HABUAN BAIK PUNYA...... KAH KAH KAH.

Ada member MINDEF pulak cerita semasa Mat Moggol jadi Menteri Pertahanan dulu si ustaz tentera (Meja Jendela yg misai tebai ulaq sawa dgn ada lebuhraya ditengah2nya tu) cukup kuat punya kaki kuat bodek punya sakan punya kaki .... sabit senang2 dia dapat diangkat jadi senator untuk dinaikkan position jadi Timbalan Menteri mcm mee-segera.... incaj bahagian agama untuk counter PakLah Lembik punya Islam Hadhari.... ustaz beruniform tentera tu memang ahli kuat ampu bodek yg terunggul ....dan mungkin mengalahkan yg dok appear dlm gambar foto punya mangkuk sedut tu .....
Sesekali tengok dia punya muka dia dgn dua2 biji mata terbeliak2 terbelalak-belalak mcm rusa masuk kampung pun ... kalau di Kedah orang Kedah nanti kata jenih muka Jakun .... jenih prak @ perak (bukannya negeri Perak = silver state).....ustaz koro asai keluaq mai drp Maktab Mahmud tu bukan hebat tera mana punnnnnnnn .... chong saja lebih ... buat loyar buruk bagi dia cekaplaaaaa .....cukup banyak jenis ustaz2 & ustazah2 lagu tu mai pada belah utara sana tu ... jenih ustaz auta temberang saja lebih ..... ustaz telan arak pun ada ... nak heran apa? ....ustaz kaki nite-club .... kaki dangdut pun berlambak .... semua tu pura2 nak tunjuk yg depa tu kuat agama ... munafiq ...

Tanpa Nama berkata...

die tgh tarik bau tu...
bau big mamma punye tutttttttttt...
tu sedak jek tarik...masyuuukkkkk...
cam idu gam..

fredo berkata...

nk lg afdal, isap puting dia skali, smbil gigit2 manja..

Tanpa Nama berkata...

Kita akan belajar pasal "in-sex" atau insect . Di estate tempat saya membesar tiap tiap petang kami bermain bola diatas padang rumput . Dicelah celah rumput ada terdapat "tu-ngau", 2-ngau .sejenis insect berwarna merah yang suka melekat dicelah kelangkang atau "telor", Teloq atau testacle .Untul menanggalkan "tu-ngau" yang melekat hanya perlukan tangkai sireh . Air yang terdapat pada tangkai sireh ( secara saintefik mild sulphuric) akan menyebabkan "tu-gau" tadi mabuk.Lantas ia melepaskan pegangan pada kediamannya dan melekat pada tangkai sireh .Hilang rasa gatal tinggal pedih "mual-mual" saja.

tajuk gambar : Tangan gatal tolong cari "tu-ngau", 2-Ngau"

Juasseh Estate 1962

Sifu Sedut berkata...

Nampak mcm Shahidan Kassim pun .... mangkuk yg sakan punya pulun dok hidu tangan Najis tu.... (tangan najis dek rasuah, kamsen, seleweng menyeleweng, salahguna kuasa & penglibatan dgn pembunohan Altantuya yg mencurigakan rakyat semua).

Shahidan Kassim ka? POSSIBLE! POSSIBLE ....

Tanpa Nama berkata...

Mamat tu cuba nak tilik tangan berapa lama lagi PakJib jadik PM ...sampai juling mata nak tengok garisan kat tangan .. aku rasa bukan shahidan kassim sebab die tak pakai baju batik lengan panjang dan tak pakai songkok ... jilat2 bang jilat ..tak takut selsema babi ker kah kah kah