Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 23 Mei 2009

SEMBAB BERSUARA LAGI


PERLU MASA TARIK SOKONGAN RAKYAT
- berita hairan

Muhyiddin Yassin berkata, Barisan Nasional memerlukan masa bagi menarik sokongan rakyat dengan melakukan perubahan yang membawa kebaikan kepada semua pihak.

Timbalan Perdana Menteri berkata, daya penarik atau ‘wow faktor’ seperti yang dinyatakannya sebelum ini tidak hadir sekelip mata tapi melalui kerja kuat setiap pihak dalam BN.

“Wow faktor bukan boleh dibuat sekelip mata, kalau di sini ada tongkat sakti, pinjamkan kepada saya, saya akan kata jadilah maka jadilah ia.
.
KAH KAH .. KAH … KAH…

kah kah kah… MEMERLUKAN MASA ?...kah kah kah…

kah kah kah… DAH 50 TAHUN TAK CUKUP LAGI MASA….kah kah kah

woit…. FAKTOR NI APA? …. MAK CIK FELDA TAK FAHAM…. kah kah kah..

woit… WOW NI APA ?.... CHAK WOW KE ?.... kah kah kah..

kah kah kah... MEMANG KENA KERJA KUAT... KALAU TIDAK PANCUT TAK JAUH...kah kah kah

kah kah kah… NI KENA TANYA ORANG GOLOK…. kah kah kah..



14 ulasan:

Tok Uban berkata...

Sokongan rakyat????...wow Factor?????...kahkahkah...yang ada...RM Factor, Kontrek Factor,X Factor, C4 Factor...

nakula sadewa berkata...

nak pinjam tongkat sakti?kah..kah..woit..mengalahkan nabi musa la mcm ni, main tongkat2 pulak..

gulaitikpenantitengahmasak berkata...

bro isham,klu u tengok jam kat sblah kanan media utusanonline pn dh nyanyuk dah...pikui brapa tuu...dh nyannyuk ini media grombolan,,,kahhh,,,kahh.kahhh

mira berkata...

diorang nak 47juta tahun jugakk kot.kahkahkah

Sudin berkata...

tongkat yang ada kenapa ?
tak mujarab ?
orang melayu dah cerdik ?

tongkat sakti 2 ?
kah,kah,kah.....kalau di beri pinjam 2 kali melayu bodoh.
2 kali di perbodohkan maknanya tengin nak mampus.

Awas !
gerombolan umno/bn nak mentenginkan melayu.

sudahlah wak!
orang melayu gerombolan umno lama dah bodoh !
Yang cerdik ramai dah lari.
Sejak 1988......

Bodoh punya menteri !!!!
Ada makna ni !
Ada le tanah yang nak dijual ni !!

Tak habis-habis nak menipu...
kerja nak menipu je sampai mati !!

Mahafiraun menipu...
mamak menipu....
ni wak pulak menipu........kah,kah,kah.....

skyStone berkata...

mat sembab nak jadi tuhan ke? statement org2 tertinggi UMNO makin suck...

Muka da tak sembab ke still sembab..????

Cicit Riau Bayan Putih berkata...

Ye abg isham!! Masa apa lagi yang diperlukan! 63 tahun xcukup ke? ekekekeke!!!
Xleh tunggu lagi ni! Mana citer anak RPK Abg Isham! Nak kena beri masa dkt lu lg ke! ekekekeke

Tanpa Nama berkata...

Perlu masa untuk meninggalkan perangai buruk menyebat harta negara oleh elit UMNO atau pendeknya buang 'ketuanan Melayu'. Itu yang harus dibuat dan itu merupakan tindakan perubahan yang nak diambil, bukan nak cari 'wow factor'. Pemimpin UMNO selalu melencong ke lain untuk berubah dan itu sama dengan aktiviti kelentong, kelentong, kelentong yang dan muak rakyat mendengarnya, sedangkan rakyat dah cerdik tapi UMNO tetap terus mengelentong lagi.

ejal berkata...

haaa....
bgusla mintak tongkat sakti....
mintak bg ilang yg hangus kt muka tuh...bg mcm khir toyo sket...hahaha...

Obefiend berkata...

muhyidin main WoW jugak ke?

dia main apa agaknya? horde ke alliance? tank ke spellcaster?

*world of warcraft

sandus dawood berkata...

wow ni apa? pasal chak wow kE? saya rasa pasal chak wow, kena lah tanya pada pakar,tak lain tak bukan mantan pengerusi uamno kelantan tansri anuar musa. dia memang ada hubungan dgn penindas2 siam yg menindas bangsa melayu petani yg tertindas sejak berdekat2.juga penderhaka no1 malaysia terhadap raja kelantan.

fairusrazak berkata...

Wow faktor yang dimaksudkan ialah sokongan rakyat ke? Kalau sokongan rakyat jangan harap la sebab rakyat dah makin menyampah dan meluat.

dewamuzik berkata...

ALIP... MIM... NUN WOW..
ALIP TENDANG WOW..
HEY SARKIS DAAA...

INILAH YG DIMAKSUDKAN WOW FAKTOR OLEH MAT SEMBAB.

sham berkata...

dah 50 tahun umno /bn wat ape
perlu masa tarik sokongan rakyat???
dah lah umno/bn jange nak perbodohkan melayu lagi ,,,,melayu dah 50 tahun dibodohkan!!!!!