Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 23 Mei 2009

LARI ! CABUT ! KAPAL NAK TENGGELAM !



SHAARI: MENGAPA SAYA KELUAR UMNO
– mkini

Bekas ahli jawatankuasa bahagian Kangar, Shaari Ludin berkata beliau meninggal Umno untuk menyertai PKR dua bulan lalu, kerana mahu menyedarkan kepimpinan Umno tentang kelemahan parti itu sekarang.

Beliau juga turut menyalahkan kepimpinan tertinggi Umno yang didakwanya 'lari dari matlamat perjuangan asal Umno" sehingga mendorong beliau beralih kepada pembangkang.

"Saya nak beri 'getaran' kepada Umno, bahawa saya dapat menarik ramai ahli parti itu untuk turut serta masuk PKR, supaya mereka sedar kelemahan diri.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…


kah kah kah… ADA TALKIN… ADA YANG LARI…kah kah kah..

woit… APA SUDAH JADI..kah kah kah..

kah kah kah… INGAT LAGU NI TAK….DARI PERLIS SAMPAILAH KE SABAH KITA BELUM BERJAYA…. kah kah kah...



8 ulasan:

Pak Lubis berkata...

Nanti kalau dibagi jawatan dalam umno ,,, atau jadi senator ke ... balik semula pada UMNO.....

Tanpa Nama berkata...

tu ler.. bunyi ayat mcm menharapkan najis offerkan sesuatu.. bakal mat lompat jugak kot.. ghegege


buckshot.

skyStone berkata...

kah..kah..kah..kah..kah

bukan..deme smua da tau smpi ke lobang kubor pun tak dpt jawatan...

lain la anifah...
kan ditawar TPM...
kah..kah..kah

gad berkata...

sori ckp bang...PR xde jawatan kosong lg sekarang ni.....klu nk jgk jawatan pencacai tua pengangkat najis ada la....

Tanpa Nama berkata...

Lari kerna takut hantu ke? Dalam umno sekara sekarang ada sumpahan hantu mongolia semakin mengila angkara siapa lepas hantu ini? Tidak lain punya honar adalah presidennya sendiri lepas hantu dalam umno....hau hau hau hau

Tok Uban berkata...

Laaa....Kini baru kau sedar?...tapi...Sayang semuanya sudah terlambat...jadi...ingat...pastikan...kau...Pergi tak kembali....kahkahkah

mzaiemo berkata...

assalamualaikum,
aku benci orang lompat lompat ni..nanti bila dia kata UMNO dah balik ke "pangkal jalan" mesti dia lompat balik la..cisss!!!

Tanpa Nama berkata...

mr ludin pecacai ShAhIdAn kasim boleh caya ke ?