Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Mei 2009

BOTOX TIMBANG KATI




KHIR : SIASATAN SELCAT HANYA BERTUJUAN POLITIK
– mkini

Bekas menteri besar Selangor, Mohd Khir Toyo berkata beliau tidak menghadiri siasatan Jawatankuasa Pilihan Khas Mengenai Keupayaan, kebertanggungjawaban dan Ketelusan Selangor (Selcat) kerana menganggap ianya hanya bertujuan politik semata-mata.

"... ia diadakan secara terbuka dan tiada apa-apa tindakan yang boleh diambil ke atas mana-mana individu yang memberi keterangan dalam sesi tersebut," tulis Dr Khir dalam blognya hari ini.

kah kah kah… MEMANG LAH BERTUJUAN POLITIK… kah kah kah..

kah kah kah… APA KE BODOH SANGAT MUNKEE NI… kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TAK TUJUAN POLITIK … TUJUAN APA?.. kah kah kah..

woit… JADI ADUN TU TUJUAN POLITIK LAAA…kah kah kah..

woit… YANG TAK TUJUAN IALAH MEREMBAT 9 JUTA RINGGIT… kah kah kah..

woit… YANG BUKAN POLITIK TU IALAH PERGI DISNEYLAND PAKAI DUIT ORANG RAMAI…. Kah kah kah...



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mengikut logik tuan tukar tiub, bolehlah salahguna kuasa atas nama 'tujuan politik'? Gitu?

sandus dawood berkata...

wak botox ini, nampak nya sudah hilang pertimbangan jangan2 botox memberi kesan kepada kewarasan seseorang.harap ambil iktibar dari pilihanraya yg 12 sampaihariini tak habis2 dgn ceritanya.

Tanpa Nama berkata...

Puak gerombolan ni masih ingat semua rakyat dungu lagi, sikit sikit mainan politik...merek tu kan politikus kalau tak main politik main apa? alahai tok pikir.....

Keylee Daud berkata...

hahahhaa..kena daftar tadikakemas kat disnyeland agaknya

Tanpa Nama berkata...

Tuan t.t.

Nak tanya sikit...
Ada kah fail2 kerajaan dibakar semasa abandon ship dulu?

Sebab Obama beritahu yang Bush tidak buat begitu semasa pertukaran kerajaan...kah kah kah.

Kalau benar ada kebakaran. Apakah Selcat & PenCat nak ambil apa2 tindakan?

Tanpa Nama berkata...

bahlol Mat Botox ni main ape? main kayu tiga ke? Mat Botox ni nyata ahli politikus memang main politik..tapi politikus ini disamping main politik dia jua main penyapu (ketulahan kerana ketakburan berlebihan). Botox ni fikir dia banyak pandai daripada pegawai pegawai Kerajaan. Padan muka botox!!!: main curi RM9juta melalui isterinya; main lawat Disneyland & Dubai kononnya buat study tapi tidak ada laporan. Ruparupanya berpolitik tipu rakyat!!
Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil. Tuhan akan limpah Mat Botox dengan kesengsaraan sama dengan rakyat yang sengsara Mat Botox tipu!!
Allahuakhbar allahuakhbar!

Tanpa Nama berkata...

macam ni gaya ketua pemikir ameno selangor.malu aku.merapu je.berubah la woi.

Tanpa Nama berkata...

kalau kena kat batang hidung sendiri tujuan politik pulak. Memanglah kerja curo duit rakyat keje org politik botox. Penggunaan botox yg berlebihan menyebabkan manusia hilang kewarasan.

akutakata berkata...

main politik le...bukan main konek
Taukeh tempe pakat bawak lembu-lembu ke SUK..
Ingat lembu teringat sibiawak ezam.

niko berkata...

ha...ha...cakap pandailah..wei...tak malu ke dapat mantan MB macam ni...wei..

Tanpa Nama berkata...

hey penyapu!
tangkap senyap boleh tak?
menyampah orang dah termuntah belalak ni bila dengar nama ngko tu penyapu ooiii!
kawan aku nampak ngko kat bandung beberapa hari lalu. buat ape??

kalau anak jantan gampang banget, pegi la kat suk selangor tu tunjuk muka n tangkap bayar balik ye duit juta2 yang ngko lakibini songlap tu.

cepat sikit!
jangan buat2 EPILEPSI plak..!
ngko ingat muke berkilat ngko tu orang respek n sukahati menengok ke?? PIGI DAH!!

hey PENYAPU! itu sialan masih lekat lagi jangan nak perasan!
ni aku nak bagitau ni, orang selangor tunggu masa je nak hantar penyapu kat rumah ngko tau..

ngko tak settle, gerenti tak lama lagi kena saman jenayah kolar putih!
PADAN MUKA KO!!

________________
qariah kg bermban

Tanpa Nama berkata...

main politik ka,main apa ka xkira la,jenayah ttp jenayah,nko tu mencuri,merompak diut rkyt tu pehal..reprt polis/sprm je biar wk botox ni kena tangkap,eksen nk mmpos..sial pnya pnyapu