Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Mei 2009

UNTUK ORANG KL AJE - ORANG IKANG DAN PERLIS TAK PERLU DATANG





MALAM INI KHAMIS 21 MEI 2009-05-21

JAM 8.00 – 10.00 Malam

AUDITORIUM DEWAN PERHIMPUNA CHINA – Chinese Assembly Hall
Jalan Maharaja Lela.

TAJUK :ANAK MUDA DAN CABARAN DEMOKRASI

Panel:

Saudara Shamsul Iskandar – Ketua Angakatan Muda Keadilan
Saudara Sohaimi Shahdan – Exco Pergerakan Pemuda Umno
Saudara Lim Hong Siang - Kolomunis
Saudara Nofrizan Sharif - Ketua Pegawai Eksekutif Insititut Perkembangan Minda (INMIND)
Dan Tukar Tiub

Moderator: Saudara Lee Khai Loon & Khairul Anuar

Semua di jemput dan dipersilakan datang.





8 ulasan:

Cicit Riau Bayan Putih berkata...

Abg Isham, mana cerita anak RPK ni? Xtahan nak dengar crita dah ni... ekekekekeke

Tanpa Nama berkata...

Jangangle diskriminasi, kita nak tekangkang perpaduang....dok starang jadi mangsa weh!

ha ha ha berkata...

Bro Isham..

Jangan pengerusi majlis kata majlis membenarkan kita mengunakan bahasa yang kita selesa dah lah..Hidup Bahasa Malaysia..jangan dijajah oleh kapatalisma..he he he heh he..

Wassalammmmmmmm

DiD berkata...

aiseh...
utk orang kl la...
aku orang kampung.
oh,kecewanya.

Tanpa Nama berkata...

isham aku expect hang perli sikit exco pemuda gerombolan tu. bagi dia terasa pedas sikit..hahhaha

Tanpa Nama berkata...

isham aku expect hang perli sikit exco pemuda gerombolan tu. bagi dia terasa pedas sikit..hahhaha

Tanpa Nama berkata...

Isang, demo dok bughi kite hadir ke? Guano gamok.....

Tanpa Nama berkata...

adess..rugi tak dapat pegi..kalau ada youtube letak la link kat sini..