Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Mei 2009

PERLIS JUAL TIMBANG KATI


SHAHIDAN : AHLI UMNO KELAUAR PARTI KERANA DI BUANG DARI JKK
– m kini

Bekas Menteri Besar Perlis, Shahidan Kassim mangakui beliau ada mendengar cerita ramai ahli Umno di negeri itu telah menyertai pembangkang.

Katanya, mereka termasuk ketua cawangan dan bekas ketua cawangan Umno di Perlis yang tidak puas hati dengan tindakan kerajaan negeri membuang mereka dari jawatankuasa kemajuan dan keselamatan kampung (JKKK).

Shahidan yang kini menjadi penasihat kepada perdana menteri bagi wilayah pembangunan koridor utara (NCER) berkata, pemecatan ahli JKKK itu berlaku di Pauh, Kuala Perlis, Titi Tinggi, Santan, Mata Air dan Beseri.


HASHIM SUBOH TAK TOLAK KEMUNGKINAN SERTAI PEMBANGKANG
– mkini

Bekas Ketua Penerangan Umno Perlis, Datuk Hashim Suboh berkata, beliau sedang memikirkan sama ada akan kekal dalam Umno atau menyertai pembangkang.

kah kah kah… kah kah kah… kah kah kah…

woit… NAK KELUAR DARI GEROMBOLAN.. KELUAR LAAA…kah kah kah..

woit… JANGAN GUNAKAN PAKATAN …UNTUK JUAL BELI…kah kah kah…

woit...NI MACAM NAK TEKAN MAT MONGOL BUNYINYA...kah kah kah..

woit..NI MACAM NAK TARIK HARGA...kah kah kah

woit… INI MACAM BUDAK BUDAK MAIN GASING…. kah kah kah..

kah kah kah… KAU TAK BAGI AKU MAIN… AKU PANGGIL ABANG AKU…kah kah kah…

woit… JKKK… INI APA NI… JAGA KELUPING KUDIS KE ?...kah kah kah..



12 ulasan:

Ainur68 berkata...

Bila lah juak2 UMNO nak ikhlas dengan perjuangan, asyik nak habuan jer. Kenapa tak jd spt Khalid alWalid, berjuang kerana Tuhan Saidina Umar bukan kerana Saidina Umar!

pakabuana berkata...

Mat Of The Year

Berikut adalah senarai nama-nama yang layak untuk mendapat gelaran "Mat Of The Year".

jawa peranakan berkata...

nampak sangat perjuangan AMENO ni semata-mata untuk jawatan..bila dah tak dapat jawatan,ugut nak keluar parti..

kepada PR..jangan terima org sebegini..kalau hari ini dia boleh tinggalkan AMENO kerana tidak diberi jawatan maka tidak mustahil satu hari nanti dia akan tinggalkan PR kerana sebab yang sama..

ingat..PR perlu terus kukuh..PR tidak akan pincang jika tidak menerima org sebegini..

amirjusoh@gmail.com berkata...

orangkampong memang percaya cakap DSSK mengenai 1000 orang UMNO perlis nak keluag party.

Cuma nak tambah perkuat kenyataan DSSK saja bahawa gerombolan yang nak keluag tu adalah terdiri dari puak-puak DSSK yang ramai sekali.Gerombolan itu sudah tentunya ramai dari Bahagian Arau yang dikepalai oleh DSSK dan adinda beliau.

orangkampong percaya dengan bilangan tersebut kerana sejak MB baru naik ramai gerombolan yang duduk di bawah naungan DSSK semasa MB dulu yang kena cantas dan kena hanyut.

Bila Dr.Md.Isa Sabu naik ramai,taukeh catering,kontraktor kelas F,pegawai-pegawai khas,taukeh supply hamper dan ramai lagi pedagang2 kecil yang dok bergayut kat pejbat MB kena cantas dan kelaparan.Rasa-rasanya gerombolan ni lah termasuk dalam 1000 orang nak keluag party tu.

Kah...kah.... biag p depa nak keluag....ada 2000 lagi pakat2 nak masuk UMNO nu..........takut apa beb..........

Tanpa Nama berkata...

JKKK tu Jin Kacau Keliling Kampong..hau hau hau hau...inilah lembaga lembaga yang di gunakan oleh gerembolan untuk makan subsidi baja, gigi palsu, beruk, simen, kayu, papan dan macam macam lagi peruntukan bagi pada rakyat tapi JKKK yang telan!

Tanpa Nama berkata...

Ahli-ahli UMNO ni semua kaki mata wang...kalau tak ada wang usah cerita !!

Kebanyakkan mereka ni bukan sayangkan negara tapi untuk kepentingan diri sendiri.

Kalau boleh... PR janganlah ambil mereka ni..tak guna !!



Dakis.

Tanpa Nama berkata...

JIN KACAU KAMPUNG

Tanpa Nama berkata...

PR pun dah banyak dikelilingi oleh org berkepentingan.. Geng-geng 1998 dah terpinggir..

Rakyat bawahan buat gelombang, golongan lain yang ambil kesempatan.. Cuma golongan 1998 nak PR kotakan janji jek..

Ketuanan Rakyat bertunjangkan Melayu dan Martabatkan Bahasa Melayu..

Cicit Riau Bayan Putih berkata...

Abg Isham,
Mana cerita Dong Zhong bekerjasama dgn DBP utk sokong perkasakan Bahasa Melayu? Tu konspirasi Najibtuya jugak ke?
Ekekekekekee

sandus dawood berkata...

harap pr gunapakai kebijaksanaan nabi kita muhammead .secara ringkas selepas perjanjian dgn kaum kafir makkah ,nabi tidak boleh menerima penganut islam yg lari kemedinah dari makah,maka mereka akur dgn perjanjian yg nampak nya berat sebelah itu, lalu mereka mensabutaj kafir makah dariluar medinah, menyebabkan kerugian besar kepada peniaga2 mekah akhir mereka mmeminta perjajian itu dibatalkan,jadi berpandu kepada kisah diatas pihak pr janganmenerima pelarian ubn biar mereka sendiri mensabutajubn dari luar pr. dan kitatingut apa yg akan berlakerana lagipon merekataktentu satu hari nantijuga boleh menkhianati perjuangan pr.

RockyPru berkata...

orang yang ugut nak lompat masuk ni, toksah terima la...kalau terima pun, jangan bagi apa2 jawatan hatta jawatan kecil2 pun...
itu syaratnyer kalau depa nak masuk...

Anya berkata...

asyik gelak cam2 { kah! kah! kah! } jer,bang Isham,pas nie cubalah gelak kui! kui!kui!,lak!,...hihihi