Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Mei 2009

BETUL KE NI ?



I AM NOT CRAZY FOR POWER , SAYS NAJIB
– malaysian Insider

PUTRAJAYA, May 20 – Prime Minister Najib Razak said he was not crazy for power for the sake of power only.

“I don’t craze for power for the sake of power but I need power to serve the people and ensure successful nationbuilding.


kah kah kah… CORRECT … CORRECT… CORRECT… kah kah kah...

kah kah kah... I AM NOT CRAZY FOR POWER…kah kah kah…

woit...… WHAT ABOUT YOUR HUSBAND ?.... kah kah kah



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I'm hiding behind PEE Mship to save my neck......a ghost from mongolia is haunting me all the time so my 'cross' is me PEE Mship, that's why I don't want any election, I want to be PEE M for 1 Malaysia forever.....

Tanpa Nama berkata...

boleh percaya ke!apa yg hangbuat kat boss hang,pak lah budiman sangat jelas memang jelas lagi bersuluh.

Tanpa Nama berkata...

My husband is just crazy for diamonds only , they are for forvever...i want to live forever and be the 1st Lady for 1Malaysia , OneNajib , i also like OneC instead of C4 ...

AnakSemuaBangsa berkata...

this must be hava something wrong..
behind back,behind bik,behind back,behind bik,behind back,behind bik,behind back,behind bik,behind KING BIK MAMA!!

Apapunya turr...

Tanpa Nama berkata...

Yes Mr. Pee M,you don't like elections but you like so much erections, that's why the ghost from mongolia is haunting you 'cos of your uncontrollable erections....hau hau hau hau

Edyes berkata...

soalan paling hebat untuk Najib dalam sehari dua nie...

"WHAT ABOUT YOUR HUSBAND ?"

niko berkata...

1 Malaysia know..you want to say- I' m really crazzy to power!

akutakata berkata...

Cakap Politik...Macam cakap taukeh pelacur....barang cantik/ baru mari kencing tarak bunyi/tarak sombong/depan belakang boleh tarok....

Tanpa Nama berkata...

bro Hisham,

Mamat Najib ni makin hari makin kecut !!!

Hiaran betullah.... perut bik mama tak kecut pun !!


Dakis.

kucingsiam berkata...

meow~

WAKAKAKA, KELAKAR SIAL!

"WHAT ABOUT YOUR HUSBAND?"

WAKAKA, ADUH.... LAWAK BENER HAMPIR NAK TERKENCING

Tanpa Nama berkata...

Cakap apa nak susah? Lidah tak bertulang..kah kah kah.

Dulu cakap tak nak campor hal perak, tapi awal2 sudoh sampai kesana kasi kacau daun.

".....but really I need power to hang on with this baggage so damn heavy..."

Tanpa Nama berkata...

salam,

Dah berpuluih kali aku dengar Najib mengulang kata kepada ahli gerombolan......iaitu, `Apa guna kita menang dalam pertandingan dalam UMNO jika kita kalah dalam pilihanraya dan hilang kuasa ?`

Dan dia juga pernah berkata ketika bebaru lepas PRU lalu....iaitu, ` walaupun kita kalah beberapa negeri tapi kita masih berkuasa di peringkat persekutuan, Maka dgn kuasa itu kita boleh BUAT APA SAJA`

agaknya,

Beliau sedang dan akan terus merancang untuk BERBUAT APA SAHAJA sekarang dalam usaha mengembalikan kuasa dan pengaruh gerombolan dalam PRU akan datang.

Adnan M