Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 7 Mei 2009

SATU MALAYSIA ? DEMO KRAKI - KAH KAH KAH



CARA DEMOKRASI GEROMBOLAN - CARA TUAN SPEAKER DI GANTI





KAH KAH KAH... KAH KAH KAH... KU KAH KU KAH...KAH KAH POooooOOOOoRAhhhhh



27 ulasan:

mamai berkata...

apa yang mereka lakukan semuanya mulia, semuanya untuk rakyaat....biar mereka tidak bersopan...pie jahanam sama mereka aku dah mula hitammmmmmmmmmmmmmmm

Keylee Daud berkata...

HAHAHHA..SUDAH ADA DRAAMA BAARUUU DATANG..1MALAYSIA TGK...

Ikhtilaf berkata...

tindakan yang amat kurang ajar..
fight until death..

Penyu Belimbing berkata...

eh apa jadi ngan sidang? Kira jadi macam mana ya.. dewan akan bersidang dan tiada pembubaran ?

Tanpa Nama berkata...

SI BABI GEMUK LANTIK ANJING JADI SPEAKER

Tanpa Nama berkata...

haram jadah punya gerombolan!!!!

Sudin berkata...

Bentuk yang sama di gunakan bila mempertahankan kuasa oleh puak gerombolan dalam mana-mana PRK atau PRU.

Segala pengundi hantu,hantu SPR,hantu SPRM,hantu Mahkamah,hantu Polis.......

Tindak tanduk mereka jelas terbongkar dalam sidang DUN Perak hari ini.

Demokrasi apa 1 Malaysia ?
Demokrasi kepala toya !!!!

Tanpa Nama berkata...

wahai orang2 UMNO/BN...

dimanakah keluhuran perlembagaan ?

dimanakah Kedaulatan Undang-Undang ?

dimanakah Kesopanan dan kesusilaan ?

Bahawasanya, kami rakyat Malaysia keseluruhan mengambil ikrar akan membasmikan kerajaan jahat UMNO/BN di PRU 13 !!!

Hidup Rakyat !!!!

Dakis.

Did berkata...

kelak anak2 muda akan bertanya...
apa gunanya undang2?
mari merempit!
kata mereka...
kahkahkah!

captain awesome berkata...

ni baru tamadun namanye.. demokrasi sebenar... demokrasi yang paling bertamadun kat dunia ni.. yeah.. way to go umm..no...

uncle_abu berkata...

mamai....
gua bkn org perak....
tp gua juga sudah mula hendak menjadi HITAMMMMMMMM!!!!!

juak2 bersekongkol,rakyat marhaens menentang!!

Tanpa Nama berkata...

Semua ini akibat 3 ekor katak yang tidak ada pendirian langsong. Lain kali semua YB PK kena angkat sumpah bahawa mereka adalah betul-betul manusia dan bukan katak. Kah kah kah.

kucingsiam berkata...

meow~

Siapa orang yang masuk ke dewan? Apa hak mereka masuk ke dewan?

Kenapa ADUN PR tak bertumbuk dengan samseng-samseng tu? nak cakap undang-undang lagi dengan samseng? Tengok! Speaker mereka diseret bak anjing dan mereka tak bertumbuk!

anak posmen chemor berkata...

hehe demokrasi la tu..
seb bek dia xbom keke :p

mmg sial..!!

Tanpa Nama berkata...

Ayyoyo Perak... apa sudah jadik ni.

Lama punya speaker saya punya kawan baik, baru punya speaker pun saya punya kawan sekolah...

- Tamilselvam

eniXzul berkata...

sebijik mcm zionis..
polis jadi amerika..
PR jd palestin kena tutuh.
best.
Pasni tembak je YB n Penyokong Pakatan Rakyat.

pemandu teksi berkata...

dewan dah jadi dewan orang ramai..ada kenduri kawin kat situ..!
nak main badminton pun buleh..

Tanpa Nama berkata...

apa sudah jadi ???? mas zambry bilang adun-adun PR menggunakan undang-undang rimba..ceh mengata org dia yg lebih..

lu tak malu ka berkuasa melalui jalan belakang ??? bukankah itu juga namanya undang-undang rimba..gua pun tak faham tafsiran undang-undang rimba terhadap adun-adun PR versi mas zambry..

biarla gua birukan mata hitam gua sambil layan lagu 'bujang kesenangan' dendangan kump.'sayapkepak'..biar gua ketawa terbahak terhadap semua kemunafikan ini..

Tanpa Nama berkata...

bunuh saja pemimpin gerombolan dgn apa jua cara sekali pun.... sebab gerombolan dah pakai undang2 koboi... negara koboi kita boleh bunuh kat sapa yg kita tak suka

kahkahkah

jim morisson berkata...

sumber maklumat yg boleh dipercayai: 2 ekor adun katak kembung tak dibayar sesen pun oleh gerombolan taik. hotel yg diorang nginap tu pun dah berapa bulan tertunggak bilnya! katanya gerombolan taik taknak bayor! hp 2 ekor adun katak tu dipegang oleh SB (Selalu Berak) utk mengelakkan pemimpin PR kontek diorang melainkan ada anak bini kol. SB kalo setakat gaji RM1500 sbln toksahlar meletihkan badan jaga 2 ekor malaun nih!! kalo awek tu tahan arr jugak! leh kongkek! kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

1 malaysia tengok gerembolan orangutan sedang bergayut mayut di DUN Perak.....ada speaker haram plak..hau hau hau hau

Tanpa Nama berkata...

ni negara fasis dah ni...celaka barua barua polis bastard...fuck yr mum ass

1Perak berkata...

You can fool all the people some of the time,
and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
- Abraham Lincoln.

"If you try, you can lose. If you don't, you've already lost"
PI LA MAMPOIH BEE ENDS...

Tanpa Nama berkata...

satu malaysia kahkahkahkahkah......

Tanpa Nama berkata...

satu malaysia! tengok

satu malaysia! nak tahu

satu malaysia! tahu

satu malaysia! ketawa

satu malaysia! tak bodoh

satu malaysia! kahkahkahkah....

Tanpa Nama berkata...

Bro! wa dah tak caya ngan sistem demokrasi anjuran BN.. nk menang kena tnggu pilihanraya...dah menang diaorang (BN) buat mcm ni...kalau dalam dewan diaorng boleh buat mcm ni tak mustahil kan! masa piliharaya diaorg menipu...sistem ni ngarut...confuse wa...nasib baik wa tak daftar undi lg.

Tanpa Nama berkata...

bdk kecik pon tau pikir.usul nak tukar speaker tu sape yg luluskan.pandai2 je main vote tanpa ada kelulusan speaker.bangang punya amno