Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 7 Mei 2009

TERNOW !!! LAWAN YEOP LAWAN





DEWAN TANGGUH LAGI – SANG BADUT BIKIN LAWAK


Ganesan yang cuba menjadi Tuan Speaker telah kantoi kerana tidak tahu aturcara persidangan.

Semua ahli dewan ketawa. Perangai ceria saekor sang badut melegakan suasana tegang.

Dewan ditangguh.

Seorang pun tidak bergerak.





PERAK SIDANG TANGGUH


Persidangan Dewan di Tangguh untuk rehat satu jam.

Semua tidak meninggalkan kerusi.


DARI HARAKAH

Sekarang sudah ada dua Mentetri Besar.

Dua Tuan Speaker.

Dua barisan Exco.

Dan dua Dewan Persidangan kerana Barisan Nasional membuat persidangan haram sendiri.




15 ulasan:

Raju berkata...

Kimak punya BN

Khun Pana aka johanssm berkata...

Semua pon ada 2 di Ipoh sekarang.
Yang paling kelihatan macham orang bodoh dan terancat akal ialah Raja nazrin yang tunggu mengigil dalam jamban vip sementara adun -adin dari PR dan Barisan najis belasah sesama satu sama lain.
Kalau macham ni, rakyat tuntut adakan satu lagi sultan untuk Perak
satu lagi raja untuk Perak.
Baru Adil

budak kampung online berkata...

BUBAR DUN HABIH CERITA...

Tanpa Nama berkata...

Raja Nazrin.... tunggu apa lagi ?? bubarlah saja Perak Assembly !!! biarlah rakyat yang buat pilihan !!


Hidup Rakyat !!


Dakis.

PKR Negeri Sembilan berkata...

Kebejatan melampau puak Umno dan BN...bahlol dan bengap...

Inilah anarki versi Najib selepas bapaknya...anak bapak sama jahat bebalnya..

master berkata...

Bodoh. Tapi aku respect sama Siva. Memang anak jantan ..

Bagus teruskan. Hidup Pakatan Rakyat !

Lawan sampai menang !

nik berkata...

Ayooo...ama apa...tambi...
Budak-budak main kotak,
Main kotak atas bukit,
Kalau nak tahu MB perak,
MB perak..........( sila lengkapkan )

Heee....

aza203 berkata...

Apo to bangang bona rajo mcm ni. Maso dopan dah corah pun laie nak ikut pemimpin bingai. Gunokan kuaso tu utk bubarkan ajo DUN. Habih cerito..

Tanpa Nama berkata...

Perak dah jadi Berak

Melayu Sejati berkata...

TAPI SETAN PUKIMAK TETAP 1...KIH KIH KIH

1MALAYSIA...?

jabsp berkata...

benarkah seperti yang terdapat dalam hikayat zaman dulu dan masih terjadi hingga kini,sang pembesar tidak pernah tahu apa yang berlaku disekeling nya.apakah benar hikayat dulu kala ceritera bahawa jika ribut tejadi dikuala,memanda akan menyembah beritahu seluruh negeri dalam sejahtera benar terjadi didepan mata.

Tanpa Nama berkata...

Naper raja raja bodohkan diri di permainkan oleh gerembolan Natang? poi congkau ey jang!

Tanpa Nama berkata...

Oh Perak yg peghok:

MB => 2 org
Exco => 2 grup
Speaker => 2 org
Dewan Dun => 2 versi
S/U Dun => 2 jugak

timbalan speaker ke-2 jer belum lantik lagi. sian si hee! hee! hee!... tak de regu nak rentap.

sapa nak bukak tender bina dewan dun yg baru satu lagi. puak gerombolan leh lah lobi projek nih!.... masyuuukkkkk..

betul lah!! jangan sampai ada dua raja lam negeri perak ni sudahlah, ...cam hampir penah berlaku kat negeri check city one kumbang dulu2..

Keylee Daud berkata...

nganganaganaga....cam pegawas kantin time rehat...hahahaha...perut lapar tapi kena jaga...

Tanpa Nama berkata...

pasar besar ipoh kini dibuka secara besaran2 !!! polis pelanggan utama kahkahkah satu malaysia....