Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 Oktober 2009

RAKYAT DI DAHULU KAN – BUKAN DI BUNUH KAN



APA JADINYA DENGAN BUDAK INI ?





SIAPA INI ?






MENTERI BESAR SELANGOR MENUNTUT SURUHANJAYA DIRAJA SIASAT BAGAIMANA TEOH MATI


Khalid Ibrahim sekali lagi menuntut Suruhanjaya DiRaja untuk menyiasat kematian Teoh Beng Hock. Apa yang sedang dijalankan hari ini hanya melihat cara bagaimana SPRM menjalankan penyisatan.

Suruhanjaya DiRaja yang ditubuhkan dahulu tidak sepatutnya hanya ingin tahu cara bagaimana, taktik , kerja dan cara penyiasatan dijalankan oleh SPRM.

Suruhanjaya DiRaja ini harus juga menyiasat bagaimana dan kenapa Teoh Beng Hock mati.

Tuntutan Menteri Besar Selangor ini berikutan dengan keluarnya laporan dari Dr. Pornthip Rojanasunad seorang pakat forensik yang termuka dalam dunia ini.

Dr. Pornthip yakin 80% bukti-bukti yang dilihat dan dikaji menunjukan Teoh telah dibunuh.

nota:
orang ramai telah dikelirukan.
memang ada suruhanjaya diraja ditubuhkan.
tetapi tugasnya hanya untuk melihat dan meninjau
cara penyiasatan sprm.

ini adalah satu penipuan.

ketika satu malaysia marah kerana teoh mati
maka suruhanjaya diraja ditubuh. tetapi bukan
untuk mencari bagaimana teoh mati tetapi mengelentong
ke arah lain.

laporan-laporan yang kita baca hari ini bukan dari
suruhanjaya diraja. ini laporan kroner. siasatan kroner
hanya hendak membuktikan bahawa mayat itu adalah
mayat lelaki dan bukan mayat perempuan
mayat lelaki ini ialah mayat teoh beng hock dan
bukan mayat altantuya atau kugan.

nanti kroner akan membuat kesimpulan bahawa:
sah ada lelaki yang mati.
sah lelaki yang mati bernama teoh beng hock.
sebab kematian : sila tanya norita kah kah kah




11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sial arr yg bunuh ni..
dia ingat bole lepas camtu je ke?
ingat kt akhirat nnt ko mmg konfim x selamat.. neraka jahanam konfim.. termasuk bos2 yg bg arahan.. jgn ingat anda terlepas..
aku doakan Tuhan tunjukkan kebenaran ni dgn segera.. balaslah segera kat dunia nih.. biar yg lain terlibat takut dan menyesal.. seterusnya membongkar penjenayah sebenar.. amin.

Tanpa Nama berkata...

koroner tentukan jasad tu lelaki bukan perempuan,
koroner tentukan jasad lelaki tu teoh beng hock bukan kugan bukan nordin mat top apatah lagi altantuya,
koroner tentukan ada org atau org2 menyentuh atau bersentuh dgn jasad teoh beng hock dari kesan dna,
koroner tentukan org yg menyentuh atau bersentuh dgn jasad teoh beng hock tu sendiri dah mati lama sebelum teoh mati di tempat lain dan takde kaitan dgn punca kematian teoh,
koroner buat rumusan takde mana2 pegawai macc pun yg menyentuh atau bersentuh dgn jasad teoh,
koroner buat rumusan takde sebarang sebab pun boleh mencadangkan teoh mati dibunuh oleh mana2 penyiasat macc

ini 'siasatan' yg dirancang - ini bukan siasatan koroner, ini siasatan korner cilok!!!
hampehhhhh!!!
tak klakka-la!

Tanpa Nama berkata...

pemimpin negara yang mendabik dada mengatakan "rakyat didahulukan"...ini bukan sebab budak Cina mati, budak India mati..tetapi keadilan kemanusian. Dimana letaknya intergeriti kita mengaku negara ini negara Islam TETAPI rakyat yang lemah mati kering ditangan pihak berkuasa?.Ini model negara Islam yang kita nak anjurkan."jangan takutkan Sultan tapi takutlah pada syaitan".

"ALL MARCH HAVE FAILED?...PERHAPS BUT REBELLION FOR GOOD CAUSE IS SELF JUSTIFYING A GOOD IN IT SELF. REBELLION TRANSFORMS SLAVES IN TO HUMAN BEINGS, IF ONLY FOR AN HOUR".

Tanpa Nama berkata...

SURUHANJAYA DIRAJA tu apa ha???? suruh rajagopal siasat tapi wajib takkan berjaya ker??? kahkahkahkahkah. raja pun tak leh pecaya dah la ni.... sorong sapu, tarik pun sapu macam barang tak sunat. apa nak diharap suruhanjaya diraja kalau anggotanya pun dari gerombolan. hasil siasatan tetap mengikut skrip. aba baik kalau rakyat turun kejalanraya seluruh negara kita drift macam biasa!!!! jom kita 'grill' gerombolan, ada berani ka???!!!!

Tanpa Nama berkata...

Tak menghairankan jika koroner dah pasti yang arwah itu adalah Teoh Beng Hock, tapi jangan nati nanti pula dikeluarkan fakta lain bagi menyelewengan fikiran kita seperti Teoh telah membuah hubungan seks dengan Altantuya sebelum dia bunuh diri, tak logik tapi benar katanya nanti semua termasuk Ketua Hakim turut jatuh bodoh sengap! Kita boleh terima Teoh adalah seorang lelaki yang mempunyai zakar, testis dan dan jantungnya dah tak berdenyut lagi. Semua orang bebal tahu pun.

seliparjepun berkata...

salam...

PENIPUAN...!! betul tepat...

suruhanjaya diraja cuma nak kaji mcmmane cara siasatan sprm...bukan nak kaji bagaimana teoh mati d bunuh...apa punya mangkok tandas!!!

kalau mcm tu saya boleh..sapa sapa boleh...

fizikal panjang, akal kontot..

Tanpa Nama berkata...

ayuh kpd pmbloger,media yg tidak menipu, pakatan rakyat dan semua pncinta malaysia sila lupakan, buang terus ayat2 bodoh krajaan be end...bersih cekap amanah,islam hadhari,wawasan 2020...satu malaysia dll.

slogan ini sedia maklum sekadar pemanis mulut dan perabih wang rakyat-dewan wawasan-dewan hadhari-pas tu dewan satu malaysia...bla bla bla....semua temberang...

bergeraklah cara kita...bekerjalah untuk rakyat yg telah mmberi kprcayaan kpd kita...pedulikan retorik bodoh satu malaysia...

Khun Pana aka johanssm berkata...

Berani bunoh tapi tak ada telor mengaku...
Semua pegawai kerajaan buat sumpah palsu...buat buat drama lagi

Oleh itu, saya cadangkan untuk ban semua filem filem , vidio vidio, vcd vcd dan dvd dvd hindustan , tamil dan yang sejenis dengan nya dari disiarkan olih rtm dan tv3 suku dan dilarang jual , beli , sewa , bikin ,tayang , simpan , download , upload ...wakakaka

Sebab filem filem tersebut cenderung buat orang kerajaan buatkan drama temberang dalam mahkamah dan kelentong rakyat.
mintak jais, jin , jawi dan mawi keluar fartwa

Tanpa Nama berkata...

fizikal panjang akal kontot lidah pun kontot..siapakah dia..auw..

Ishmael Hussain berkata...

saya setuju dengan apa yang telah dibentangkan.
ingat rakyat bodoh ke?
wakakakakakaka!

Tanpa Nama berkata...

Ini cite dah lama tahu dah bukan kes suicide tapi homicide oleh overzealous SPRM killers.....