Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 Oktober 2009

TINDAKAN TEPAT DARI PEMUDA



DEWAN PEMUDA PAS TIMBANG BAWA ISU UNDI POS KE PERINGKAT ANTARABANGSA
– harakah daily

Dewan Pemuda PAS Pusat akan membawa isu undi pos dalam pilihan kecil DUN Bagan Pinang ke peringkat antarabangsa jika Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (SUHAKAM) tidak mengambil sebarang tindakan terhadap aduan mereka hari ini.

Ketuanya Ustaz Nasrudin Hassan mengambil contoh yang dilakukan pihak pembangkang di Afghanistan yang membuat aduan ke peringkat antarabangsa mengenai penyelewengan pilihanraya negara itu sehingga berjaya membatalkan lebih sejuta undi yang berpihak kepada Presidennya, Hamid Karzai.

KAH KAH KAH…

woit…. SYABAS…INI BUKTI TINDAKAN TEPAT… kah kah kah..

woit… SATU LANGKAH PALING TEPAT… kah kah kah…

kah kah kah... TAK PERLU TIMBANG TIMBANG... TIBAI TERUS... kah kah kah

kah kah kah… MAHKAMAH HAK ASASI ANTARABNGSA SEDIA MENUGGU… DI AMSTERDAM…. kah kah kah..

woit… TAK BOLEH SELESAI DI MALAYSIA… BAWA KE EROPAH…kah kah kah...

kah kah kah... NAK BUAT MACAM MANA... MAHKAMAH DI MALYSIA KOREK KOREK KOREK... kah kah kah..

nota:
juga bersedia dari sekarang untuk membawa badan badan
hak asasi antara bangsa ke malaysia. minta mereka datang
menilai hak asasi di malaysia. bersedia juga untuk menjemput
mereka datang sebagai saksi kepada pilihanraya yang akan
datang. lagi awal bersedia lagi afdal.




9 ulasan:

Keliwontron berkata...

Jgn tunggu 2 lagi org PAS oii...terus jer report dekat pihak antarabangsa ..tak payah dok gertak2 gerombolan sbb gerombolan nie mmg otak biul keras tongong buat dekkk saja ...dah berpuluh tahun mcm tu buat apa nak tunggu lagi ...gerombolan nie takkan menyerah kalah selagi tak ada pertumpahan berdarah

Tanpa Nama berkata...

yups.. sangat tepat dan jitu.
mintak disegerakan.. nk ugut2 buatper..? nk tarik2 tali buatper? nk timbang apa lg? suma pun tau dacing dh lama senget.. jgn2 nk tunggu counter offer kah?
kalo betul serius ikhlas.. pegi jer report.. mahkamah 1 M'sia dh lama kaputt.. biar 1 dunia tau betapa korup nyer geng2 gerombolan ni.. selamat mencandat sotong

Tanpa Nama berkata...

dewan pemuda pas??? boleh ker??? ketuanya pun sama macam pemuda amno gak kut, telur kecik. jangan kat pentas ceramah jer cakap menyembur api.... kalau suruh dewan yang bawa isu ni ke peringkat antarabangsa mungkin yang menyambut kat sana cuma balairaya atau balai jkkk, tapi kalau ydp dewan tu yg pegi mau gak la sokong sikit!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Boleh buat repot kat Eropahkah pasai Sultan Perak tipu rakyat? Repot kat London ka? Baru dia tau... lepas ni tak boleh pi panjat kat London lagi...

oghekiter berkata...

KOREK..KOREK PUN DAH LEPAS.

Tanpa Nama berkata...

Ya..ngam juga jg tu. Buat laporan terus, tak payah tunggu SUHAKAM. Buat laporan juga tentang pengundi hantu raya di Sabah yg terlalu banyak. Kami dah muak dgn pemimpin2 BN dan UMNO ari ini... tapi pengundi2 hantu raya di Sabah ini banyak. Parti pembangkang yg ada di Sabah pun diam ja...dekat pilihan raya baru berkokok. Minta mereka buat siasatan... brp sebenarnya jumlah pengundi sesuatu kawasan berbanding yg didaftarkan dlm daftar pemilih. Org kampung tdk kenal pengundi-pengundi yg didaftarkan oleh SPR....sebab tulah walaupun rakyat Sabah dah meluat dgn BN dan UMNO tapi bila pilihan raya ja mereka menang kononnya...Orang kg memang tak sedar penipuan pemimpin-pemimpin gerombolan ini.... Pergi mampuslah pemimpin-pemimpin BN...

Tanpa Nama berkata...

Korang PAS janganlah dok terkemut kemut baru dok melalak dok ugut gerembolan! Terus buat jangan tunggu lagi, silap haribulan gerembolan plak gi ngadu PAS tu teroris pengikut tegar Al Mydin....hau hau hau hau....Al Qaeda

Tanpa Nama berkata...

alah dewan pemuda pas ni ckp je.mmg depa dah tau kan suhakam x kan buat apa2.dah berapa kali report.pegi je lah direct pihak antarabangsa.nak ugut2 buat apa.buang masa.mcm bagan pinang hari tu nape x jemput pihak antarabangsa masa ngundi hari tu.dah isa menang baru nak buat.tlg buat apa yg kau org cakap boleh x?

lina berkata...

lembab betoiiiii la pemuda pas ni, duk tunggu2 apa lagi, kes perak camna, terang lagi bersuluh, dah lama dah, awat tak pi mahkamah antarabangsa, masa tu kita boleh tengok sapa yang tak boleh angkat muka, sebab rasa kena tempek dgn kulit babi.