Ahad, 11 Oktober 2009

TERKINI BANGAN PINANG



ISA TIDAK DAPAT DIMANSUHKAN DI NS

YANG AKAN MANSUH MAT ASAN


Mat Asan MB Negeri Sembilan telah mula
mengarahkan pegawainya untuk membungkus
dan mengambil beberpa buah fail di
pejabat MB di Sreemban sebentar tadi.

Ini berikutan dengan angaka kemenangan yang
belum resmi untuk musuh beliau kah kah kah:

5331 - Manjoriti yang belum resmi.


TERKINI !!!! KENYATAAN MB KEDAH


TELOK KEMANG, Okt 9 – Menteri Besar Kedah, Azizan Razak yakin selepas pilihan raya kecil Bagan Pinang, pilihan raya kecil akan diadakan di Kedah pula iaitu di Kota Seputeh.

“Insya Allah, selepas Bagan Pinang kita akan ke Kedah pula untuk pilihan raya kecil di sana,” kata Azizan ketika berucap di Taman Sri Rusa, dekat sini.

Azizan memberikan ceramah bagi membantu calon PAS yang mewakili Pakatan Rakyat di Bagan Pinang, Zulkefly Mohamad bin Omar.

Menurut Azizan, Speaker Dun Kedah telah menghantar surat kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) memaklumkan kekosongan kerusi Kota Seputeh berikutan kegagalan Adunnya menghadiri sidang Dun sebanyak dua kali berturut-turut.

nota:
lalalala
satu lagi lagi kah kah kah.
bukit lanjan bila pulak.

woit - mana wak botox?
kah kah kah


HINGGA KINI BELUM SAHEH

Gerombolan 7821
Pakatan 2490
majoriti 5331 -
undi rosak belum tahu




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang India di estet yamg dapat toddy dan beer majority mengundi BN. hahahahhahaha malam ni sambung mabuk.
Askar semua kena ugut undi BN... hahahaha bolih dapat kolam renang dan stadium futsal.
Orang Melayu yang pangkah BN hahahahahaha nak cakap apa??? hahahahahaha ketuanan Melayu lah.
BN sudah berjaya.......!!!! syabas!

Tanpa Nama berkata...

apa buleh buat.
orang Bagan dah termakan, kata-kata ISA...

Tanpa Nama berkata...

bagus juga pas dah kalah..... kalu menang, semua blogers pakatan akan kata ini hasil kerja keras mereka dan penyebok dari luar pun tumpang sama kata kemenangan ini berbaloi dengan darah yang terpercik dari dahi petugas, jadi elokla kalah supaya semuanya merasa tak cukup kuat bekerja. lepas ni orang kuat pakatan sebokla pulak komplen pasal kepincangan spr dalam mengendalikan pilihanraya, pengundi pos, daftar bertindih, provokasi dan tah apa apa lagi, adat la orang kalah.. akuilah yang pakatan memang tak reti buat kerja, tak berani nak layan rentak bn. lain kali kalau ada prk (khabarnya kat seputih) kalau nak menang, layan la karenah bn mengikut rentak mereka.... kalau mereka pakai parang , layanla dengan parang jugak jangan dengan tangan kosong macamla kebal sangat... kata pejuang yang rindukan syahid, buktikanlalalala lalalalala

Tanpa Nama berkata...

Klau telor umno dah tumboh balik, bolehlah bubar DUN PERAK ye???

Zanie berkata...

Tak pelah kita kalah...kalau kemenangan ini bakal merobek lagi perpaduan UMNO baguslah mereka menang. Kemenangan yang menjamin perbalahan merebut kuasa antara MB lama dan baru N9. Dengan perbalahan ini akan berlaku politik cantas mencantas dan dalam mereka sibuk berebut projek dan pengaruh, kita jalankan tugas kita, memberi kesedaran kepada kaum India di ladang yang masih buta dengan demokrasi dan kaum melayu yang masih hanyut dengan janji kosong UMNO. Kita undur setapak untuk mencongak dan nantinya mengambil langkah gagah ke hadapan untuk memastikan cita-cita ke arah mewujudkan malaysia bebas BN/rasuah tercapai. Jangan putus asa, teruskan usaha!

Haji Kepala Lembu berkata...

PADAN MUKA BUDAK BUDAK PAS. DAH LAH KENA TUMBUK, KALAH TERUK PULAK...KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Perasuah wakil pos...undi pos aje dah 4600....PAS tak boleh kempen dalam kem tapi umno boleh....

Tanpa Nama berkata...

nampaknya org pd mmg mata duitan..
janji masyukkkk sokong!!
ke byk hantu polong dtg dr luar?
abg sojar pun dh kene warning kaw-kaw ni..
pegi mampus dgn 'telus'
..spr pun penuh geng kepala penipu.. mcm harammmjadah!!
malu aku jd oghrang nogori sombilan camni.. ngok!

Tanpa Nama berkata...

isyam,


AKU cadang macam ni, AREA selatan PAS kena akur untuk pas pada DAP & PKR, pas jujurnya masih belum menjadi fenomena di selatan, PAS ADALAH RAJA PANTAI TIMUR, kalau PRU/PRK area pantai timur, kasilah sama pas , mesti logik untuk bertanding, tapi untuk selatan mmg PKR & DAP kena ambil.


untuk area 50%-70% bagi kat PKR, melayu bawah 50% bagi sama DAP, PAS kalau nak pun melayu 80% ke atas.

Ini penting untuk percaturan politik PR, kita nak memang, jangan pakai hujah calon PRU12, kalau pas disitu maka pas lah kena ada disitu, bila melayu ramai, maka selalunya bodoh meningkat (UMNO mmg suka bab ni) , MAKIN BODOH MELAYU MAKA UMNO MAKIN KUAT, di sini PKR yang agak releven harus bermain peranan, melayu selatan mmg tak sama dengan melayu utara, timur dan tengah, jadi PR kena buat percaturan baru untuk sebuah KEMENANGAN, kita nak menang untuk tibai UMNO-BN , pas sekali lagi jangan EGO dan tolong akur, MEREKA SESUAI di pantai timur, dan selatan mmg area PKR,DAP, dan utara adalah pecahan2 mengikut kepentingan kaum, KITA bukan menaja rasis, tapi bodoh tak dapat dibeli, mentaliti mereka mmg macam tu , so perlu ada satu rumus baru untuk serang SELATAN.

Barang diingat! SABAH & SARAWAK pun sama! , PRU negeri akan sekali lagi berlangsung, jadi, sila bagi2 tempat ikut potensi, kalau perlu PAS tidak bertanding di sana, perlu akur juga, KALAU ada tempat yang logik untuk PAS bertanding silakan, kita mahu memacu kecerdikan dan pembaharuan, namun strategi kena menang pada kita.


PAS,PKR,DAP harapan rakyat malaysia, jangan kita sia-siakan harapan yang masih ada. UMNO dan gerombolannya harus ditumpaskan dengan cara apa sekalipun hingga mereka lenyap dari muka bumi ini, LENYAP UMNO,BN maka seperti lenyaplah syaitan diseluruh malaysia ini. SEKIAN

Johan berkata...

Apo nak dikato..

Tanpa Nama berkata...

nasib baik isa menang.biar anak cucu cicit dan keturunan kite kita dapat ambil pengajaran dan kenal spesis 'raja segala rasuah' datang dari mana...

apalah sangat india estet,nelayan melayu,peruncit cina dlm cerita bagan pinang klu nak dibandingkan dengan ali rustam dan muhyidin yasin dlm episod naib presiden ameno.

apa2 pun rais yatim akan tertelan air liur....
isa comeback...bakal PM malaysia...tepuk tepuk tepuk...

terima kasih kpd mereka yang telah menjayakan pesta pilihanraya ini.

PR berkata...

ni la satu pengajaran bagi PAS sebab terlalu sombong dan tak kenang budi...

lepas mar 2008,mereka juga menang beberapa kali pilihanraya kecik....

then mat-mat haji ni semua jadi sombong, ingat non-bumi support ialah entitlement then start to create crisis seperti jual alcohol issue di selangor,kritik PR di selangor, kouta perumahan di kedah dll......

ni memang perangai yg kurang ajar sikit...bagi dia parang dia pancung supporters sendiri pulak, bagi dia kuasa, dia seksa supporters sendiri pulak..

sekarang rakyat guna undi ajar dia balik lo...

MB kedah jgn happy lagi.....org tempatan sudah mula tak suka dia punya policies...jgn-2 pilihanraya kecik tu kawasan X seputeh kalah juga...

padan muka PAS..