Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 11 Oktober 2009

AWAS BAHAYA – BERITA DARI BAGAN PINANG



PONTIANAK ATAU POLONG




BERITA GEMPAR

Saekor polong telah diberitakan terlepas di Bagan Pinang.
Laporan awal mengatakan bahawa polong ini telah kelihatan
bersiar-siar di Batu Empat tidak jauh dari jirat China.

Berita terbaru telah sampai yang melaporkan polong ini
sedang merewang berjalan menuju ke Telok Kemang.

Ibu bapa diingatkan agar menjaga anak anak.

Masih belum jelas siapa tuan empunya polong ini.

Mengikut Tok Kin bomoh dari Tanjung Tuan jika
polong ini menyerang maka hendaklah dihulurkan
duit 50 ringgit dan sehelai kain batik lepas. Apabila
polong ini melihat duit dan kain batik mengikut
petuanya polong ini akan lemah dan polong
ini tidak akan menyerang.

Sesiapa yang ada maklumat sila laporan ke Balai
Bomba yang terdekat.


GENG EEE MANA NI ?


DUA DI LAPOR DITAHAN – KECOK DI DEPAN SEKOLAH TELOK KEMANG - berita hairan

PORT DICKSON: Polis dilaporkan menahan dua lelaki dipercayai penyokong kedua-dua parti bertanding selepas berlaku kekecohan di pusat pengundian di Sekolah Kebangsaan Teluk Kemang, sebentar tadi.

Kejadian itu dikatakan tercetus apabila penyokong kedua-dua pihak yang saling bertentangan dan dipisahkan oleh jalan raya bertindak liar dengan membaling air mineral dan kayu serta bertikan lidah.


nota:
apakah berita ini ada berkaitan
dengan berita polong yang sedang merewang
ke kawasan Telok Kemang masih belum jelas.





6 ulasan:

cicitHJHASSANu berkata...

rosmah puaka punya le tu!!!!!

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

SEMENTARA KITA TUNGGU KEPEUTUSAN PRK BAGAN PINANG, MARI KITA PAKAT DENGAR LAGU BARU NI...

"LAGU BARU UMNO"

INILAH BARISAN KITA
YANG BAKAL TERKORBAN
SIAP SEDIA DIKAPANKAN
UMNO PELINGKUP BARISAN...kah kah kah kah kah

SETELAH BARISAN KECUNDANG
JANGAN HARAP KAMI PULANG
INILAH SUMPAH PENDEKAR UMNO
MENUJU KE MEDAN LINGKUP...kah kah kah kah kah kah

ANDAI KATA KAMI LINGKUP SEMUA
TABURKAN MAKI HAMUN DI LEBUHRAYA
MADEY PELINGKUP UMNO
BEKAS PM 'PELINGKUP MALAYSIA'...kah kah kah kah h

SEMBOYAN TIDAK BERBUNYI
ITULAH TANDA LINGKUP
TERKUBURNYA PARTI MELAYU SESAT
SAMA MACAM RASUL MELAYU SESAT...kah kah kah kah

kah kah kah kah kah kah...SURUH TV 3/4 PUTARKAN LAGU NI Woii...kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

Rakaman lagu ini dibuat di bawah: http://sukj.blogspot.com

Anti-Kutuk-Islam berkata...

harap IBU/MAK tuan blog dihina seperti ini nanti!..Insyaallah,..

nel berkata...

POLONG dah monupous lah ni....aku ingat dia mati dulu dari UMNO...mati akal agaknyerrr

Sudin berkata...

Aisey....man........50 ringgit je?

Tuan empunya ada dua,satu tok kadir dan satu lagi budak rock tongong dari kota singa yang tak sedar diri..

kah,kah,kah.....mereka jaki sebab mereka cuma dapat 15 ringgit je musim hujan ni.......tu pasal mereka lepaskan polong-polong ni.....kah,kah,kah.......kadir,kadr.....kah,kah,kah...rocky,rocky.......kalau gua jumpa, gua baling dengan terompah munkee dua ekor ni......kaki bodek sial...!!!!!

wak berkata...

Heloo Anti Kutuk Islam-
Inikah wajah wanita Islam yang anda pertahankan atau anda juga tergulong dalam gulongan ini