Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 11 Oktober 2009

DARI BANGAN PINANG



LAPORAN TIDAK RESMI


81.65% pengundi turun.
11,157 mengundi.
100% pengundi pos.
pakatan perlu 70% penguni luar untuk kalahkan pengundi hantu.
kalau pakatan mendapat 30% undi pos
isa akan dimansuhkan




TERKINI


pengundi melayu
dan india turun agak kureeng.

mengapa ini berlaku?



GENG GEROMBOLAN DAH BLAH


nampaknya geng gerombolan
dah celah. yang masih bertahan
nampaknya geng bulan dan pakatan.

ada rumah terbuka ke ?


MACAM DI RANCANG


jam 4.50 laaa - jalan punya sangkut
di kawasan depan sekolah telok kemang.
punya susah mak cik dan pak cik nak gi
mengundi.

apa hal ini.


PELIK LAGI PELIK


jam 4.00 petang tetiba makin ramai turun mengundi.
hantukan mereka?

dari jam 1.00 jalan di telok kemang jam gila.
banyak maloan dan kapala hangguk senang buat
kerenah lambatkan pengundi turun.

pagi tadi dah lah ujan.




4 ulasan:

YusofGDI berkata...

Rahmat dari Allah untuk memenangkan calon pemimpin yang bertanggungjawab.

Tanpa Nama berkata...

Mudah mudahan calon PAS menang supaya balan balan/polong ta kunjung tiba.. lagi pun ta perlu kain batik lepas..

Takut aku tengok gigi polong macam tak pernah kena berus.

Polong/balan balan..macam bik mama macam mau makan orang hidup hidup.
Ya'Rabih Ya'Rasul..maaf kan aku sebab mengejik ejik polong bik mama.

looes74 berkata...

Hisham,
Najib akan kata ini semua LGE punya. Tengok macam mana tak tangani masalah KBP. Panggil lah LGE bagilah Sugamaram & lain2 tanah percuma. Semua beres punya. Seluruh India pasti sokong Pakatan punya
Nampaknya BN masih boleh kerana divide & conquernya

Tanpa Nama berkata...

bangang pinnag