Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 16 Mei 2010

SAH - SPR BARUA APNO - PERCUBAAN MENIPU DI TERUSKAN !



PENIPUAN TERKINI:


Pegawai2 SPR mengunci diri dalam bilik dan tidak
mahu menandatangani 'borang 15'.

Ini ialah borang keputusan rasmi undi pos.

Walau pun keputusan telah diketahui BN 2287, PR 87, Bebas 27.

Dalam masa sama, SPR buat pengumuman peratus pengundian mungkin meningkat di saat-saat akhir.

NOTA:

Jangan kita terus ditipu !!!



SEKALI BARUA AKAN TERUS JADI BARUA
-10.00 malam


SAH: SPR baru terkutuk.

SPR mengira semula undi walau pun tidak diminta oleh BN.


nota:

tanpa di minta si barua telah
membodek tuanya
.

ambil perhatian setiap kali kira sekali
lagi kena bayaran 40,00 ringgit.
ini untyuk menakutkan calon pakatan.

siapa yang bayar kiraan sekali lagi ini?


ILMU PELAJARAN PENTING

malam ini satu melaysia mendapat
kuliah untuk memahami apa itu
pilihanraya. apa itu undi pos.
dan paling penting peranan yang
dimainkan oleh SPR.

kuliah dan ilmu pengetahuan ini
amat penting agar kita jangan
silap baca tentang pilihanraya.

SPR sama seperti mahkamah, polis, kehakiman, sukaham
semua ini adalah alat dan jentera daulah untuk
mengolah persetujuan rakyat agar rakyat tertipu
Spr akan berusaha sedaya upaya
untuk memastikan gerombolan terus kuasa untuk
merompak negara kita yang kaya ini.

lihat sahaja bagaimana serawak yang kaya
dengan minyak, gas, hasil bumi tetapi
rakyat miskin papa kedana.

taib mahmud dan geng melanaunya hidup senang
lenang merompak harta serawak.

kita juga belajar malam ini bagaimana kuasa
tidak akan senang untuk diberikan.

ketika ini ditulis - SPR - masih mencuba untuk
menipu agar gerombolan menang.

sedar dan belajarlah dari apa yang berlaku malam
ini. hanya dengan mengumpul pengalaman barulah
kita menjadi manusia yang berilmu. ilmu datang
dari pengalaman yang kita kumpulkan.


19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kompom bro SPR hanjing kera jaan bee end,,,benda ni wajib semua manusia kat malaysia percaya,hahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

HARAMJADAH SPR SAKIT HATI BETOL AKU.. HARAM JADAH SPR HARAMJADAH JADI BACUL TETIBA. KESIAN PDDUK SIBU.
From jibeㄒ

Tanpa Nama berkata...

Babi punya SPR

Kucing Parsi berkata...

bodoh betul la polis nak undi supp
bodoh la askar nak undi supp

bodoh la
tapi apa yang paling bodoh

kroni taib bukan 100% melanau

kroni taib bangsa lain
buat jalan kat sarawak cms
cms kompeni anak dia

terima kasih bangsa dayak dan melayu

yang nak terus di perintah taib mahmud

visit melodymockers.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

kita sudah lama sedih dan ditipu oleh srp. Tetapi kejadian hari ini adalah sesuatu yang tidak dapat dimaafkan oleh rakyat bukan sahaja oleh rakyat sibu malah rakyat di seluruh negara.

Mengapa srp enggan menerima hakikat?
Agaknya pengerusi srp mampu menanggung dosa atas penipuan yang dilakukannya kepada pengundi pr.
Baguslah, silakan pengerusi srp!

Tanpa Nama berkata...

SPR dah nak buat magik tu. Lagi sekali aku sebut BESAR PUNYA PUKIMAK SPR HARAM JADAH NI.

Tanpa Nama berkata...

Kene buat semayang hajat SOLOKUM. Kasi tebalik keta SPR.

Tanpa Nama berkata...

SPR PALA BANAR.
From jibeㄒ

Tanpa Nama berkata...

mmg malaun SPR...
hanjing betui...

Tanpa Nama berkata...

SPR PALA BANAR.
From jibeㄒ

eden ni rabbi umno wakaka berkata...

Jangan marah tetuan semuo walaupun ati dah paneh dikolentong oleh kumpulan yahudi malaysia...

borikan kisah ni kek molayu yang tak sodar diri yang hari-hari tojilek-jilek jubor najib.

wakakaka...kosian den nengok molayu ni hari-hari kono bangangkan...wakakaka

kingkonglee69 berkata...

hoi hicyam,..hooii lambat punya result, berapa manyak lu mau kira lahanat SPR, babi cibai kat kandang sudah tidur & manyak kali bangun maa, lu jangan tdur hicyam, mlam ni lu kasi komen manyak2.. gua tunggu !!!

Tanpa Nama berkata...

teruskan berjuang TUKAR TIUB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Laporan terkini - Pada Hari Guru 2010 ini,SPR telah mengecewakan guru-guru matematik.Guru-guru matematik seluruh negara dijangka membuat demonstrasi esok mendesak barua-barua dari SPR menduduki semula peperiksaan UPSR matematik.

najib berkata...

teroknya..

Tanpa Nama berkata...

oh Sibu~~

Tanpa Nama berkata...

Bagi Pengerusi SPR, soal dosa dan pahala tak ada dalam kepala hotak dia. Yang ada hanyalah FULUS, FULUS, FULUS.

Tanpa Nama berkata...

Kalau ada sedara2 yang kerja dengan SPR, lebih baik suruh dia berhenti kerja, kerja kilang papan lebih mulia dari jadi baruan kepada grembolan.

Lang berkata...

hahaha... pengerusi spr salahkan ramai orang tak kuar undi... nak buat post mortem...

kepala hotak die berjambullah... post mortem lah petugas2 spr tu... nape malukan die... kira kertas pon bodo... cuba kertas undi tu ganti ngan duit... pergh laju kira tu...

pengerusi spr kena kaji balik kontrak dia... mungkin akan ditamatkan sbb isteri bikmama bukan suruh dia jadi pencacai tp suruh dia jadi babi... pasai tak mau paham... tak tau macam mana nak buat magic atas 300 lebih kerta undi tu...